Bloemstukje schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:23:
De beeldprocessing, optimalisatie en dergelijke worden voor zover ik weet door de fabrikant van de TV zelf gemaakt. Daar kan een merk wel erg sterk in zijn natuurlijk t.o.v. een goedkoper merk. Ik kan me herinneren dat de eerste Sony's met Bravia engine bijvoorbeeld aanzienlijk beter beeld hadden dan de tv's van Sony zonder Bravia engine.
Oke. Maar dat betekend nog steeds niet dat een TV van de Aldi een enorm lelijk beeld geeft

Valt prima mee te kijken hoor. Misschien dat hij geen 200Hz en weet ik veel wat heeft, maar het is niet dat het geen kijken gelijk is ofzo.
Anoniem: 85968 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:06:
[...]
Klinkt niet echt realistisch wat die vriend van je je heeft verteld.
Anyways ik heb een paar jaar geleden een Aldi PC gehad, geen idee hoe het nu is, maar die ging toch echt iets van vier jaar mee voordat ik het verkocht.
Bij m'n ouders thuis hebben we rond 2003 ook een Medion PC gehad, en die heeft het heel wat jaren zonder problemen gedaan. Uiteindelijk is de videokaart wel overleden (Radeon 9800XL) en daar is toen een mannetje voor langsgekomen die hem heeft gerepareerd binnen de garantie). Dat verhaal van opsturen naar China is dus dikke kul.
Wat ik mij ook nog kan herinneren van die PC was dat het ontwerp niet zo slim was, het was een P4 3Ghz (heethoofd) + Radeon kaart welke ook een heethoofd was in een te kleine PC met alleen een fan op de GPU, op de CPU en in de PSU. Verder geen fans en bijna geen ventilatiegaten. De PC werd dus wel erg warm.
[
Voor 10% gewijzigd door
ThinkPad op 04-06-2014 07:42
]