Verzoek verwijderen feedback:
Wijziging User Review - [harrynaccy3] [Cooler_master]
Goedemorgen.
Ik verzoek u de feedback van Cooler_master op mijn profiel te verwijderen.
Het zou mogelijk zijn hier de gehele gesprekken neer te zetten, maar volgens
mij word dat niet erg gewaardeerd en kunnen de mods het inzien.
Hij claimt een deal te hebben terwijl hij heel duidelijk aangaf ook andere mensen aan te schrijven en
de kaart niet te kunnen reserveren. Tevens trekt hij in twijfel dat mijn telefoon stuk zou zijn, geloof mij, dat klopt wel degelijk. Tevens heb ik mijn sim naar een Microsim geknipt en dit ging niet helemaal goed.
Ik heb deze Tweaker heel duidelijk aangegeven dat hij de kaart niet moest reserveren voor mij en dat als
de kaart weg zou zijn, ik pech zou hebben. Dit was enigszins overbodig omdat hij al aangaf dit niet te doen en andere Tweakers aan te schrijven. Dat ik niet kon op de dagen dat hij wel kon had alles met
het feit te maken dat ik hier niet weg kon ivm mijn 2 meiden. Opsturen was voor mij geen optie aangezien deze Tweaker geen feedback had. Ik heb van alles geprobeerd, maar kon gewoon niet weg. Dan geeft hij aan dat ik 'm dit weekend zou bellen, ook dit klopt niet. Mijn letterlijke tekst:
Ik ga kijken of ik vanavond of morgen nog iets kan regelen, in beide gevallen zal ik jou eerst
even bellen. (ik wist immers niet of hij wel thuis zou zijn)
De feedback staat vol met aannames en leugens.
Tevens lijkt het mij geen deal als de verkoper aangeeft de kaart niet vast te willen houden en andere
Tweakers aan te gaan schrijven. Tevens heb ik heel duidelijk aangegeven in het begin de kaart niet te hoeven reserveren. Tevens is er geen enkele afspraak gemaakt waarbij ik niet kwam opdagen.
Ik had serieus belangstelling voor deze kaart en vind het vervelend dat het zo gelopen is.
Ik zou graag zien dat om bovenstaande redenen de feedback verwijderd word.
Ik heb de betreffende Tweaker tevens ook gevraagd dit te doen.
Voorlopig pas ik ervoor om een slechte feedback terug te plaatsen omdat ik dit
eigenlijk niet nodig vind. Wel heb ik een verduidelijking geplaatst.
Mvg,
Ramon
Wijziging User Review - [harrynaccy3] [Cooler_master]
Goedemorgen.
Ik verzoek u de feedback van Cooler_master op mijn profiel te verwijderen.
Het zou mogelijk zijn hier de gehele gesprekken neer te zetten, maar volgens
mij word dat niet erg gewaardeerd en kunnen de mods het inzien.
Hij claimt een deal te hebben terwijl hij heel duidelijk aangaf ook andere mensen aan te schrijven en
de kaart niet te kunnen reserveren. Tevens trekt hij in twijfel dat mijn telefoon stuk zou zijn, geloof mij, dat klopt wel degelijk. Tevens heb ik mijn sim naar een Microsim geknipt en dit ging niet helemaal goed.
Ik heb deze Tweaker heel duidelijk aangegeven dat hij de kaart niet moest reserveren voor mij en dat als
de kaart weg zou zijn, ik pech zou hebben. Dit was enigszins overbodig omdat hij al aangaf dit niet te doen en andere Tweakers aan te schrijven. Dat ik niet kon op de dagen dat hij wel kon had alles met
het feit te maken dat ik hier niet weg kon ivm mijn 2 meiden. Opsturen was voor mij geen optie aangezien deze Tweaker geen feedback had. Ik heb van alles geprobeerd, maar kon gewoon niet weg. Dan geeft hij aan dat ik 'm dit weekend zou bellen, ook dit klopt niet. Mijn letterlijke tekst:
Ik ga kijken of ik vanavond of morgen nog iets kan regelen, in beide gevallen zal ik jou eerst
even bellen. (ik wist immers niet of hij wel thuis zou zijn)
De feedback staat vol met aannames en leugens.
Tevens lijkt het mij geen deal als de verkoper aangeeft de kaart niet vast te willen houden en andere
Tweakers aan te gaan schrijven. Tevens heb ik heel duidelijk aangegeven in het begin de kaart niet te hoeven reserveren. Tevens is er geen enkele afspraak gemaakt waarbij ik niet kwam opdagen.
Ik had serieus belangstelling voor deze kaart en vind het vervelend dat het zo gelopen is.
Ik zou graag zien dat om bovenstaande redenen de feedback verwijderd word.
Ik heb de betreffende Tweaker tevens ook gevraagd dit te doen.
Voorlopig pas ik ervoor om een slechte feedback terug te plaatsen omdat ik dit
eigenlijk niet nodig vind. Wel heb ik een verduidelijking geplaatst.
Mvg,
Ramon
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2014 12:28 ]