Toon posts:

LG electronics TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb het volgende probleem.
als ik mijn pc op mijn tv monitor aansluit herkent deze de hdmi niet.
Of hij herkent hem wel maar hij start niet door.
Hij komt tot in het windows slashing screen maar erna krijg ik gewoon de melding geen signaal
Dus de hdmi werkt wel (maar ook weer niet :p)
Als ik een andere monitor erop aansluit vind hij de tv niet (dan werkt de hdmi uitgang weer niet)
Ik heb al van alles gebrobeerd ik heb de drivers geupdate van nvidea ik heb ze meerdere malen verwijderd.
Ik heb de resolutie ook al op alle streepjes gebrobeerd wat er stonden, ik heb meerdere hdmi kabels gebruikt en ik heb maar 1 hdmi aansluiting op de tv en deze werkt gewoon normaal met mijn ps3.
Mijn computer is ook normaal gesproken aangesloten op mjn oude tv via hdmi dus daar zou het ook niet aan kunnen liggen volgens mij :(
Beeldschermen uitbreiden dupliceren weergeven op 1, 2,3 de pc opstarten met de tv uit
De pc opstarten met de tv aan de pc opstarten en erna pas de hdmi kabel erin steken helemaal niks werkt

Ik heb een nvidea gtx550 TI
En mijn tv is een lg42le2r-zj

Zou iemand mischien kunnen weten wat hier de oorzaak van is? en wat ik er eventueel aan zou kunenn doen.
eindelijk een nieuwe tv kan ik hem niet gebruiken "(

• kitao
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-01 15:31
Ik had iets soortgelijks, toen ben ik doorverwezen naar subforum videokaarten en beeldschermen.
Misschien handig om daar je post ook te zetten ?
Dit was mijn topic toen.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 01:49

Sprite_tm

Semi-Chinees

Agr3eed, in VB staat 'ie beter dan in EL. (Tenzij je van plan bent je videokaart om te solderen, dan mag 'ie weer terug.) Schopje die kant op dus.

(En Kitao: een topic in meerdere subforums openen word vaak niet gewaardeerd. Als je denkt dat je topic ergens anders toch beter staat kan je een topicreport aanmaken en een mod je topic laten verplaatzen.)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-01 23:24
En als je een ander beeldscherm op die hdmi aansluting zet wat gebeurt er dan?
Eventueel als er een VGA aansluiting opzit zou je hem daar nog even mee kunnen aansluiten misschien dat dat helpt.

Gamertag: timmie271

Verwijderd

Topicstarter
Vga werkt gewoon, hierin herkent hij het scherm ook bedankt voor de tip maar ik hoop dat ik hdmi werkend krijgt omdat vga geen geluid meezend

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand?

Verwijderd

Topicstarter
bump
Pagina: 1