mijn keyboard stopt zo nu en dan

Pagina: 1
Acties:

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Topicstarter
zo nu en dan stopt mijn keyboard, gewoon als ik aan het typen ben....vroeger had ik er nooit last van...
er is nix in mijn bakkie veranderd
specs:
Abit BE6
celeron 700@1050 @1.85V
384Mb ram
40Gig seagate
2 Nic's
16Mb Nvidia TNT2
Trust keyboardje...al meerdere geprobeerd
win2K_us pro met Sp1
Logitech cordless mouse
logitech quickcam
IR receiver
Hp 4x4x24 brander
liteOn 32 speed
Sony 3,5" floppy
SB16 Isa sndkaartje
That is it geloof ik

wie oh wie weet raad..want het is super irritant

Greetz

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bios Flash???

hielp op mijn BE6 wel bij keyboard dat niet altijd goed reageerde (met name Numlock en Capslock - ledjes bleven altijd branden)

• sjolmers

sjolmers

Topicstarter
ik heb het laatste en nieuwste bios..(Th geloof ik)...dat van die keyboard-ledjes had ik 'vroeger' voor deze bios ook, maar dat is geloof ik een bekend probleem van de oudere bioses.

Greetz

Verwijderd

Hoi , ik had ook een Trust(ps/2) , en regelmatig stopte deze ook (Bijv. tijdens CS , hoihoi) en het enige dat dan hielp was de ps2 stekker er even uit halen en weer terug stoppen.Uiteindelijk ging me dat zo vervelen dat ik een nieuw toetsenbord heb aangeschaft.En dat is ook mijn advies voor jou... (Plus dat ik na het nieuwe toestenbord echt een snelheidsverbetering bij m'n comp heb ervaren .Subjectief ? Het voelde wel zo)

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Op maandag 11 juni 2001 13:53 schreef --Gerrit-- het volgende:
Hoi , ik had ook een Trust(ps/2) , en regelmatig stopte deze ook (Bijv. tijdens CS , hoihoi) en het enige dat dan hielp was de ps2 stekker er even uit halen en weer terug stoppen.Uiteindelijk ging me dat zo vervelen dat ik een nieuw toetsenbord heb aangeschaft.En dat is ook mijn advies voor jou... (Plus dat ik na het nieuwe toestenbord echt een snelheidsverbetering bij m'n comp heb ervaren .Subjectief ? Het voelde wel zo)
Dat probleem heb ik dus ook... Trust-probleem. :( Is trouwens al eerder een draadje over geweest.

edit:
[behulpzaam +4 :P ]
Dit draadje dus
Silitek heeft er dus ook last van :(

• sjolmers

sjolmers

Topicstarter
He bedankt allemaal! heb inderdaad maar ff een nieuwe keyboard gehaal! hij is fijn...een logitech cordless...

ik zie geen snelheids winst...
maar het typt wel heerlijk van uit mijn bedje...8-)

Greetz

Pagina: 1