Hoe heet dat spel ook al weer?

Pagina: 1
Acties:
  • 687 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:44
Allen,

ik ben op zoek naar de naam van een spel dat ik een jaar of 12-15 geleden gespeeld heb. Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Het betreft dus een Adventure game. Helaas weet ik er niet al te veel meer van. Behalve dan dat je speelde als een Maya (in het spel veel Maya tempels, oerwoud, jaguar goden, een of andere 'parrises squares pit o.i.d.'. Het spel kwam op 3 of 4 cd-rom schijfjes waarbij je tijdens het spel van schijfje moest wisselen. Het was een 'click and forward' game. Dus middels een muisklik ging het beeld een stap vooruit en daarna was het weer statisch. Onderweg moest je allemaal puzzels oplossen. Beetje ala de bewegingen in Myst. Volgens mij kwam de ontwikkelstudio uit Frankrijk.

Weten jullie welk spel dit is? Ik loop mijn hersenen nu al maanden te pijnigen....maar tot op heden nog zonder resultaat 8)7

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Met de zoekfunctie was je waarschijnlijk op [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5 gekomen, het centrale topic voor het zoeken voor de naam van een spel. Daar horen dit soort dingen thuis en daarom gaat dit topic nu dicht

Dit topic is gesloten.