Battlefield 3 is tot 3 juni gratis te downloaden op ORIGIN

Pagina: 1
Acties:
  • 714 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:37

Saven

Administrator

thnx voor de tip, toch mooi meegenomen al ga ik m waarschijnlijk toch niet spelen gezien ik BF4 heb :P

btw, toen ik BF3 net ging installeren stond install punkbuster aangevinkt, niet bij nagedacht om dit uit te vinken. BF4 heeft namelijk ook al punkbuster geinstalleerd toch. gaat dit geen problemen geven?

[ Voor 50% gewijzigd door Saven op 29-05-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Saven schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:00:
thnx voor de tip, toch mooi meegenomen al ga ik m waarschijnlijk toch niet spelen gezien ik BF4 heb :P

btw, toen ik BF3 net ging installeren stond install punkbuster aangevinkt, niet bij nagedacht om dit uit te vinken. BF4 heeft namelijk ook al punkbuster geinstalleerd toch. gaat dit geen problemen geven?
Voor elke game moet je toch echt een "eigen" Punkbuster installeren. Elke game heeft namelijk zo zijn eigen cheats en dus moet Punkbuster voor elke game apart zijn eigen anticheat maatregelen bijhouden. Dit is ook meteen de reden dat je per game de anti cheat update als het automatische systeem weer eens faalt. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:25
Bedankt voor de tip, ik heb battlefield 3 een tijdje geleden al in de EA humblebundel gekocht dus ik heb hem al. Maar het is wel het vermelden waard dat Plaats vs zombies ook gratis is :).

En wat is er met EA aan de hand? Eerst een humblebundel en nu gratis spellen weg geven, ben ik niet van ze gewend. Misschien is EA ziek....

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07 20:11
Iemand nog problemen met het binnenhalen ervan? constant downloaderrors en trage snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 22:46

two

Timmo70 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:27:
Iemand nog problemen met het binnenhalen ervan? constant downloaderrors en trage snelheden.
Hij wilt de game hier ook niet binnenhalen... Vervelend.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Dit past beter in PC Budget Gaming topic
Of
[PC] Battlefield 3 - deel 9

Niet echt een los topic waard :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.