Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Welke ci+ interactieve module v1.3 ?

Pagina: 1
Acties:

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Wegens de aankoop van een nieuwe TV (Samsung) wil ik deze uitrusten met een CI+ module v1.3.

Ik heb nu 2 interactieve HD recorders (Cisco) in huis maar wil op deze tv ook zo een module en card zodat die recorder niet altijd aan hoeft te staan.

Ik zie alleen maar Quantis of Smit, meer niet.

Maakt het nog iets uit welke ?

Vooral zapsnelheid vind ik belangrijk (de recorders moeten altijd een seconde denken).

Iemand ?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heb je Ziggo, UPC of een andere kabelaar? If UPC: vergeet het maar, dan kun je ze alleen icm een smartcard huren bij UPC. If ziggo: smit, quantis oid. Zie ook CI+ module-jacht

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Ben zelf nu in het bezit van de Quantis module i.c.m. Ziggo, was relatief goedkoop (voor zover ik zulke dingen goedkoop durf te noemen) en werkt perfect. Overschakelen van kanaal werkt gewoon goed, maar heb geen vergelijkingsmateriaal met andere merken.

Kan me overigens ook niet voorstellen dat er modules zijn die beduidend sneller 'zappen'. Kijk anders eens in de pricewatch.

• Noppesnada
  • Nu online
Had natuurlijk even moeten melden dat het om Ziggo gaat.

Zo ver ik het zie zijn er eigenlijk maar 2 keuzes voor de 1.3 versie.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb zelf een LG TV met een Smit en dat werkt ook prima. Quantis schijnt iets sneller te zijn heb ik me laten vertellen, maar dat zal van module tot module en icm een TV verschillen.
Zolang je combi maar Ziggo gecertificeerd is zit je goed. En vergelijken is lastig; er zullen weinigen zijn die twee identiek TV's met verschillende CI modules hebben staan.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Noppesnada
  • Nu online
Het is een Smit geworden.

We gaan het zien
Pagina: 1