Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• CM0102
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 21:04
In verband met een nieuwe TV op zoek naar een geschikte CI+ module voor gebruik met Ziggo. Ik heb een smartcard in mijn andere ontvanger, dus die heb ik reeds in bezit. Omdat ik vrij onbekend ben met CI+ laat ik mij graag adviseren hierover!

Wensen:
- snel (niet 5 seconden wachten op beeld)
- goedkoop

Welke kan ik het beste nemen? Die van Smit (http://www.bol.com/nl/p/s...0020249000000011865943PLZ) schijnt niet heel snel te zijn.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:18

mr.paaJ

generatie cmd+z

Welke TV heb je?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• CM0102
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 21:04
Salora, Ziggo gecertificeerd. Had een klein/goedkoop model nodig voor op de slaapkamer!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Iemand een suggestie?
Ik heb zelf de standaard smit(?) module van Ziggo in een Philips tv zitten. Kanalen wisselen gaat tergend langzaam, en we krijgen ook vaak de melding dat het kanaal gecodeerd is, terwijl dat niet zo is. Soms ook tijdens het kijken dat het beeld ineens stil staat, en dan de melding dat het kanaal gecodeerd is...

Zou wel fijn zijn als dat gefixed kan worden met een andere module.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:50
De Neotion schijnt sneller te zijn, en daarnaast heb je nog eentje van Quantis (al is Quantis een bedrijf van Neotion 8)7). Verder geen ervaringen mee, helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door maarud op 27-05-2014 14:23 ]

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-11 14:50

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Paling1 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:17:
Iemand een suggestie?
Ik heb zelf de standaard smit(?) module van Ziggo in een Philips tv zitten. Kanalen wisselen gaat tergend langzaam, en we krijgen ook vaak de melding dat het kanaal gecodeerd is, terwijl dat niet zo is. Soms ook tijdens het kijken dat het beeld ineens stil staat, en dan de melding dat het kanaal gecodeerd is...

Zou wel fijn zijn als dat gefixed kan worden met een andere module.
Ook last van. Maar dit zou misschien ook aan een slechte kabel of bitfouten kunnen liggen?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En wat adviseerd Ziggo zelf? Soms hebben zij hun CI+ module (met interactieve TV) ook in de aanbieding. Dan betaal je met gemak de helft van de prijs van een Smit (zonder interactieve TV)!

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 30-05-2014 23:56 ]

• Shiver87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-11 22:25
Zelf heb ik in 3 verschillende tv's een Quantis Smartcard zitten (2x een 1.3) en 1x de standaard CI+. De 1.3 is alleen zinvol wanneer je gebruik wilt maken van digitale TV van Ziggo.

Maar ik ben zeer tevreden over de Quantis smartcards, ze zijn niet goedkoop maar werken snel en zonder problemen.

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

Heb beide geprobeerd in een philips tv (de smit en de Neotion) maar ken geen wezenlijk verschil zien kwa zender wissel duurt bij allebei ongeveer 3 seconden.
Ik heb daarnaast een lg tv die niet ci+ gecertificeerd is daar heb ik een gewone ci in zitten en ook die doet er 3 seconden over.
Ik heb ook een samsung 7140 ontvanger welke een stukje sneller is 1 a 2 seconden zender wissel.
De humax 5000c is nog steeds de winnaar hier die doet er gemiddeld 1 seconde over.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Pagina: 1