Call of duty world at war

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo iedereen,

Ik ben weer opzoek naar een goede WW2 game, maar ik kan maar geen vinden die net zo goed is als cod2 etc.

Weet iemand of call of duty world at war nog onderhouden wordt, of zit deze ook al helemaal vol met hackers? Ik vind dit namelijk een goede game en er ben eraan het denken om deze weer te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:35
Het wordt nog gespeeld al is de player database klein en praktisch iedereen zit in modded servers of rifle only servers. Als je dat niet erg vind is de game nog oké speelbaar. Mocht je dat niets vinden dan is W@W niets meer voor jou.

Je hebt nog Red Orchestra 2. Deze heeft een wat actievere player database. Dit is alleen niet helemaal als COD omdat dit slow paced realism is.

Check dit draadje ook even:
Waar zijn de 2WO shooters gebleven?

[ Voor 10% gewijzigd door Axelfoley007 op 03-06-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Binnenkort komt Enemy Front uit, misschien is dat wel iets voor jou.
Zelf zit ik eraan te denken om deze game te gaan kopen, ziet er wel goed uit moet ik zeggen.

edit//
Over Enemy Front gesproken, er is vandaag een multiplayer trailer online gekomen :)

[ Voor 32% gewijzigd door wsLy op 03-06-2014 17:20 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:47:
Binnenkort komt Enemy Front uit, misschien is dat wel iets voor jou.
Zelf zit ik eraan te denken om deze game te gaan kopen, ziet er wel goed uit moet ik zeggen.

edit//
Over Enemy Front gesproken, er is vandaag een multiplayer trailer online gekomen :)

[video]
Komt deze ook op de PS 4 uit?

Lijkt me een hele vette shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDonkey
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 19:12
Heroes and Generals op de PC is een aanrader