verwijderen beoordeling MPJK

Pagina: 1
Acties:
  • 1.869 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjeeuh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-10 00:46
meneer zocht contact met me op omdat hij geintresseerdt was in mijn videokaart dus ik beantwoorden terug via mijn telefoon blijkbaar was mijn zin niet correct

Hallo ij vind het veelste weinig ik der 260 voor hebben

waarop ik een antwoord kreeg van

Kan je misschien ook in ABN reageren, dit slaat echt nergens op.
Ik ben bereid tot 250 te gaan.

waarop ik antwoord bijhand doe maar tegen je moeder

ik vind het gewoon kinderlijk om te gaan reageren op iemands foutje in een zin(denken aan iemand die typed met een telefoon) om daar nu echt een punt van te gaan maken je kan makkelijk zien wat ik bedoel

meneer vond het ook gelijk nodig om een slechte beroodeling achter te laten... maar mij is geleerd op tweakers dat je alleen een beoordeling mag achterlaten als je daad werkelijk een deal met iemand heb gesloten

dus graag zie ik deze beoordeling verwijderd worden

alvast hartelijk dank

Jeroen van loo

[ Voor 3% gewijzigd door Jeroentjeeuh op 26-05-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 19:40
Ik zal maar niet ingaan op de bovenstaande tekst. Maar lees iig even de FAQ door. Topic voldoet niet helemaal aan de voorwaarden:
How to - V&A feedback laten aanpassen

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjeeuh
sorry, u heeft gelijk. Ik heb dan ook meteen een nieuwe topic aan gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik zal maar even op dit topic reageren.

Als de geïnteresseerde jou een bod doet, is het wel normaal dat je enigszins beleefd reageert, als je dan vervolgens "Hallo ij vind het veelste weinig ik der 260 voor hebben" kan ik mij wel voorstellen dat dit vreemd overkomt, komt niet erg serieus over.

Dat de bieder vervolgens ook wat hard reageert verdient ook geen schoonheidsprijs, maar jij wil verkopen, dan is een goed en net antwoord erg belangrijk.

maar een beoordeling is het mijn inziens ook niet waard er is immers geen accoord of wat dan ook.
Kunnen jullie niet gewoon opnieuw beginnen en dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:38
Sorry TS,

Wil je dat mensen je serieus nemen in deze samenleving, dan moet je iets gaan bijschaven aan je schrift. Interpunctie, zinsopbouw etc. Mocht je echt geniaal zijn, dan heb je dat natuurlijk helemaal niet nodig en eindig je zoals Jan de Bouvrie (kleurenblind maar toch architect) of Paverotti (kan niet eens notenschrift lezen, maar was wel Opera zanger).

Je post hier laat zelfs behoorlijk te wensen over en het is wat Jeroen10 boven mij aanhaalt. Misschien iets te scherpe reactie terug, maar in mijn ogen wel begrijpelijk.

Nogmaals, het komt van beide kanten en onbegrip heeft vooral te maken met ... miscommunicatie

@hieronder:
Ik probeer het daarom ook luchtig te houden. Denk dat als je het zo verwoord ook direct met hem kan afstemmen, dat het niet zo de bedoeling was en of hij het terug kan draaien/bij kan schaven (de review)?

[ Voor 14% gewijzigd door LinuX-TUX op 26-05-2014 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjeeuh
foutje kan gebeuren toch ?? ik snap niet dat jullie dit zo serieus nemen... ik typte het met een telefoon en snel

[ Voor 112% gewijzigd door Jeroentjeeuh op 26-05-2014 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
De andere zijde kan niet zien dat jij je verhaal op een telefoon tikt.
Ik tik ook wel eens hele rare zinnen op mijn telefoon dankzij onoplettendheid bij de woordvoorspelling, maar aangezien dit ook wel eens gebeurd in mailtjes gebeurd die ik als vrijwilliger voor een stichting verstuur kan ik mij bij dat soort gevallen altijd wel voor de kop slaan. Het staat namelijk erg slordig en soms kun je door zo'n fout heel verkeerd overkomen. Ik zelf stuur dan vaak even een bericht na met een excuses en dat het voorgaande bericht foutief was geschreven dankzij het tikken op een telefoon.

De volgende keer zou ik als ik jou was even excuses aanbieden voor je foutieve zinnen en uitleggen dat dat kwam omdat je je zinnen op een telefoon tikte. Als je maar uitlegt wat er gebeurd dan krijg je denk ik er al veel meer begrip voor terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjeeuh
ja, volgende keer komt het helemaal goed, anders nemen mensen mij weer te serieus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Tweakers is nu eenmaal serieus :)

Als je weet dat typen op een telefoon niet jouw sterkste kant is, reageer dan wat later of controleer de zin voordat je verzend, ik weet uit ervaring dat een telefoon de mooiste exotische woorden kan maken, maar de ontvanger die jou totaal niet kent, krijgt direct een negatieve indruk van jou, terwijl je misschien de meest aardige kerel die er op de wereld rondloopt bent.
Jeroentjeeuh schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:02:
foutje kan gebeuren toch ?? ik snap niet dat jullie dit zo serieus nemen... ik typte het met een telefoon en snel

[ Voor 9% gewijzigd door Jeroen10 op 26-05-2014 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjeeuh
ja, jullie hebben allemaal wel gelijk maja kom op zeg het is allemaal te serieus hier en tja iemand doet een keer bijdehand oo laat ik deze meneer maar gelijk even een beoordeling geven tja het is allemaal te makkelijk voor sommige mensen beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Denk meer dat het een actie op een reactie is.

Stuur die beste man een mailtje waarin je uitlegt geeft en stel hem voor om die feedback te verwijderen, jullie zijn gewoon verkeerd begonnen.

Fouten worden gemaakt, we zijn allemaal mensen.
Jeroentjeeuh schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:48:
ja, jullie hebben allemaal wel gelijk maja kom op zeg het is allemaal te serieus hier en tja iemand doet een keer bijdehand oo laat ik deze meneer maar gelijk even een beoordeling geven tja het is allemaal te makkelijk voor sommige mensen beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjeeuh
denk niet dat we der uitkomen, laat staan een normaal gesprek voeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Je kunt het altijd proberen, als ik het zo lees hebben jullie verkeerd op elkaar gereageerd, zijn ergere dingen in de wereld, waag er gewoon een pm aan, mij is altijd geleerd nee heb je, ja kun je krijgen.

Suc6.
Jeroentjeeuh schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:57:
denk niet dat we der uitkomen, laat staan een normaal gesprek voeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjeeuh
nee, ik heb gevraagt of hij wou reageren op mijn forum maar kreeg een kinderactige reactie op terug na mate ik weer normaal gereageerd had (( dat hij doelloos een account beklad waar nergens opslaat))) meneer wou niet verder in discussie en wou het graag zo laten zoals het is

[ Voor 3% gewijzigd door Jeroentjeeuh op 27-05-2014 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:21
Als je je eigen berichten terug leest, vind je dan niet dat het vriendelijker kan? Probeer eens leestekens en hoofdletters te gebruiken dan komt het meer over alsof je iemand serieus neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:00

weebl

YARR!

Met alle respect hoor, maar je moet echt wat aan je schrijfstijl doen... Ook je posts in dit topic zijn amper te lezen. Hoofdletters en punctuatie komen gewoon niet voor. Lees je laatste post nu zelf eens na:
Jeroentjeeuh schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:07:
nee, ik heb gevraagt of hij wou reageren op mijn forum maar kreeg een kinderactige reactie op terug na mate ik weer normaal gereageerd had (( dat hij doelloos een account beklad waar nergens opslaat))) meneer wou niet verder in discussie en wou het graag zo laten zoals het is
Dat loopt echt niet.

Hoewel het ook niet echt tactisch is van de koper denk ik dat als je gewoon wat meer tijd had genomen om een berichtje te tikken je de videokaart gewoon verkocht had.
Als je iets bij iemand wil kopen verwacht je toch op z'n minst een serieuze houding? Als ik bij iemand iets koop en ik krijg zo'n reactie als die van jou terug dan zou ik het er gewoon bij laten zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjeeuh
ja, jullie hebben wel gelijk

nogmaals foutje kan gebeuren. Ik deed bijdehand maar wordt gezien als een serieus iets...

[ Voor 78% gewijzigd door Jeroentjeeuh op 27-05-2014 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-10 21:51

Sorbo

Uw hulp in huis!

Hey MPJK,

Sorry, ik typte het vorige bericht nogal haastig op mijn telefoon, en die tekst had inderdaad wat beter gekund. Ik ben bang dat ik 250 euro toch te laag vind, ik wil helaas niet verder dan 260 euro gaan.

Mocht je 260 euro een redelijke prijs vinden, dan regelen we het even verder

Bedankt voor je reactie,

Jeroen
En er was nooit een probleem geweest.

Zeker wanneer je met iemand communiceert via tekst, mis je een hoop visuele signalen die je boodschap over doen komen. Mocht je dus met succes iets willen verkopen, probeer je boodschap dan zo netjes, helder en compleet mogelijk op te stellen. Dat hoeft niet eens overdreven netjes, maar gewoon een simpel berichtje in een mooie opmaak, met een heldere inhoud levert je gewoon 260 euro op.

Los van de discussie of de review onterecht is (daarin sta ik aan jouw kant, je verpest met zo'n negatieve review wel iemands verkoopkansen op tweakers), vind ik dat je in de mislukte deal zelf volledig de schuld hebt. Dingen als "Bijdehand doe je maar tegen je moeder" zijn gewoon niet handig om tegen iemand te zeggen van wie je graag 260 euro zou ontvangen.

Je hebt gelijk, over een klein foutje gaan lopen zeiken is niet leuk, maar dit is meer dan een klein foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Misschien is het daarom des te belangrijker om er iets aan te gaan doen...

[ Voor 22% gewijzigd door Fietsbel op 27-05-2014 00:22 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjeeuh
Ik zelf reageer altijd gewoon normaal na iemand, alleen van dat hij mij zo aansprak deed ik bijdehand. blijkbaar was dat gewoon een stommiteit van mij, dat is waar, maar om nu gelijk een beoordeling achter te gaan laten dat gaat in mij ogen wel te ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:38
Jeroentjeeuh schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:35:
Ik zelf reageer altijd gewoon normaal na iemand, alleen van dat hij mij zo aansprak deed ik bijdehand. blijkbaar was dat gewoon een stommiteit van mij, dat is waar, maar om nu gelijk een beoordeling achter te gaan laten dat gaat in mij ogen wel te ver
Luister, je reviews zijn geweldig!

Je bent een toffe peer om zaken mee te doen, alleen soms, heel soms, kan een 'miscommunicatie' uitlopen op iets als dit. Sta er niet al te lang bij stil en pak het probleem bij de bron aan. Dat is degene die je daarvan beticht.

Ik kan me volkomen begrijpen hoe je je voelt, alleen moet je er zien boven te staan en het op te lossen. Als buitenstaander in dit hele gebeuren, als ik in jouw lijst zou kijken naar of je te vertrouwen bent, zou ik denken dat je je dag niet had met zo'n review ertussen. We zijn allemaal mensen, shit happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-09 21:39
Als je iets wilt verkopen, moet je niet bijdehand gaan doen.

Als jij niet kan schrijven/spellen, iets wat je hierboven meermalen bewijst, is het des te verstandiger om je reacties op iets goed door te lezen. Soms kan je door één woord te vergeten een zin een hele andere betekenis geven. Dus een verzoek om een leesbaar bericht is niet zo raar te noemen.

Doe hiermee wat je wilt, maar blijkbaar ben je toch al overtuigd van je eigen gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anne87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-03-2023
Pat911 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:12:
Als je iets wilt verkopen, moet je niet bijdehand gaan doen.

Als jij niet kan schrijven/spellen, iets wat je hierboven meermalen bewijst, is het des te verstandiger om je reacties op iets goed door te lezen. Soms kan je door één woord te vergeten een zin een hele andere betekenis geven. Dus een verzoek om een leesbaar bericht is niet zo raar te noemen.

Doe hiermee wat je wilt, maar blijkbaar ben je toch al overtuigd van je eigen gelijk.
Hij zegt anders wel heel erg vaak dat 'we' gelijk hebben, alleen komt er dan toch nog even een maar achteraan. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPJK
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-01 12:16
Jeroentjeeuh had mij uitgenodigd om hier ook te reageren, bij deze dat ik dit dus nu doe. Ik zal meteen, in tegenstelling tot Jeroen, de gehele situatie maar aan jullie geven zodat jullie zelf kunnen oordelen.

Beste,

Ik wil je kaart wel van je overnemen, wat vind je van 200 euro incl. verzenden?

Vriendelijke groet,
Max

MPJK
appen of smsen kan ook: 06........,

gr,
Max

Jeroentjeeuh
Hallo ij vind het veelste weinig ik der 260 voor hebben

MPJK
Kan je misschien ook in ABN reageren, dit slaat echt nergens op.
Ik ben bereid tot 250 te gaan.

Ik hoor het wel.

Jeroentjeeuh
Bijdehand doe maar tegen je moeder... Ik zit op een telefoon.. maar nee 260 wil ik voor de kaart hebben

MPJK
Oke,

Succes met je verkoop, nu kan je ineens wel hele zinnen maken.

Debiel.

--------------

Ik ben ook gewoon zo eerlijk om toe te geven dat mijn laatste reactie niet de meest beschaafde is, maar zijn manier van reageren vind ik totaal respectloos, en dat was bij mij de trigger om deze verkoper op zijn communicatie (enkel en alleen) te beoordelen, weggelaten of dit nu de bedoeling is of niet van de reviews, vind ik dit soort communicatie belachelijk.

Overigens heb ik sinds een jaar geen moeder meer.

Dus denk volgende keer alsjeblieft even na.

Max.

p.s. ondertussen ben ik al van een kaart voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:21
Lijkt me een duidelijk geval worden van hand erop, allebei sorry zeggen en verder. Beide kanten bedoelen het niet slecht maar verwoorden het niet zo netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserdesign
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 20:59
Hey iedereen het verhaal dat je op een mobieltje typt vindt ik de grootste uitvlucht van het jaar .

Je hebt namelijk een backspace toets ,
gebruik hem dan ook en lees je zin nog eens na vóór je op verzenden duwt .

(Heb hem nu 7 keer gebruikt)

moooooooooh fx8350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anne87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-03-2023
MPJK schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:18:
Ik ben ook gewoon zo eerlijk om toe te geven dat mijn laatste reactie niet de meest beschaafde is

Overigens heb ik sinds een jaar geen moeder meer.
Dat rechtvaardigt dat "debiel" in mijn ogen wel hoor ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:54
Wat een goed voorbeeld van miscommunicatie die lekker gevoed wordt door 2 opgefokte mensen die beide aannames maken, en vervolgens elkaar lekker hypocriet hiervan beschuldigen.

Lijkt me echter geen negatieve beoordeling waard aangezien er geen deal is gemaakt. Dus het topic lijkt me valide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjeeuh
Anne87 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:57:
[...]

Dat rechtvaardigt dat "debiel" in mijn ogen wel hoor ;) .
Anne kom op zeg, het is niet zo bedoelt, het was meer als een grap dat uit de hand gelopen is.

Ik typte het op mijn mobiel, en snel. Ik had al op verzenden gedrukt (in mijn ogen foutje kan gebeuren) vat het niet te serieus op... net zoals MPJK dat deed.. vandaar dat het gewoon een actie op een reactie was.. verder heeft het niks te betekenen...)

[ Voor 4% gewijzigd door Jeroentjeeuh op 27-05-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 19:40
Jeroentjeeuh schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:19:
[...]

Anne kom op zeg het is niet zo bedoelt het was meer als een grap

ik typte het op mijn mobiel en snel en ik had op verzenden gedrukt (in mijn ogen foutje kan gebeuren) vat het niet te serieus op... net zoals mpjk dat deed.. vandaar dat het gewoon een actie op een reactie was.. verder heeft het niks te betekenen...)
Ik wilde me er verder buiten houden, aangezien het eigenlijk niet toegestaan is hier te reageren.

Tja, ik kan me er wel wat bij voorstellen dat hij het zo op vat. Je maakt geen grappen over iemand zn moeder, punt! Verder schaar je nu alles onder het smoesje "op mn mobiel". Maar zo werkt het niet. Je gebruikt structureel geen leestekens en hoofdletters. Ik denk dat we kunnen aannemen dat het hele mobiel verhaal gewoon kul is, gezien je andere berichten in het forum. Allemaal dezelfde gebreken.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat er inmiddels een ander topic is; doe ik deze op slot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.