Verwijderd
Is te herkennen aan :
1) zwart moederbord
2) opschrift k7vza v3 tussen de pci sloten
Koop hem b.v. in rotterdam bij etelcom voor 225.
Of bij gistron voor 209.
Ik draai hem sinds gisteren
Ben nu bezig een sys eromheen te bouwen, en gaat (muv OC mogelijkheden) net zo goed als bij een ABIT KT7A.
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Uh, weinig, OK, maar geen? Net de FSB naar 112 verhoogd op m'n D750- gaat prima (verder ook niet, al zou het me niet verbazen als dat met een nieuwe BIOS zal veranderen; de BIOS lijk er verdacht op niet veranderd te zijn sinds de 1e rev. die geen KT133A had)Op zondag 10 juni 2001 18:46 schreef Makaveli86 het volgende:
GEEN overclockmogelijkheden.
Maar goed, de grenzen zijn duidelijk wegens geen Vcore of Multiplier (de echte die-hard regelt dat natuurlijk met de bruggetjes
Oslik blyat! Oslik!
Bij nader inzien is de stabiliteit @ 840 (7.5x112) dermate slecht dat ik terug op 750 ben. Denk dat het aan de Duron ligt (AJHAnogwattes type)
Maar verder erg soepele installatie. Ideaal voor die vriend/vriendin met een laag budget, geen behoefte aan tweaken maar wel SoA wil.
Oslik blyat! Oslik!
Dat ligt dus aan je moederbord, die duron kan makkelijk veel hogerOp zondag 10 juni 2001 21:27 schreef dion_b het volgende:
OK scratch die laatste post-
Bij nader inzien is de stabiliteit @ 840 (7.5x112) dermate slecht dat ik terug op 750 ben. Denk dat het aan de Duron ligt (AJHAnogwattes type)
Oslik blyat! Oslik!
http://www.tweakpc.de/hardware/tests/mb/elitegroup/ecs_k7vza_2.htm#overclocking
Thijs
Echt een aanrader. Versie 1 (kt133) was ongeveer net zo snel volgens de benchmarks op anandtech (soms sneller) als de Asus A7V. Ben benieuwd wat versie 3 (kt133a) doet t.o.v. de A7V133 ...
Verwijderd
Hij doet het goed en loopt stabiel maar is voor geen meter te overklokken
Toch maar online bestellen de volgende keer heOp dinsdag 10 juli 2001 22:27 schreef trinity het volgende:
Shit, ik heb die ECS K7VZA voor 330 piek gekocht, kon hem niet goedkoper vinden bij mij in de buurt.
Hij doet het goed en loopt stabiel maar is voor geen meter te overklokken
Verwijderd
Zeker weten! Bijna honderd gulden prijsverschil... (als je de verzendkosten meerekent)Op zondag 15 juli 2001 23:52 schreef MjB het volgende:
[..]
Toch maar online bestellen de volgende keer he
Verwijderd
sorry dat ik zo'n oud topic schop, maar ik wil weten of iemand nog weet waar je dat oc bios kan halen(heb k7vza v3)... de site doet het nietMjB schreef op 22 juni 2001 @ 09:19:
Dit is dus echt een supermobo. Retestabiel en nog snel ook. En dat voor een prijs van slechts 209,- bij Gistron. Ja, ik heb hem dus ook... Hij heeft alleen weining oc mogelijkheden. Maar ik draai hem nu stabiel op 10x140 met mijn TB1333. OC bios heb ik van deze site www.tweakpc.de
Echt een aanrader. Versie 1 (kt133) was ongeveer net zo snel volgens de benchmarks op anandtech (soms sneller) als de Asus A7V. Ben benieuwd wat versie 3 (kt133a) doet t.o.v. de A7V133 ...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 16:25 ]
*zucht*Verwijderd schreef op 19 oktober 2003 @ 16:23:
[...]
sorry dat ik zo'n oud topic schop, maar ik wil weten of iemand nog weet waar je dat oc bios kan halen(heb k7vza v3)... de site doet het niet
G O O G L E
Verwijderd
maar ik heb nu bios 3.2c en ik had 3.7, is er niet zo'n oc bios voor 3.7 want ik denk dat er wel een paar nodige updates in zaten
edit bv dat als ik nu 1024 draai met me muis naar beneden scroll en me hele beeld beweegt naar beneden alsof het niet op me monitor past :"( (terwijl monitor 1024 aankan)
is er niet iemand die die oc opties in het 3.7 bios kan zetten
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 17:06 ]
En dat rotte beeld ligt aan de overlay instellingen van je videokaart. Leve de zoekfuntie
ik denk al, is dat board nu nog te koop?
[ Voor 12% gewijzigd door dreeke op 19-10-2003 17:39 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
/overbodig
Dit topic is gesloten.
![]()