Verder zien we graag gewoon code in code tags i.p.v. screenshots; output kun je tussen [cmd][/]-tags zetten:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| using System; namespace ConsoleApplication1 { class Program { static void Main(string[] args) { int start = 0; while (true) { Console.WriteLine(start); start += 1; Console.Read(); } } } } |
0 1 2 3 4 5 6 7 8
Dat maakt copy/pasten voor anderen (lees: ons
[ Voor 120% gewijzigd door RobIII op 22-05-2014 18:07 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dan gaat je dus naar de volgende line, combineer dat met je WriteLine, dan krijg je dus een dubbele enter.
(Overigens had je dit probleem prima zelf kunnen oplossen (en de oorzaak ontdekken) als je even had gedebugged: Debuggen: Hoe doe ik dat?).
[ Voor 29% gewijzigd door RobIII op 22-05-2014 18:05 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Daos schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 19:24:
Ook wil ik nog een tip toevoegen. Ipv Console.Read kan hij beter Console.ReadKey gebruiken. In het object wat ReadKey teruggeeft zit een property Key die je kan bekijken en als je op enter drukt is dit ConsoleKey.Enter. (extra tip: schrijven op het scherm kan je onderdrukken door een argument aan ReadKey mee te geven)
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit topic is gesloten.