Verwijderen userreview (robinrock)

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39
Geachte modjes

RobinRock en ik hadden onlangs een deal gesloten om mijn surface RT om te ruilen voor zijn samsung galaxy tab. De deal werd gesloten en hij beloofde mij dat hij de tablet asap zou opsturen. Niets aan het handje dus.

Maandag kreeg ik echter een pm met het bericht dat de deal alsnog niet doorgaat. Dit is een nasty streek, zeker omdat ik het risico liep dat ik uit goed vertrouwen erover nadacht om alvast mijn surface op te sturen nog voor ik zijn galaxy tab had. Hij heeft immers een goede reputatie.

Omdat er een deal was en hij hiermee zijn woord had gebroken, heb ik dus negatieve feedback geplaatst. Hierop vond RobinRock er niets anders op dan mij maar VA feedback achter te laten uit "wraak". Geen beschrijving, niets.

Graag zie ik deze onterechte en zeer kinderachtige actie van mijn VA feedback profiel verwijderd.

Edit: Hierbij wil ik aan mensen die mijn inbox niet kunnen lezen even verduidelijken: Er is niet gescholden geweest. De communicatie voor het verbreken van de deal was heel normaal. Er is nergens een "breekpunt" of "boiling point" geweest. Het kwam gewoon uit de lucht gevallen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door matthewk op 20-05-2014 16:45 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regulier vragen we dit soort dingen in deze vorm te doen:
How to - V&A feedback laten aanpassen

Gezien er ook echt helemaal geen beschrijving of achtergrond is, is deze review in ieder geval verwijderd.

Dit topic is gesloten.