Wat een kans!!!
Ach gewoon even 5/10 minuten aan kijken hoe het gaat. Ik heb ook wel eens een keer onverwacht een knal voor mijn harsens (lantaarnpaal ofzoThe Outlaw schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:19:
Kramer eruit halen. Die is echt aangeslagen

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Nostalgie
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
De Duitsers hebben een beetje zwak tempo volgens mij.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kijk dan ook uit hahamax schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:21:
[...]
Ach gewoon even 5/10 minuten aan kijken hoe het gaat. Ik heb ook wel eens een keer onverwacht een knal voor mijn harsens (lantaarnpaal ofzo) gehad, ben je even een paar minuten van de wereld maar daarna lukt het weer prima hoor.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Verwijderd
Poeh... Ik zie Duitsland dit nog wel verliezen. Zwakke verdediging en bij Argentinie komen ze er maar moeilijk doorheen.
Iets zegt mij dat Argentinië haar derde ster erbij kan naaien
België wou zeker niet voetballen?The Outlaw schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:15:
[...]
Komt omdat Duitsland ook wil voetballen. Dan krijg je ook ruimte.

Van Gaal had gewoon 4-3-3 moeten doen tegen Argentinië. Als ze toen zo waren gaan spelen dan hadden we kunnen winnen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Voorzichtig zijn met wissels is volgens mij wel aangewezen in wedstrijden als deze.max schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:21:
[...]
Ach gewoon even 5/10 minuten aan kijken hoe het gaat. Ik heb ook wel eens een keer onverwacht een knal voor mijn harsens (lantaarnpaal ofzo) gehad, ben je even een paar minuten van de wereld maar daarna lukt het weer prima hoor.
Twee slechte schoten van Higuain. Had ook anders uit kunnen pakken. Argentinië krijgt toch wel kansen hier en daar.
Die herhaling. Hoe hij die bal raakt. Nou, nou, nou...
Zo Higuain, als je niet wint ga je die in je dromen de rest van je leven over doen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Bal komt van een Duitse speler, dus nee.nFo schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:21:
Geen buitenspel ?
Belgie hield de ruimtes kleinDanielWW2 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:22:
[...]
België wou zeker niet voetballen?![]()
Van Gaal had gewoon 4-3-3 moeten doen tegen Argentinië. Als ze toen zo waren gaan spelen dan hadden we kunnen winnen.
Verwijderd
Jep. Ook de issue bij Oranje. Daardoor krijg je te weinig dynamiek in het spel en kan er goed verdedigd worden.Quad schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:21:
De Duitsers hebben een beetje zwak tempo volgens mij.
Robben verprutste anders ook die kans tegen Argentinie door de bal te ver te tikken, daardoor kon Masquerano ingrijpen.jaapstobbe schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:21:
Robben had m niet gemist dit WK
Kranten/folders rondbrengen huis aan huis...?max schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:21:
[...] Ik heb ook wel eens een keer onverwacht een knal voor mijn harsens (lantaarnpaal of zo...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die stak zomaar over!!!1!22@
Precies.BlackShadow schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:22:
[...]
Voorzichtig zijn met wissels is volgens mij wel aangewezen in wedstrijden als deze.
Nee, ouwehoeren met een dame die naast je loopt. Zij waarschuwde ook niet.
[ Voor 23% gewijzigd door max op 13-07-2014 21:24 ]
Pfff... Nu lopen ze ineens wel, die Argentijnen...
Veel leukere wedstrijd dan woensdag zo!
Weet overigens niet wie er in het hokje naast de commentator zit, maar die zit er lekker doorheen te blèren.
Weet overigens niet wie er in het hokje naast de commentator zit, maar die zit er lekker doorheen te blèren.
Dat was toch een veel lastigere situatie, Higuain had alle tijd en ruimte.Tk55 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:22:
[...]
Robben verprutste anders ook die kans tegen Argentinie door de bal te ver te tikken, daardoor kon Masquerano ingrijpen.
Tja Duitsland speelt gewoon veel aanvallender dan nederland. Valt weinig te lopen tegen 5-3-2MikeyMan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:24:
Pfff... Nu lopen ze ineens wel, die Argentijnen...
Argentinie is plotseling 10x aanvallender dan tegen NL..
Oei wat wordt Duitsland ver terug gedwongen op eigen helft zeg.

In een finale kun je je niet verstoppenChris Smoove schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:25:
Uiteraard, alles of niets he. Je mag hier eigenlijk niet gokken op een verlenging / strafschoppenserie.Chris Smoove schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:25:
⏩ PVOutput☀️
Goed gedaan Biglia
Romero!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Pfoe,
Romero voelt zich goed na de penalties natuurlijk
Gaf die het laatste zetje?
De Duitsers spelen wel slaapverwekkend.

⏩ PVOutput☀️
Ja duh, FIFA wil Brazilië naaien door Argentinië te laten winnen.Tupac schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:28:
Geel voor Schweinsteiger ?
/sarcasm much
Buitenspel!
⏩ PVOutput☀️
Zijn al vaker WK titels mee gewonnen
Buitenspel! Wel een prachtige aanval...
Komen we goed weg mee. Dit is de ommekeer!
Dat scheelde niet veel.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Hoezo duurde lang? Grensrechter vlagt direct.
⏩ PVOutput☀️
Kom op Duitschers, laat die *knip* Argentijnen neit winnen!
[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 13-07-2014 21:31 ]
Wat heb je toch een heerlijk sadistisch baantje als grensrechter
Pfoe Kramer toch een beste tik gehad. Wissel numero uno.
Blij dat 'ie wordt afgekeurd, anders waren de Argentijnen denk ik echt met 10 man in het doelgebied gaan staan
Zoals verwacht.
In ieder geval geen saaie pot!
Neen
laat dit hen aub wakker schudden!!!
De duitsers zijn nu hoop ik gewaarschuwd,argentinie speelt scherp.
Ecgt een geweldig potje tot nu toe.
Ecgt een geweldig potje tot nu toe.
We?The Outlaw schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:30:
Komen we goed weg mee. Dit is de ommekeer!
Is iedereen voor Duitsland? Ik wel in ieder geval.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Handje voor de bek in het topoverleg met de grensrechter! Even paar miljoen beloofd door Messi.
⏩ PVOutput☀️
Je zag hem kijkenandries.t.net schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:30:
Wat heb je toch een heerlijk sadistisch baantje als grensrechter
RESTECP mah AUTORITAH
Kramer zag er niet best uit

Inderdaad. Maarja, geef ze eens ongelijkPolbeer91 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:31:
Blij dat 'ie wordt afgekeurd, anders waren de Argentijnen denk ik echt met 10 man in het doelgebied gaan staan
Argentinie mag van mij winnen ook.
Jeetje wat zag Kramer er slecht uit... was dat nog van die ene klap?
Klote want NL had kansen gehad tegen DU.
ik? nooit!michael3 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:31:
Etuuuuuh!
Verwijderd
"Messi met scheids" ... Als je ons nou even een beetje steunt schuif ik je een van mijn ballon d'or in je brievenbus...
JaGoron schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:32:
Jeetje wat zag Kramer er slecht uit... was dat nog van die ene klap?
Ik ben als goede Hollander natuurlijk neutraal.michael3 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:31:
Ik vind Argentinië zeker niet onderdoen voor Duitsland. Om er maar eens een understatement in te gooien...
Ik vermoed dat ook de neutrale kijker hier goed mee weg komt, als Argentinië voor komt gaat de boel denk ik op slot
Nog een fiets nodig?Soldaatje schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:32:
[...]
Ik ben als goede Hollander natuurlijk neutraal.
Huh bah, begint zo een hele harde wedstrijd te worden.
⏩ PVOutput☀️
Hoezo niet dan?
Daarvoor geel geven, gaat het zo'n wedstrijd worden?
Zuur voor Kramer zeg!
Ik ben voor Argentinië. Alleen zie ik de noodzaak niet om kinderachtig te schreeuwen als de tegenpartij iets doet ...
Houd het gezellig, mensen
Ik ben voor Argentinië. Alleen zie ik de noodzaak niet om kinderachtig te schreeuwen als de tegenpartij iets doet ...
Houd het gezellig, mensen
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Gestrekt been, binnenkant knie. Jep geel waard.The Outlaw schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:33:
⏩ PVOutput☀️
Voor Duitsland hier ja
Na de halve finale ben ik mij als Europeaan gaan opstellen ipv als Nederlander
Daarnaast, Duitsers hebben zo'n fantastisch elftal. Hou ik van.
Iig het geel meer dan waard dan Robben gister.
Howedes had rood moeten hebben daar zeg, gestrekt been op de knie...
Wilde je geen kaart, of wilde je rood? (Oprecht open vraag, geen sarcasme)The Outlaw schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:33:
Argentijnen verdedigen goed zeg, al zag je dat tegen NL natuurlijk ook al
LAten we zeggen dat "de Duitsers" een niet al te fijn verleden hebben met de Nederlanders...

Etuuuuuh!
Geen kaart.Polbeer91 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:35:
[...]
Wilde je geen kaart, of wilde je rood? (Oprecht open vraag, geen sarcasme)
Het begon al met de Hunnen.Crypter schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:35:
[...]
LAten we zeggen dat "de Duitsers" een niet al te fijn verleden hebben met de Nederlanders...
★ What does that mean? ★
Nee was niet met gestrekt been inkomen, been werd uitgestrekt dat is wat anders.Dr. Strangelove schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:34:
Howedes had rood moeten hebben daar zeg, gestrekt been op de knie...
Ik ga voor Argentinie. Veel gewiekster dan onze Duitse vrienden.
Wij Nederlanders kunnen prima opschieten met de Duitsers?Crypter schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:35:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Nederland wordt er na de poule toch altijd door de toekomstige wereldkampioen uitgegooid?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Pfoe, moet echt beter daar achterin..
Hoe kun je als rechtgeaarde Nederlander nou voor Duitsland zijn...?michael3 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:31:

Maar eigenlijk is dit gewoon Duitsland I tegen Duitsland II...
Ik denk dat we alles bij elkaar opgeteld al heel, heel veel prettige ervaringen hebben met onze oosterburen de laatste, pak 'm beet, 400 jaar. Die mag je ook mee tellen. Maar dat is geen discussie voor hier denk ik.Crypter schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:35:
[...]
Vond geel toch zeker wel terecht, been erg hoog, was volgens mij niet erg op zoek naar de bal
Kunnen we dit gezeik over voor wie wie is niet gewoon achterwege laten?

Dit topic is gesloten.