Götze!!! 1-0 [Finale] Duitsland - Argentiniet

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 19.555 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMonkE schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:04:
[...]

Je moet gewoon winnen. :)
Misschien hadden we ook gewoon een paar keer bij de keeper de bal uit de handen moeten slaan, de bal nog snel wegschoppen bij een vrije trap of met twee handen aan een arm moeten trekken. Alleen daarom al hoop ik dat Argentinie eens goed op zijn donder krijgt van onze buren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:57
De Argentijnen zijn opgevoed met schoffelen. De Duitsers van tegenwoordig zijn brekebeentjes zoals Robben ooit was. Goed voetbal spelen, gaat de Duitsers denk ik niet redden. Als het lang 0-0 blijft gaat het grove geschut van de Argentijnen aan het werk. Veel overtredingen gaan deze wedstrijd ontsieren, maar als de rookwolken zijn opgetrokken zullen de Duitsers wel weer met die bokaal staan te zwaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Als Duitsland speelt zoals ze tegen Brazilie speelden geef ik ze weinig kans om te winnen, anders dan via strafschoppen na een saaie wedstrijd.
Hoe goed een aantal spelers ook bepaalde kunstjes kunnen, als ze niet met precieze passes snel door de verdediging heen komen en daar spitsen hebben die een bal in een keer perfekt mee kunnen nemen, dan scoren ze niet. Tegen Brazilie had Duitsland het geluk dat bij vlagen er totaal niet verdedigd werd.
En als Duitsland niet scoort, dan blijft het 0-0, tenzij er een gelukkige counter van Argentinië succesvol is.
Van de Argentijnen verwacht ik dat ze net zo zullen spelen als tegen Belgie en tegen NL, gewoon de boel op slot gooien en wachten op het eindsignaal.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-09 14:59
Het maakt mij niet zoveel uit wie wint, de best spelende ploeg.

Al is het wel leedvermaak als Duitsland heel goed speelt, veel kansen krijgt maar geen doelpunten weet te maken en in de laatste minuut op geheel on-Duitse wijze toch nog verliest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:10

Fiber

Beaches are for storming.

Die sluitingsceremonie is best leuk. Lekkere muziek! (En een lekkere Shakira...)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prOnorama2 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:04:
Het maakt mij niet zoveel uit wie wint, de best spelende ploeg.

Al is het wel leedvermaak als Duitsland heel goed speelt, veel kansen krijgt maar geen doelpunten weet te maken en in de laatste minuut op geheel on-Duitse wijze toch nog verliest :+
Daar hoop ik eigenlijk op, lol. Messi, Messi, Messi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ik heb een voorkeur voor Duitsland, zowel omdat de Duitsers een positievere spelinstelling hebben getoond en altijd probeerden te voetballen, daar waar Argentinie dit eigenlijk nooit heeft gedaan dit toernooi.

Bijkomend voordeel: de Messi fanboys en -pyjamaklaarkomers gaan helemaal doorslaan als Argentinie wint en weer allerlei onzinnige claimes over de Messias maken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 22:49

Hironshy

Orooo!!!

Duidelijk geen fan van Messi :P

Wil mooi voetbal zien en Duitsland kan dat als geen ander op dit toernooi. En ze verdienen het ook als de betere team. GO Deutschland!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ik ben voor Argentinië... Dan kan Nederland tenminste zeggen dat ze (weer eens) door de wereldkampioen uitgeschakeld zijn. En ik gun het onze Oosterburen gewoon niet. Ik denk ook dat de Brazilianen helemaal gek worden als hun grootste rivaal en buurland uitgerekend in Brazilië wereldkampioen wordt...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Vooral geen fan van de fanboys a la die TV-verslaggever met Messi-pyjama met vlekken. Messi is een zeer goede voetballer die mooie dingen doet, maar het is geen Maradona die een heel team op sleeptouw nam of anderszins een leider die op zijn eentje het verschil maakt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

O-)

Van Dale kent dit woord niet. Google ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Messi komt alleen tot zijn recht in een specifiek soort spel, zie Barcelona. Hij is Ronaldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

desalniettemin schreef op zondag 13 juli 2014 @ 11:44:
Zo klote dit dat Argentinië in de finale staat en niet wij. Wij waren duidelijke het betere elftal dit toernooi, maar werden niet beloond. Laat [mbr]de Duitsers[/] maar winnen, vind ik :)
We waren niet beter want we hebben net zoals Argentinië niet gescoord en vervolgens de penalty's slechter genomen.
gambieter schreef op zondag 13 juli 2014 @ 19:47:
Bijkomend voordeel: de Messi fanboys en -pyjamaklaarkomers gaan helemaal doorslaan als Argentinie wint en weer allerlei onzinnige claimes over de Messias maken.
Niks onzinnig, als Messi de winnende maakt, is hij de Messias! Haters gaan haten 8)

Helaas gaat Duitsland gewoon eenvoudig winnen binnen negentig minuten. Maar gezien hun spel dit toernooi kan ik daar eigenlijk best mee leven.

/me houdt toch zijn Argentiniëshirt aan tot het laatste fluitsignaal

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:49

Pinobigbird

doesn't share food!

Ik weet nog niet voor wie ik ben.

Duitsland: als ze Argentinië inmaken dan kan je zeggen: "goed dat wij niet de finale hebben gehaald, want dan waren wij ook ingemaakt door de Duitsers en waren we weer een trauma rijker."

Argentinë: als ze winnen dan kan je zeggen: "we hebben alleen van de allerbeste verloren."

Als ik puur naar het spel kijk dan verdienen de Duitsers het wel.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 08:42
Fiber schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:00:
[...]

O-)

Zo is Johan Cruijff ooit ook begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

gambieter schreef op zondag 13 juli 2014 @ 19:57:
[...] Messi is een zeer goede voetballer die mooie dingen doet, maar het is geen Maradona die een heel team op sleeptouw nam of anderszins een leider die op zijn eentje het verschil maakt.
Dat gaan we vanavond dus zien... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Maradona had een sterk team achter zich, hij deed het zeker niet alleen. En Messi heeft in de Primera División niet zelden in zijn eentje de winst binnengesleept.

Maargoed, Maradona is zeker groter dan Pelé.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik ben voor goed voetbal, gewoon vermaak. Ik ben eigenlijk voor Duitsland, maar ben daarbij wel bevooroordeeld, omdat ik Duitsland woon... anderzijds, Duitsland heeft dit WK al een paar goede wedstrijden gespeeld. Argentinië nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
O-)

Ben ik al creatiever geweest dan de Braziliaanse en Argentijnse teams tezamen dit toernooi ;)

BBC: alle pundits & presentator in pak met stropdas in studio
ITV: pundits en presentator in vrijetijdskleding op het strand
Hoezo serieus?

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 13-07-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Duitsland moet winnen. Hun spel is beter dan dat van Argentinië, zij leunt zeer zwaar op Messi. Daarnaast zijn de Argentijnen gewoon misselijkmakende klootzakken met die kinderachtige liedjes gericht aan de Brazilianen. Om nog maar te zwijgen over de alsmaar zuinige overwinningen van Argentinië dit toernooi:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pcE6u4V.png

..dát in combinatie met die arrogantie van de Argentijnen? Nee, laat de Duitsers dan winnen, for gods sake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Overigens houdt Romero al drie wedstrijden op rij de nul. Valt dus niet echt makkelijk tegen te scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Fiber schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:09:
Overigens houdt Romero al drie wedstrijden op rij de nul. Valt dus niet echt makkelijk tegen te scoren...
Klose speelt, die prikt er atijd wel één in. Hoe goed de keeper ook is

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-09 14:59
[...]

O-)

Ik ook niet. Zal wel in de lijn liggen van de dekbedovertrekvoetbalfan die zijn handjes niet boven de lakens kan houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Als de trend zich doorzet kan Argentinie het maar beter niet op pingels laten aankomen.

Costa Rica wns en dan eruit met pingels
Nederland wns en dan eruit met pingels
Argentinie wns ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

ProfoundValue schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:09:
[...] Daarnaast zijn de Argentijnen gewoon misselijkmakende klootzakken met die kinderachtige liedjes gericht aan de Brazilianen...
Klinkt best leuk hoor:

oOo oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Fiber schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:16:
[...]

Klinkt best leuk hoor:

[video]

oOo oOo oOo
Motherf***er :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
ProfoundValue schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:09:
Duitsland moet winnen. Hun spel is beter dan dat van Argentinië, zij leunt zeer zwaar op Messi. Daarnaast zijn de Argentijnen gewoon misselijkmakende klootzakken met die kinderachtige liedjes gericht aan de Brazilianen. Om nog maar te zwijgen over de alsmaar zuinige overwinningen van Argentinië dit toernooi:

..dát in combinatie met die arrogantie van de Argentijnen? Nee, laat de Duitsers dan winnen, for gods sake!
Argentinie is het oude Duitsland met hun zuinige spel. Ben benieuw of Argentinie het aan wil laten komen op strafschoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik ben benieuwd hoe assertief/agressief Argentinië gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

De BBC kiest net een 'team of the tournement' met Blind en Robben er in... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Fiber schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:23:
Terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:21
Fiber schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:23:
En De Vrij en Vlaar dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:06
Vond Blind nou ook weer niet zo spectaculair spelen. Alleen de wedstrijd tegen Spanje was hij écht goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:19
dutchgio schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:25:
[...]

Als je puur kijkt naar de statistieken dan zit De Vrij er in (zie hier), en Vlaar staat wel in het rijtje van 'Beste andere verdedigers van het toernooi'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
[...]

Klinkt best leuk hoor:

[video]

oOo oOo oOo
Haha :P. Als Nederland in 2006 in Duitsland verder was gekomen dan de duitsers dan waren de 'schade deutschland's ook in het rond gezongen. Vind het vrij onschuldig.

Go Messi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

dutchgio schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:25:
[...]

Er moesten er nog een paar in...:

Manuel Neuer (Germany),

Philipp Lahm (Germany), Giancarlo Gonzalez (Costa Rica), Mats Hummels (Germany), Daley Blind (Netherlands), Javier Mascherano (Argentina),

Toni Kroos (Germany), Arjen Robben (Netherlands), Lionel Messi (Argentina),

James Rodriguez (Colombia), Thomas Muller (Germany)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
stane schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:28:
[...]

Als je puur kijkt naar de statistieken dan zit De Vrij er in (zie hier), en Vlaar staat wel in het rijtje van 'Beste andere verdedigers van het toernooi'.
Beste andere verdedigers? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
En Blind speelde geen linksback, zo werkt dat niet bij 5-3-2 (3-5-2 aanval).

Leuk penaltystukje van Alan Shearer. Presentator biedt hem een Duitsland shirt aan, zegt 'ie "ik draag nog liever een Sunderland shirt" (zeg maar Ajax-speler met Feyenoord-shirt en andersom :p ).

Trouwens verrassend in de Duitse opstelling: toch Ozil. Die heeft niet veel goed gedaan dit toernooi?

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 13-07-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Die kan alsnog gewisseld worden, en voor een verrassende invaller zorgen.

[ Voor 11% gewijzigd door Jolke op 13-07-2014 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
gambieter schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:30:

Trouwens verrassend in de Duitse opstelling: toch Ozil. Die heeft niet veel goed gedaan dit toernooi?
Tja wie dan in de basis? Het is net als met Sneijder, ook al speelt hij niet zijn beste toernooi je stelt hem wel op als hij fit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Klinkt best leuk hoor:

[video]

oOo oOo oOo
En daarom moet Duitsland winnen...
* DaniëlWW2 maakt zich op voor wat best wel eens een meer bedroevende wedstrijd kan worden dan NL-Spanje vier laar geleden. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scoren tegen Brazilië was makkelijk. Duitsland moet het nu waar maken tegen Argentinië die hun defensie zwaar zullen richten op Klose en Müller. Messi kan het verschil maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Khedira schijnt geblesseerd te zijn en vervangen te worden door Kramer. Dat geeft meer ruimte voor Messi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:43

AzzKickah

06-CENSORED

Dit wordt gewoon een 4-0'etje voor Duitsland hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik had die braziliaan wel verwacht als scheids :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Jerry schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:53:
Ik had die braziliaan wel verwacht als scheids :P.
Die haat iedereen gewoon die op het veld staat dus het kan. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:21
Opdat we maar weer zo een mooi fnale krijgen als we in '86 hadden. Toen kwam Argentinie voor met 2-0 en kwamen de kampfgeist Duitsers nog terug op 2-2, toen baalde ik ervan nu terugkijkend kan je daar alleen maar respect voor hebben.

Toch ben ik voor de Argentijnen, staan nml. pecunia voor mij op het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupac
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08
Vladimir Putin ook aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Muller met een knipoog naar de camera, die is in ieder geval zelfverzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Afbeeldingslocatie: http://izquotes.com/quotes-pictures/quote-football-is-a-simple-game-twenty-two-men-chase-a-ball-for-90-minutes-and-at-the-end-the-germans-gary-lineker-112966.jpg

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Overigens beide teams in Adidas, doen ze goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Sjah schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:54:
Opdat we maar weer zo een mooi fnale krijgen als we in '86 hadden. Toen kwam Argentinie voor met 2-0 en kwamen de kampfgeist Duitsers nog terug op 2-2, toen baalde ik ervan nu terugkijkend kan je daar alleen maar respect voor hebben.
En laat het alsjeblieft geen 1990 worden. Ik kan me alleen de rollen en tollenschwalbes van Klinsmann herinneren, en die ontzettende kwal van een scheidsrechtertje die genoot van het rood geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Kramer voor Khedira, opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En we zijn los. Veel plezier mensen!

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
The Outlaw schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:59:
Kramer voor Khedira, opvallend.
Khedira is bij de warming up geblesseerd geraakt. Dat is triest voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Ah oke. Zeer triest ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Dan ga je af. Voorbereide vrije trap met zoveel gedoe, en dan een rollertje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
gambieter schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:04:
Dan ga je af. Voorbereide vrije trap met zoveel gedoe, en dan een rollertje...
Dat hebben ze al paar zo gedaan, snap je toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:52
Duitsland meteen gevaarlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Mwah, Muller had eerder moeten afleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 22:38
* BlackShadow meldt zich aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Eerste actie van Messi, lekker hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Argentijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Ja, dat was mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Nee, Belg.
Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Lekker open wedstrijd de eerste tien minuten, beiden teams vallen aan en krijgen kansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Told you so..

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Oh zomaar. Argentijnen nu wel meer op de Duitse zijde :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Het kan alle kanten opvallen, leuk zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Oe! Bijna Klose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
DIt wordt smullen.... tot er een goal valt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Sommige mensen hier hebben veel verstand van voetbal maar niet van geweldige voetballiedjes :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-09 14:03
Hebben jullie dat ook dat die wedstrijden 's middags toch wat aan sfeer inboeten. Zeker voor de laatste halve/kleine/grote finale zijn avondwedstrijden toch mooier voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Wat is dit, de Argentijnen besluiten na 6 wedstrijden ook maar eens te gaan voetballen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Natuurlijk gaat Argentinië uitgerekend nu wel voetballen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Hippocampus schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:14:
Wat is dit, de Argentijnen besluiten na 6 wedstrijden ook maar eens te gaan voetballen ? :P
Komt omdat Duitsland ook wil voetballen. Dan krijg je ook ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Is Romero het enige Nederlandse tintje aan deze finale, of zijn er meer...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Auw, schouder tegen je hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Goddamn dat ging hard bij Kramer. :X

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Godver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ging vast per ongeluk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Jeetje wat een beuk zeg.... 't is geen ijshockey :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 00:11
Die voel je wel eventjes, terecht dat je dan even blijft liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Kramer eruit halen. Die is echt aangeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Gaat het zo een topic worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wel sportief dat de argentijnen het spel wilden stoppen en netjes de bal terug aan duitsland geven, ik heb minder sportieve finals gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Argentijnen gaan wat harder spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Oef...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
OMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Higuain wat doe je....?

Hij had zoveel tijd en ruimte om de bal te controleren, schiet ie zo ver naast.

[ Voor 64% gewijzigd door Tk55 op 13-07-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupac
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08
Higuain..... wat een kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Goeiedag zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 21:16

vhal

ಠ_ಠ

Rofl

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Higuaín doet een Robbentje ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sevinc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-09 21:06
zooo dat was heel slecht, argentinie kon op voorsprong komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Fiber schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:16:
Is Romero het enige Nederlandse tintje aan deze finale, of zijn er meer...?
Biglia in elk geval verantwoordelijk voor het Belgische tintje.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:53

Quad

Doof

Nou nou Higuain..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Komen die Duitsers goed weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Tikkie terug Jaap ... :+
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.