I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mijn verwachting is:
Frankrijk - Duitsland
Brazilie - Colombia
Argentinie - Belgie
Nederland - ?
Maar er zijn al zat verrassingen, dus wie weet?
Frankrijk - Duitsland
Chili - Colombia
Zwitserland - USA
Mexico - Costa Rica
Het gaat nu echt beginnen, kijk wel uit naar morgen (en overmorgen natuurlijk)!
Idiocracy: it is real!
Ook dit. Denk dat Costa Rica aan het langste eind trekt tegen Griekenland.gambieter schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 00:18:
Zo, dat worden interessante wedstrijden!
Mijn verwachting is:
Frankrijk - Duitsland
Brazilie - Colombia
Argentinie - Belgie
Nederland - ?
Maar er zijn al zat verrassingen, dus wie weet?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Frankrijk - Duitsland
Brazilie - ?
Argentinie - Belgie
Nederland - Costa Rica
Ik twijfel heel erg aan Colombia of Uruguay tegen Brazilie. Uruguay valt misschien door de mand zonder Suarez maar toch hebben ze meer kwaliteit dan Colombia..
Trouwens denk ik dat USA best een goede kans maakt tegen Belgie.
[ Voor 10% gewijzigd door Grimmie187 op 27-06-2014 09:32 ]
Denk dat je daar nog wel is in kan vergissen.Grimmie187 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:31:
Ik twijfel heel erg aan Colombia of Uruguay tegen Brazilie. Uruguay valt misschien door de mand zonder Suarez maar toch hebben ze meer kwaliteit dan Colombia..
[ Voor 21% gewijzigd door dvanpol op 27-06-2014 09:41 ]
@dvanpol
Hoe beoordeel jij Colombia? Het is een van de weinige ploegen waar ik nog vrijwel niks van gezien heb.
[ Voor 74% gewijzigd door gambieter op 27-06-2014 10:13 ]
Goed, op de helft en ik heb ook de helft goed...Investig8or schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 08:01:
Om die verrassingen even door te trekken zo hier en daar:
Frankrijk - Duitsland
Chili - Colombia
Zwitserland - USA
Mexico - Costa Rica
Het gaat nu echt beginnen, kijk wel uit naar morgen (en overmorgen natuurlijk)!
Chili Brazilië - Colombia
Mexico Nederland - Costa Rica
Kijken hoe dat vanavond en morgen door werkt
Idiocracy: it is real!
Volgend wk gewoon vd 8 groepswinnaars 2 groepen van 4 brouwen, zoals in de jaren 70 normaal was...
Frankrijk - Duitsland 1-2
Brazilie - Colombia 2-1
Argentinie - Belgie 1-0
Nederland - Costa Rica 2-0

Ik doe grotendeels met je mee, maar verwacht dat Colombia gaat winnen met 2-1tweaker2010 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:56:
Mijn verwachtingen voor de kwartfinales:
Brazilie - Colombia 2-1
Argentinie - Belgie 1-0
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik denk dat het nog wel een verrassing kan worden, meer in de zin van zoiets:tweaker2010 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:56:
Mijn verwachtingen voor de kwartfinales:
Brazilie - Colombia 2-1
Argentinie - Belgie 1-0
Brazilie - Colombia 0-1
Argentinie - Belgie 0-1
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Frankrijk - Duitsland 2-1
Brazilie - Colombia 1-1, penalties
Argentinie - Belgie 2-1
Nederland - Costa Rica 3-0

Nee ik denk niet dat ze het gaan halen. Maar ik heb het vaker mis gehad
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Maarja: iedere overwinning, scheidsrechterlijke dwaling en fraude daargelaten, is een verdiende overwinning. Ze staan hier niet voor niets.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Nederland gaat het weer lastig krijgen, zeker met het weg vallen van Nigel de Jong. Ik hoop dat Nederland deze wedstrijd vroeg kan beslissen. En het niet weer zo'n billenknijp wedstrijd gaat worden..
Frankrijk zie ik ook wel winnen van Duitsland. Maar Duitsland voetbalde wel tegen een collectief en een zwaar verdedigend elftal. Frankrijk geeft denk ik wat meer ruimte tot voetbal. Lastig om te voorspellen.
Brazilie vs Colombia, ook zo lastig te voorspellen. Denk dat Colombia in een lastige wedstrijd toch aan het langste eind trekt.
[ Voor 7% gewijzigd door m0nk op 02-07-2014 11:07 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Colombia - Duitsland
Nederland - België
Colombia speelt weergaloos op dit toernooi. Ik denk echt niet dat Brazilië hen kan verslaan.
Duitsland moet toch een betere wedstrijd spelen dan tegen Algerije tegen Frankrijk.
Nederland moet gewoon Costa Rica verslaan. Costa Rica niet onderschatten, maar voor dit kleine broertje heeft het toernooi nu lang genoeg geduurd.
België wint gewoon van Argentinië. Ik ben Belg en ben positief
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Maar;
Halve Finale; Nederland - Belgie
Finale; Duitseland - Nederland
Zou mooi zijn

Smiling as the shit comes down...
Maarja, we willen die van dag 2 weten...
Frankrijk straft het geknoei van Duitsland af.
Nederland wint eenvoudig van Costa Rica.
Argentinië wint in een thriller van België.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Een Argentijn bij FRA-GER? Nou kan Deschamps klagen a la Klinsmann. Argentinie zit vol met DuitsersSjah schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 21:17:
De scheidsen van de 1e dag van de kwartfinales zijn bekend... http://www.fifa.com/world...?cid=twitter_fifaworldcup
Dit.Dr. Strangelove schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 23:33:
Brazilië zal het eindelijk eens laten zien tegen Colombia.
Frankrijk straft het geknoei van Duitsland af.
Nederland wint eenvoudig van Costa Rica.
Argentinië wint in een thriller van België.
Ben het alleen niet eens over Brazilië.
Jammer...toernooi afgelopen voor Kuipers als NL doorgaat. Een Spaans sprekende scheidsrechter misschien in het voordeel van Colombia?Sjah schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 21:17:
De scheidsen van de 1e dag van de kwartfinales zijn bekend... http://www.fifa.com/world...?cid=twitter_fifaworldcup
Maarja, we willen die van dag 2 weten...
Brazilië
Duitsland
Nederland
Argentinië
Ik hoop op:
Colombia
Frankrijk
Nederland
België
Dit topic is gesloten.