How do you save a random generator ?
dat het nu maar zo blijft, heb 1-1 op flexvoetbal
[ Voor 68% gewijzigd door SmokingCrop op 17-06-2014 01:44 ]
Echt goed is het gewoon niet. Als er uitgegooid word dan kluiten met name de Amerikanen gewoon naar de bal. Positiespel zie ik nauwelijks, dekken doet de helft niet, ze lijken ook geen man te volgen. Dan is Ghana ook niet echt goed ofzo. Nee het is geen hoogvlieger dit, meer een opvulling voor de poel/slachtoffers voor Duitsland.majoh schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:32:
Bedroevend vind ik het niet, een leuke open wedstrijd van twee teams die weten dat ze deze moeten winnen om door te gaan.
Jammer dat de doelgerichtheid niet zo goed is van Ghana, kansen genoeg...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
African Voodoo powers!

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 17-06-2014 01:45 ]
En deze stand is inderdaad zeer gunstig voor Portugal...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Zie Portugal niet zomaar winnen van Ghana en USA eigenlijk.Fiber schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:46:
Mooie goal. Wel jammer voor Team USA...
En deze stand is inderdaad zeer gunstig voor Portugal...
MURICA!
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Heerlijke wedstrijd!
[ Voor 23% gewijzigd door Kain_niaK op 17-06-2014 01:50 ]
Meer dan 1/3 van de Amerikanen is van Duitse origine. Het laatste minuut winsyndroom kwam gewoon naar boven.Silvin schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:48:
Hoe is het mogelijk. Team USA valt me zo tegen, op basis van de spelers en trainer had ik meer verwacht maar dan toch weer scoren. Verdorie zeg.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ah, dus Duitsland wint vandaag gewoon dubbelDanielWW2 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:50:
[...]
Meer dan 1/3 van de Amerikanen is van Duitse origine. Het laatste minuut winsyndroom kwam gewoon naar boven.
5-5 gelijk spelen met Belgie.DanielWW2 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:53:
Van mij mogen de Amerikanen echt door de poel heenkomen. Ik ga er echt vanuit dat België zijn poel wint en ze dan afmaakt. Wat is nou erger dan afgemaakt worden door België?
How do you save a random generator ?
Ik ken mijn prioriteiten gewoon. Ik haat Ronaldo meer.Yemoke schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:54:
Ja daar zit wat in maar ik gun het die Amerikanen gewoon niet
Verwijderd
Gun het ze juist wel dan wordt de sport ook daar groter. Hoe meer landen kunnen concurreren hoe beter.Yemoke schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:54:
Ja daar zit wat in maar ik gun het die Amerikanen gewoon niet
Verwijderd
Knap dat je iemand haat die je totaal niet kent etc. Vind dat altijd wel verbazingwekkend. Je moest eens weten hoeveel goeds die man allemaal doet voor de wereld. Verdiep je eens in de mens achter de sportman zou ik zeggen.DanielWW2 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:55:
[...]
Ik ken mijn prioriteiten gewoon. Ik haat Ronaldo meer.
Kunnen we deze sport met de hele wereld nou A.U.B uit de handen van dat land houden? Laat ze maar lekker bij hun American HANDBALL blijven...Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:55:
[...]
Gun het ze juist wel dan wordt de sport ook daar groter. Hoe meer landen kunnen concurreren hoe beter.
Op basis van de Belgische geschiedenis is dat wel vernederend jaDanielWW2 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:53:
Van mij mogen de Amerikanen echt door de poel heenkomen. Ik ga er echt vanuit dat België zijn poel wint en ze dan afmaakt. Wat is nou erger dan afgemaakt worden door België?
Ghana gaat een zware dobber krijgen aan de poule nu. Toch zie ik mogelijkheden tegen het tergend slechte Portugal.
*eggDanielWW2 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:56:
[...]
Kunnen we deze sport met de hele wereld nou A.U.B uit de handen van dat land houden? Laat ze maar lekker bij hun American HANDBALL blijven...
En dit inderdaad:
Goron schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:57:
Ghana had 6-1 kunnen winnen maar ze hebben 21 keer over geschoten
[ Voor 44% gewijzigd door Yemoke op 17-06-2014 01:58 ]
oi! Voor het eerst in 30 jaar ofzo is dat eens niet het geval!DanielWW2 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:53:
Wat is nou erger dan afgemaakt worden door België?

Tja, de Hollander in mij nam het even over.SmokingCrop schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:59:
[...]
oi! Voor het eerst in 30 jaar ofzo is dat eens niet het geval!
Van mij mogen de Duivels Duitsland ontlopen en eens wat bereiken. Over Oranje maak ik mij voorlopig geen zorgen dus het hele Duivels kwamen verder dan Oranje gaat niet op. Het zou trouwens wel wat zijn, NL-België in de halve finale en de winnaar tegen Duitsland in Zuid Amerika.
Ik ga in ieder geval morgen kijken en ik ben voor de Duiveltjes.
Waarom winnen ze dan niet...majoh schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 01:56:
Jammer, vond Ghana beter.

Ik vind Ghana eigenlijk ook maar een stelletje houthakkers. Maar dat was al in de wedstrijd tegen Nederland.
[ Voor 25% gewijzigd door Fiber op 17-06-2014 02:05 ]
Als ze hadden gewonnen dan werd de volgende dag de "democratie" naar Ghana gebracht. Toch maar verliezen dan.
Blijkbaar staan/zijn de doelen hoger in Ghana
Neuh...DanielWW2 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 02:04:
[...]
Als ze hadden gewonnen dan werd de volgende dag de "democratie" naar Ghana gebracht. Toch maar verliezen dan.
Ik denk het oude verhaal: Individueel best goede spelers, maar als ploeg is het niks. Laat Van Gaal ze maar eens een paar maanden trainen...
Liever niet, wij moeten eerst eens winnen.Fiber schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 02:08:
[...]
Neuh...
Ik denk het oude verhaal: Individueel best goede spelers, maar als ploeg is het niks. Laat Van Gaal ze maar eens een paar maanden trainen...
Verwijderd
Teveel individuele sterren, het is niet echt een teamgevoel. Op de Afrika cup zie je ook vaak zwakkere landen winnen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:29:
Nou, ik heb alle Afrikaanse deelnemers nu gezien en weer zijn die ploegen niet verder geëvolueerd. Alleen Ivoorkust heeft een grote kans om door de poulefase heen te komen. Je vraagt het toch af hoe het kan dat de Afrikaanse ploegen niet beter zijn geworden. Het kan niet aan de spelers liggen, want de meesten spelen bij goede en topclubs in Europa. Iemand die het mij kan uitleggen, want ik snap er niks van dat die landen niet beter zijn geworden
Mooiste shot uit die wedstrijd was ook dat Ronaldo en Khedira met z'n tweeën zoiets hadden van, wat een idioot.Krasloos schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:07:
Vind het wel sneu voor Ronaldo.. Lekker in de steek gelaten door zijn team en vooral Pepe. Ik vind dit triest gedrag wat die Pepe liet zien.. Ronaldo wil heel graag en doet z'n best.
Portugal is voor NL een stugge lastige tegenstander. Vooral ook omdat NL zich nogal eens laat provoceren of in een counterval loopt. Maar Portugal is niet meer dan een goede subtopper.
Team is al jarenlang nagenoeg hetzelfde en dat merk je ook. Ze worden elk jaar zwakker. Die hebben ook echt behoefte aan nieuwe jonge spelers.
Terechte uitslag.
Ik hoop dat de USA het trucje tegen Portugal nog één keer kan herhalen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ronaldo lijkt einde ja.
En van z'n knie...readytoflow schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:40:
Ach, Ronaldo heeft last van waar heel veel andere sterspelers van matige landen ook last van hebben: landgenoten die niet goed genoeg zijn...
Het gerucht gaat dat hij naar huis moet.
http://www.spitsnieuws.nl...wk-voor-cristiano-ronaldo
[ Voor 11% gewijzigd door Fiber op 18-06-2014 23:39 ]
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 19-06-2014 13:08 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar inderdaad, zo kan hij in de derde wedstrijd rood pakken om vervolgens in de 1/8e finale ernaast te staan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dankzij hem is Zlatan ook al niet van de partij op het WK.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Is inderdaad jammer. Zolang Nederland niet de tegenstander is, zie ik landen het liefst in hun sterkste opstelling.tweaker2010 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:02:
Hmm, das wel balen dit. Zo'n topspeler wil je toch gewoon graag in actie zien?
Dankzij hem is Zlatan ook al niet van de partij op het WK.
Ik denk overigens dat Ghana geen kans maakt tegen Duitsland. Het zal wel geen afstraffing worden als tegen Portugal, maar Duitsland maakt een zeer solide indruk.
Tegen Duitsland is zo ongeveer elk team kanonnenvlees.Sjah schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:30:
De wedstrijd van Dld lijkt me helemaal niet zomaar beslist, het lijkt wel of iedereen Ghana kanonnevlees vindt, nou ik niet.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Behalve Kameroen dan. Ik vind dat Duitsland op dit moment een beetje wordt gehyped dankzij die 4-0 zege.DanielWW2 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:53:
[...]
Tegen Duitsland is zo ongeveer elk team kanonnenvlees.
Vergeet niet dat het eind seizoen bij Bayern ook niet lekker liep, Duitsland lijkt wat minder sterk als voorheen.
Das waar. Geen een land heeft 2 goeie wedstrijden gespeeld. Zou wel eerste zijn als Duitsland vandaag makkelijk wint van Ghana.Sepp14 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 11:59:
Tot nu toe heeft bijna geen enkel land hetzelfde niveau gehaald van de eerste wedstrijd. Balletje blijft rond
@onder: Hmmm ok behalve Frankrijk dan.
[ Voor 5% gewijzigd door Hironshy op 21-06-2014 15:15 ]
Klopt, met de aantekening dat hun 1e opponent niet helemaal de zwaarste was.Niku schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:10:
Frankrijk?
Ik ga er toch eigenlijk wel vanuit dat DLD dit gaat winnen...
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Neem aan dat ze in de tweede helft toch wel orde op zaken stellen
Speel ook Balls Connect en Repeat
Hoop dat Ghana eerst scoort ... zou leuk voor de wedstrijd zijn.

[ Voor 64% gewijzigd door Kain_niaK op 21-06-2014 23:24 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Bijna alle 'grote voetballanden' hebben het soms lastig.schwarzenegger schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:32:
Verdikke zeg, die Duitsers liggen nog onder vuur ook!
Neem aan dat ze in de tweede helft toch wel orde op zaken stellen
Leuke pot inderdaad tot nu toe.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Smiling as the shit comes down...

[ Voor 90% gewijzigd door Kain_niaK op 21-06-2014 23:26 ]
Wil de hele tijd "gezondheid" roepen wanneer Atsu aan de bal is ...

[ Voor 66% gewijzigd door Kain_niaK op 21-06-2014 23:28 ]
Ze domineerden de wedstrijd totaal maar verprutste al hun kansen. VS had er erg weinig maar was erg efficiënt. In principe had Ghana dik moeten winnen.Migrator schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:47:
Ik heb de wedstrijd van Ghana tegen de VS niet gezien, dus misschien zeg ik nu wat stoms maareeuh hoe heeft dit Ghana van de VS verloren?
[ Voor 5% gewijzigd door Goron op 21-06-2014 21:50 ]

Die twee dames links mogen er best zijn
Ze missen wel een beetje de büste die bij een dergelijk outfit hoort.The Outlaw schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:50:
Er zitten weer een hoop mooie dames op de tribune vanavond #duigha #WK2014 pic.twitter.com/N6K0DGweod
[afbeelding]
Die twee dames links mogen er best zijn![]()
Decolleté is ver te zoeken jaGoron schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:52:
[...]
Ze missen wel een beetje de büste die bij een dergelijk outfit hoort.
Doe mij maar een echte spits, word niet goed van die valse negens of hoe je wil noemenThe Outlaw schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:51:
Gotze valt tegen zeg. Man man man
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
[ Voor 64% gewijzigd door Kain_niaK op 21-06-2014 23:32 ]

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ahja, dat verklaart een hoop! Thanks!Goron schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:50:
[...]
Ze domineerden de wedstrijd totaal maar verprutste al hun kansen. VS had er erg weinig maar was erg efficiënt. In principe had Ghana dik moeten winnen.
Dit. Ghana speelt gewoon goed. Verder hoop ik bij een voetbalwedstrijd persoonlijk wel op meer dan één kansjeKain_niaK schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:53:
Wat is dat toch met altijd het negatieve aspect van het team te benadrukken ipv het positieve aspect van het andere team. Ghana staat lekker te voetballen en ook te verdedigen .. dat wil nog niet zeggen dat Duitsland tegenvalt. Voetbal is 90 minuten wachten op dat ene kansje. Beide ploegen creëren kansen ... mooi toch!
Tuurlijk wel. Iedereen riep dat Duitsland Ghana wel even op zou rollen, nou niet dus. Zo goed is Duitsland nu ook weer niet. Die Portugezen hebben het gewoon laten lopen.Kain_niaK schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:53:
Wat is dat toch met altijd het negatieve aspect van het team te benadrukken ipv het positieve aspect van het andere team. Ghana staat lekker te voetballen en ook te verdedigen .. dat wil nog niet zeggen dat Duitsland tegenvalt. Voetbal is 90 minuten wachten op dat ene kansje. Beide ploegen creëren kansen ... mooi toch!
Jep... toen hij binnenkwam en op die arrogante mismaakte toon om wijn vroeg had ik het alweer gehad met die man.

Maar ik ben benieuwd naar het vervolg van de wedstrijd. Denk dat Ghana dit niet vol kan houden en dat Duitsland dadelijk alsnog erover gaat met een 2-0
[ Voor 23% gewijzigd door schwarzenegger op 21-06-2014 22:00 ]
Eigenlijk is het ook wel goed dat Duitsland niet oppermachtig is. Meer kans voor Oranje om eens met winst naar huis te gaan.tweaker2010 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:58:
[...]
Tuurlijk wel. Iedereen riep dat Duitsland Ghana wel even op zou rollen, nou niet dus. Zo goed is Duitsland nu ook weer niet. Die Portugezen hebben het gewoon laten lopen.
Dit topic is gesloten.