Mja, veel druk zetten ze niet meer de Duitsers 
Ze zullen wel al blij zijn met 3-0
Ze zullen wel al blij zijn met 3-0
[ Voor 26% gewijzigd door SmokingCrop op 16-06-2014 19:13 ]
[ Voor 26% gewijzigd door SmokingCrop op 16-06-2014 19:13 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
[ Voor 62% gewijzigd door Vos op 16-06-2014 19:14 ]
Nee, er zijn er meer. Deze bijvoorbeeld: http://nos.nl/wk2014/vide...ri-penalty-cavani-10.htmlVos schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:56:
[...]
Dat zijn ook de enige twee of niet? Wat is je bron van de gemiddeldes?
Want als simpele Europeaan of Aziaat koop je tenslotte wel even een ticket en een vliegreis voor een paar knaken nietwaar...PWM schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:11:
[...]
Bijna alle wedstrijden zijn half vol, soms gemaskeerd door de kleur stoelen (gisteren rode bij Zwitserland) Afgang van jewelste
Dat deed Messi gisteren ook meerdere keren.Niku schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:11:
Dat had 4-0 moeten zijn. De arrogantie van Ronaldo zeg, bal verliezen en gewoon stokstijf blijven staan.
Vos schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:13:
Meireles na de rode kaart van Pepe. Kan misschien ook nog staartje krijgen.
[afbeelding]
[ Voor 33% gewijzigd door max op 16-06-2014 19:16 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
In 2010 zijn er 15 penalty's toegekend, zoveel heb ik er volgens mij nog niet gezientweaker2010 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:14:
[...]
Nee, er zijn er meer. Deze bijvoorbeeld: http://nos.nl/wk2014/vide...ri-penalty-cavani-10.html
Het zijn er nu iig al meer dan op het hele WK 2010.
Aantal penalty's tot nu toe is wel bizar. Zijn meer wedstrijden mét dan zonder.Vos schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:16:
[...]
In 2010 zijn er 15 penalty's toegekend, zoveel heb ik er volgens mij nog niet gezien.
Penalty's waardoor op voorsprong werd gekomen? Daar gaat het hier om.Vos schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:16:
[...]
In 2010 zijn er 15 penalty's toegekend, zoveel heb ik er volgens mij nog niet gezien.
Haha pffff. Als we daar al op gaan letten allemaal.tweaker2010 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:16:
[...]
Penalty's waardoor op voorsprong werd gekomen? Daar gaat het hier om.
True, gemiddelde ligt hoog.Niku schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:16:
[...]
Aantal penalty's tot nu toe is wel bizar. Zijn meer wedstrijden mét dan zonder.
[ Voor 39% gewijzigd door Vos op 16-06-2014 19:18 ]
Dat is gewoon een nutteloze statistiektweaker2010 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:16:
[...]
Penalty's waardoor op voorsprong werd gekomen? Daar gaat het hier om.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ik denk eerder dat mensen gewoon niet weten dat er toch kaarten beschikbaar zijn.vhal schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:15:
[...]
Want als simpele Europeaan of Aziaat koop je tenslotte wel even een ticket en een vliegreis voor een paar knaken nietwaar...
[ Voor 15% gewijzigd door Yemoke op 16-06-2014 19:19 ]
[ Voor 4% gewijzigd door max op 16-06-2014 19:19 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Er zijn vast wel voetballers die nog niet door hebben dat de scheids elke keer dezelfde rode en gele kaart naar boven haalt ...Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:18:
[...]
Ik denk eerder dat mensen gewoon niet weten dat er toch kaarten beschikbaar zijn.
Meen je niet?Kain_niaK schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:20:
[...]
Er zijn vast wel voetballers die nog niet door hebben dat de scheids elke keer dezelfde rode en gele kaart naar boven haalt ...
Troost je, ik had Portugal als winnaarschwarzenegger schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:20:
Ja nondeju, ik had gegokt op volgende corner voor DLD.... moeten ze die niet aan die Portugezen geven.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zit momenteel in Brazilië maar als ik op de FIFA site kijk voor tickets zijn bijna alle wedstrijden uitverkocht (op 5 wedstrijden na ofzo). Waar al die lege stoelen vandaan komen weet ik niet, misschien de kaartjes voor de lokale bevolking? (heb je een Braziliaans BSN voor nodig wat ik niet heb).Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:18:
[...]
Ik denk eerder dat mensen gewoon niet weten dat er toch kaarten beschikbaar zijn.
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
je twee wijsvingers naar boven steken?Vos schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:13:
Meireles na de rode kaart van Pepe. Kan misschien ook nog staartje krijgen.
[afbeelding]
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Tijd om een leuke Braziliaanse chick te scorenArm1n schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:23:
[...]
(heb je een Braziliaans BSN voor nodig wat ik niet heb).
Juist, 2010 was niet veel anders...DanielWW2 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:24:
De FIFA houd meestal een groot deel achter voor sponsors. Als die niet gebruikt worden dan is het leeg.
Dat zou fantastisch zijn :-)DanielWW2 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:23:
Portugal gaat van kwaad naar erger. Dadelijk gaat de VS of Ghana nog door en kan Portugal naar huis.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Voor de Belgen zou de VS geweldig zijn. Die zie ik zo afgemaakt worden als de Duivels eerste in hun poel worden. Mag toch wel van mij, komen we ze in de halve finale tegen.
YellowCube schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:25:
[...]
je twee wijsvingers naar boven steken?
Kom je ws. wel mee weg.
[ Voor 57% gewijzigd door Dr. Strangelove op 16-06-2014 19:31 ]
Kan je ze moeilijk kwalijk nemen, 3-0 en nog twee zware wedstrijden voor de boeg.vhal schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:29:
Duitsers spelen wel een lauwe pot zo met een man meer...
... not as I do.
Ze hebben denk ik geen zin in blessures of een tegendoelpunt denk ik zo. Laat wel zien wat je eigenlijk al jaren ziet. Duitsland speelt steeds meer als Oranje en wij steeds meer als de Duitsers maar met Hollandse school.vhal schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:29:
Duitsers spelen wel een lauwe pot zo met een man meer...
Is ook goed.max schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:32:
Straks is er niks van Duitsland meer over voor Nederland om van te winnen.
Brazilië is voeybalgek, stadions liggende in gebieden met miljoenen inwoners (op 1 na). Stadions horen gewoon vol tv zijn. Te duur en/of te slechte infra.vhal schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:15:
[...]
Want als simpele Europeaan of Aziaat koop je tenslotte wel even een ticket en een vliegreis voor een paar knaken nietwaar...
Een slachtpartij bedoel je?
[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 16-06-2014 19:35 ]
Vrijdag de 13e: brengt ongeluk
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
De goekoopste kaartjes voor Brazilianen (studenten, 65+ etc) zijn €10 voor de groepswedstrijden, voor de gewone Braziliaan €30, lijken me redelijke prijzen ook voor de bevolking hier goed te betalen, snap dus ook niks van die lege stadions, zullen wel bobo's zijn die geen zin hadden om te gaan..PWM schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:33:
[...]
Brazilië is voeybalgek, stadions liggende in gebieden met miljoenen inwoners (op 1 na). Stadions horen gewoon vol tv zijn. Te duur en/of te slechte infra.
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Ik doelde meer hierop:LuPo schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:37:
[...]
Vrijdag de 13e: brengt ongeluk
Blessures: Coentrão en Hummels
Ook al opgevallen dat Ned/Dui buurlanden zijn en zo ook Spa/Por? Beide wedstrijden met 4 goal verschil winnen. Toeval?=PDanielWW2 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:42:
Salvador is trouwens wel een historisch leuke stad.
De WIC in de 17de eeuw viel daar wel eens binnen, maakte gehakt van de Portugezen en Spanjaarden en nam de boel weer eens over. Oh en de WIC was nauwelijks bemand door Nederlanders. Die waren niet dom/wanhopig genoeg om zulke zeetochten te maken met een grote kans te sterven. De officieren waren wel Nederlands, de bemanningen waren vaak uit de Duitse landen alsmede het leger van de WIC was ook vaak huurlingen uit Duitsland waren.
Verbaast mij dus niks dat zowel Duitsland als Oranje het zo goed daar.
Haha ja wrijf ze het nog maar ff extra in, goed plan!DanielWW2 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:44:
Wij hebben financieel gewoon onze zaakjes op orde en zij zijn onze b*tches.
Eigenlijk is het hele eurogedoe schandelijk maar ik heb gewoon geen zin om dat uit te leggen.Harribo schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:48:
[...]
Haha ja wrijf ze het nog maar ff extra in, goed plan!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heeft hij wel gedaanschwarzenegger schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:51:
Heee ik heb deze scheids nog geen lijntjes zien trekken.... heeft ie geen zin?
[ Voor 3% gewijzigd door Tristan op 16-06-2014 20:07 ]
[ Voor 79% gewijzigd door Mosin op 16-06-2014 21:55 ]
Dat zijn z'n wijsvingers hoorMosin schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:18:
Applaus voor dit sukkeltje. Ga eerlijk ten onder en win terecht voor je land, maar zet je land vooral niet zo voor lul![]()
[afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 16-06-2014 20:29 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Mwoah, je ziet soms een paar lege stoeltjes maar het is beter als tijdens het WK in Zuid-Afrika. Daar zat bijvoorbeeld een wedstrijd Zuid-Korea - Griekenland een stadion echt maar half vol met gapende gaten. Dat heb ik tot nu toe niet echt gezien.PWM schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:33:
[...]
Brazilië is voeybalgek, stadions liggende in gebieden met miljoenen inwoners (op 1 na). Stadions horen gewoon vol tv zijn. Te duur en/of te slechte infra.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq