Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Smiling as the shit comes down...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Leukste wk dat ik ooit gezien heb en ben al bijna 40
Tip: meld hem welke landen nog meer zijn afgevallen en minder punten hebben behaaldScrooLoose schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:34:
Heb een Griekse collega.... die zal morgen wel weer niet te genieten zijn als dit zo blijft
Plus dat ze een mooie wedstrijd hebben gespeeld.
Maar het is nog niet afgelopen, al verwacht ik weinig spectaculairs. Niet zoals de Duitsers dat het pas afgelopen is als de bus wegrijdt bij het stadion.
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja, dat is ook wel wereldnieuws in voetballandMartinspire schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:38:
Plus dat ze een mooie wedstrijd hebben gespeeld.
... not as I do.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Sterk van Colombia hoor met een C-teamPinobigbird schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:40:
1-3 voor Colombia
Als Japan zn kansen niet pakt, wat hebben die al veel kansen gehad...
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En Griekenland heeft haast... dat ik dat nog mag meemaken. Lekker voor zeUntouchablezz20 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:44:
Ivoorkust blijft aanvallen, en dat is nou voetbal!
... not as I do.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Klinkt als mijn schoolcarriereMartinspire schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:47:
Mja altijd leuk die laatste wedstrijden in de poule waar men erachter komt dat men toch wat meer had moeten doen in de afgelopen 2,5 wedstrijd
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
.edit: nope, terechte penalty bij nader inzien.
[ Voor 66% gewijzigd door .oisyn op 24-06-2014 23:59 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ergens gun ik het Griekenland wel. Aan de andere kant is Ivoorkust de ploeg met de meeste potentie voor de volgende ronde, met het meeste voetbal.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Griekenland anders ook.Aghanim schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:52:
Zo kan het dus ook. Ivoorkust had het al 6x af moeten maken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
* Migrator mompelt voor de zoveelste keer over een videoscheidsrechter
If you choose not to decide, you still have made a choice.
11/2, pats boem wegvhal schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:52:
Daar gaat mijn winst...
En om eerlijk te zijn: Ivoorkust verdient het niet vanavond.
Overigens leek hij gewoon geraakt te worden/
Mwoah, vond ze beiden niet fantastisch in vorige wedstrijden. Denk dat Colombia een hele goede kans maakt in de komende rondes.RoD schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:52:
Wat een ontknoping
Ergens gun ik het Griekenland wel. Aan de andere kant is Ivoorkust de ploeg met de meeste potentie voor de volgende ronde, met het meeste voetbal.
Maar goed, zo is het spel (momenteel) ook gewoon. Beiden zijn gewoon te laat echt gaan vechten voor de overwinning. Dat Griekenland op een dergelijke manier door gaat is natuurlijk niet mooi maar wel effectief. En laat dat nou juist de sterkte van Griekenland zijn waarmee ze ook het EK hadden gewonnen.
En wat zwijnen die Grieken weer zeg...
Ik twijfel nog een beetje. Het been waarmee hij wilde schieten werd inderdaad gehaakt, maar ik had ook ergens het idee dat Samaras zelf die beweging maakte. Ging die verdediger van Ivoorkust naar de voet van Samaras, of andersom?gambieter schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:53:
Scheidsrechter ziet het goed. Kijk maar naar het been van Samaras waarmee hij wilde schieten, dat werd eerst door de Ivoriaan geraakt. Volgens mij een terechte beslissing.
En om eerlijk te zijn: Ivoorkust verdient het niet vanavond.
Even wachten op de herhalingen nog
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Nee, fantastisch is het allemaal niet. Naast Colombia is het allemaal niet veel, maar er moet er nog één mee naar de achtste finalesMartinspire schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:54:
[...]
Mwoah, vond ze beiden niet fantastisch in vorige wedstrijden. Denk dat Colombia een hele goede kans maakt in de komende rondes.
Verwijderd
Ik hoop dat Costa Rica korte metten met deze Grieken maakt en anders doen wij dat zelf wel mochten ze die hindernis nemen.Martinspire schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:54:
[...]
Mwoah, vond ze beiden niet fantastisch in vorige wedstrijden. Denk dat Colombia een hele goede kans maakt in de komende rondes.
Maar goed, zo is het spel (momenteel) ook gewoon. Beiden zijn gewoon te laat echt gaan vechten voor de overwinning. Dat Griekenland op een dergelijke manier door gaat is natuurlijk niet mooi maar wel effectief. En laat dat nou juist de sterkte van Griekenland zijn waarmee ze ook het EK hadden gewonnen.
Verwijderd
Wat nou pechgambieter schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:39:
Paal en 2x lat, Griekenland heeft veel pech vanavond.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Jammer tho dat alle Afrikaanse landen er nu wel ongeveer uit liggen, Ivoorkust was ongeveer de laatste kans.SinergyX schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:54:
Naja, gelukkig weer europees land door, die hadden we nog niet zoveel
Penalty was imho ongeldig, Griek loopt zelf tegen de Ivoorkustenaar aan oftewel struikelt over zichzelf.
How do you save a random generator ?
En dan Argentinie in de halve finale, die willen nog wel wraak nemen van 1998Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:56:
Mexico en dan Costa Rica/Griekenland nou als we nog eens een leuke kans willen hebben op die gouden beker dan is het wel nu hoor, man man wat een loting

★ What does that mean? ★
Verwijderd
Ze willen zoveel dat gaat met dat team wat ze nu hebben niet gebeurenScrooLoose schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:58:
[...]
En dan Argentinie in de halve finale, die willen nog wel wraak nemen van 1998
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Als Belgie Argentinië ondertussen uitschakelt hebben we een laag land in de finale.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:56:
Mexico en dan Costa Rica/Griekenland nou als we nog eens een leuke kans willen hebben op die gouden beker dan is het wel nu hoor, man man wat een loting
Sterker nog hij trapt zichzelf, expres denk ik.
Dit is een oude truc.
★ What does that mean? ★
Ivoriaan zul je bedoelenenchion schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:57:
[...]
Penalty was imho ongeldig, Griek loopt zelf tegen de Ivoorkustenaar aan oftewel struikelt over zichzelf.
Algerije heeft het toch in eigen hand? Dat is ook Afrikaansenchion schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:57:
Jammer tho dat alle Afrikaanse landen er nu wel ongeveer uit liggen, Ivoorkust was ongeveer de laatste kans.
Klassiek Griekse trucMrMonkE schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:59:
@enchion
Sterker nog hij trapt zichzelf, expres denk ik.
Dit is een oude truc.
Niet het type Afrikaans waarvan ik het juist erg leuk vind als het er goed mee gaat.gambieter schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:59:
[...]
Algerije heeft het toch in eigen hand? Dat is ook Afrikaans
(Niet dat ik iets tegen Algerije heb btw, mogen van mij ook ver komen)
Ik zit op een betere herhaling te wachten op nl
★ What does that mean? ★
Precies. Dat is toch duidelijk te zien in de herhalingen? Ik snap die reacties hier niet zo..oisyn schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:00:
Hij trapt zichzelf alleen maar omdat z'n been in eerste instantie achter die van de ivoriaan blijft haken
Wel blijft voor mij de vraag staan of hij daar niet zelf verantwoordelijk voor is. Met andere woorden, of het echt een overtreding was. Maar dat hij geraakt werd door een Ivoriaan, dat was duidelijk te zien. Je kan em gewoon geven.
http://www.goal-247.com/F...te-penalty-goal-24.6.2014
Noord Afrikaans...gambieter schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:59:
[...]
Algerije heeft het toch in eigen hand? Dat is ook Afrikaans
Nigeria heeft nog wel een kans toch...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Ja en de Britse Maagdeneilanden worden over 2 jaar Europees Kampioen. You mad bro?Goron schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:01:
Haha we gaan er straks nog uit tegen de grieken

Nigeria, Ghana en Algarije kunnen allemaal nog door. Afrika staat niet helemaal buitenspel. Al vrees ik voor Nigeria en Ghana. Nigeria moet tegen Argentinië en Ghana moet tegen Portugal waarbij ze ook beiden afhankelijk zijn van wat de andere wedstrijd gaat doen. Algarije moet tegen Rusland wat toch al niet sterk oogt en België gaat ook wel van Zuid Korea winnen denk ik.enchion schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:57:
[...]
Jammer tho dat alle afrikaanse landen er nu wel ongeveer uit liggen, Ivoorkust was ongeveer de laatste kans.
Nee, Azië, die zijn pas zielig, die hebben nu alleen Iran over (Zuid Korea kan ook, maar die moeten ook nog veel goals scoren willen ze door kunnen).
Mja maar dat komt omdat het gewoon niet te doen is zonder replay of extra (video) scheidsrechtersMoi_in_actie schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:58:
En de zoveelste onterechte penalty van dit WK. Zover als ik kon zien in de replay struikelde hij (hoofdzakelijk) over zijn eigen voeten. Ik ben inmiddels de tel kwijt met het aantal discutabele/onterechte penalties en kaarten. Dit hele WK stelt enerzijds teleur door matig voetbal, anderzijds wordt het ontsiert door de arbitrage. Het gevoel blijft mij bij dat veel scheidsrechters zich koste wat kost willen bewijzen/hun stempel willen drukken op een wedstrijd.
[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 25-06-2014 00:04 ]
En als Duitsland de finale haalt dan is het Dui vs of Ned of Be.Streup schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:58:
[...]
Als Belgie Argentinië ondertussen uitschakelt hebben we een laag land in de finale.
Belgie krijgt easy poule maar Ned treft het met de knockout fase. Als Ned met dit onhollandse voetbal en deze loting niet de finale haalt....De grootste hurdle is Argentinie maar ook die oogt niet sterk.
★ What does that mean? ★
Ehm nee?Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:02:
[...]
Ja en de Britse Maagdeneilanden worden over 2 jaar Europees Kampioen. You mad bro?
Zij hebben meer EK's gewonnen dan wij de afgelopen 20 jaar hoor
En die ook inderdaad, en Ghana als er geen Duitse coach-onderonsje komtFiber schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:02:
Noord Afrikaans...
Nigeria heeft nog wel een kans toch...
Maar als jij op 1 knie gaat zitten en het andere voet zet je voor je op de grond, en ik loop daar gewoon tegenaan dan is het toch ook geen penalty !RoD schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:01:
[...]
Precies. Dat is toch duidelijk te zien in de herhalingen? Ik snap die reacties hier niet zo.
Wel blijft voor mij de vraag staan of hij daar niet zelf verantwoordelijk voor is. Met andere woorden, of het echt een overtreding was. Maar dat hij geraakt werd door een Ivoriaan, dat was duidelijk te zien. Je kan em gewoon geven.
Dat komt er wel. Allebei een puntje nodig. Dat hoeven ze niet eens af te spreken, dat gebeurd vanzelf...gambieter schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:04:
[...]
En die ook inderdaad, en Ghana als er geen Duitse coach-onderonsje komt
Daarom zeg ik: het is een beetje de vraag wie nou de aanraking veroorzaakt. Is het de Ivoriaan die in komt lopen en Samaras haakt, of is het Samaras die met zijn achterste been tegen de Ivoriaan aanloopt?enchion schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:04:
[...]
Maar als jij op 1 knie gaat zitten en het andere voet zet je voor je op de grond, en ik loop daar gewoon tegenaan dan is het toch ook geen penalty !
Voor beide valt imo wat te zeggen, maar je kan een penalty geven. Discutabel, maar niet per se een slechte beslissing.
Wel een leuk idee. Ik weet niet wat de regels zeggen maar klinkt aardig.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Co Adriaanse ^^... nuff said
Het ligt allemaal wat subtieler zie in de slomoslomo
★ What does that mean? ★
Samaras was al begonnen aan de 'schotbewegingen' toen Sio hem raakte. Geven is in dit geval imo beter dan niet geven.RoD schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:06:
[...]
Daarom zeg ik: het is een beetje de vraag wie nou de aanraking veroorzaakt. Is het de Ivoriaan die in komt lopen en Samaras haakt, of is het Samaras die met zijn achterste been tegen de Ivoriaan aanloopt?
Voor beide valt imo wat te zeggen, maar je kan een penalty geven. Discutabel, maar niet per se een slechte beslissing.
Zie Coltrui in "[WK voetbal] De geschiedenis en mooie anekdotes"
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Dit topic is gesloten.