Toon posts:

Verwijderen beoordeling burnds

Pagina: 1
Acties:
  • 1.126 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik wil hierbij dat de review geplaatst door de tweaker burnds van mijn profiel wordt verwijdert. Deze persoon gaf aan mijn toestel te willen kopen en ik vond het goed. Na paar keer mailen kreeg ik geen reactie en opeens komt hij vandaag reageren of hij het toestel vandaag kan ophalen. Omdat hij niet tijdig (na twee dagen) op mijn bericht had gereageerd heb ik het toestel verkocht aan iemand anders en nu komt hij een negatieve beoordeling neerzetten wat ik te kinderachtig vind. :(

vrijdag 16 mei 2014 19:54
Angels-Demons
Hoi,

Kan je eventueel morgenavond misschien?

Mvg

zondag 18 mei 2014 08:31
burnds
Dat is goed, rond acht uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnds
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-09 16:11
Ik heb liever dat je de hele discussie er op zet. Kun je ook laten zien dat jij niet direct reageert op mijn aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het gaat hierbij om jou en niet om mij. jij wilt iets kopen dan reageer je ook op tijd. ik ben niet van plan 2 dagen lang op jouw reactie te wachten. ik heb meerdere geïnteresseerden en die willen het direct ophalen. Ik heb meerdere malen gevraagd of je kan komen maar jij kon niet. Sorry maar ik ga niet elke dag mijn planning wijzigen om op jou te wachten zo werkt het niet. Je kan ook niet bij een winkel gaan zeggen ik wil kopen en 2 dagen niks van je laten horen dan krijg je de product ook niet en ben je te laat. Dus de communicatie van jou kant is zeer slecht en je komt dat bij mij neerzetten. Als je had gevraagd om te reserveren dan had ik zekerheid dat je hem ook kwam ophalen maar dat was dus ook niet afgesproken. Dus beetje kinderachtig om meteen negatief te beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnds
Een overeenkomst is aanbod en aanvaarding. Jij ging in op mijn aanbod van 325 en het was slechts een kwestie van afspreken wanneer ik hem zou komen ophalen. Ik heb minstens drie avonden aangeboden om langs te komen en telkens reageerde jij niet. Vervolgens heb ik anderhalve dag niet gereageerd omdat ik iets anders te doen heb en jij hebt de telefoon verkocht. Je had niet eens het fatsoen om te melden dat jij andere aanbiedingen hebt voor de telefoon. Dat was toch wel het minste wat je had kunnen reageren, of niet? Mijn negatieve beoordeling laat ik staan, dan moet jij maar zien of jij ook een negatieve beoordeling van mij neerzet. Ik laat mij niet chanteren door dat soort bedreigingen. Het is niet voor niets dat er al vaker over jouw gebrekkige communicatie is geklaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen kinderachtiger persoon dan jij gekend. Er word niet bedreigd het is de waarheid dat jij niet heb gereageerd. Volgens mij kan je niet tellen? 3 avonden? Ik heb jou 2 keer gevraagd om te komen en alsnog kom je niet of je hebt geen tijd dat is niet mijn probleem. Ik ga niet dagenlang op jouw reactie wachten. Jouw review is een wraakactie en te kinderachtig. Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik vraag moderator om de review te verwijderen omdat hier sprake is van wraakactie. Er heeft geen koop plaatsgevonden tussen mij en de tweaker. Gezien de onzekerheid (late reactie) over de koop vind ik dat de tweaker geen recht heeft om een negatieve beoordeling bij mij neer te zetten.

Ik vraag de moderator vriendelijk om de beoordeling van burnds te verwijderen. Hij heeft te laat gereageerd en er is niet echt duidelijk afgesproken of hij werkelijk langskwam. Na dagen niks gehoord te hebben is het toestel verkocht en daar heb ik recht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag aan je 15 mei om 14:23 of je voor 4 uur kan komen? nee meneer kan niet komen.
Ik vraag aan je 16 mei om 19:54 of je morgenavond kan komen? nee meneer reageert pas 18 mei om 13:22 of hij rond 8 uur kan komen.

Jij denkt zeker ik heb geen bezigheid? Je kan mij wel beoordelen maar jij bent net zoveel schuldig als ik. Door die 2 dagen late reactie is het toestel weg en ja dat mag ik doen als je niks van je laat horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry hoor, maar ik heb even naar het DM-draadje gekeken en jullie hadden gewoon een overeenkomst. Eerst zei je dit:
Als ik tot morgen geen goed bod ontvang dan.mag je het toestel ophalen wat mij betreft.
...waarmee burnds akoord ging. Toen zei je een dag later dit:
Kan je voor 4 uur bij mij komen?
Dat lijkt me een mooie impliciete bevestiging dat je aan burnds wilde verkopen.

Wanneer burnds zegt dat hij niet kan en een ander voorstel voor een tijd doet neem jij vervolgens zo'n 26 uur de tijd om te reageren waardoor zijn voorstel al niet meer mogelijk is, maar vervolgens ben jij ineens nijdig als burnds 36 uur (slechts 10 uur langer dan jij, niet heel verwonderlijk in het weekend!) de tijd neemt om te reageren.

Nou ga ik niet over V&A maar als onpartijdige buitenstaander vind ik het niet meer dan terecht dat burdns in de veronderstelling was dat jullie een overeenkomst hadden en dat jij die eenzijdig verbroken hebt. Vervolgens gaan wijzen naar de 36 uur die hij nodig had om te reageren terwijl je zélf ook 26 uur nodig had vind ik veel kinderachtiger dan het daadwerkelijk plaatsen van een negatieve beoordeling.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Laatst online: 15:56

Mimiix

Professioneel Prutser

Ik denk dat Angels-demons blij mag zijn dat burnds het hierbij laat. Dit omdat er een koopovereenkomst je gesloten...

Echter heb ik vaker de draadjes gevolgd waarbij Verkoper in voor kwam en Zich nergens van bewust Is en graag naar anderen wijst.

Echter vind ik wel dat v alleen een negatieve beoordeling hoort te krijgen voor communicatie en niet voor "voldoet aan beschrijving "

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is jullie persoonlijke mening. Ik wist niet zeker dat hij kwam halen want je hebt vaker van die mensen die bieden en na paar dagen niet meer willen kopen maar dan ga ik niet meteen een negatieve beoordeling bij hun plaatsen. Ik neem mijn zaak in zekerheid en verkoop aan mensen die direct willen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat moet je zelf weten maar alsnog heb jij een overeenkomst met hem gesloten en vervolgens gebroken. Dat is geen mening maar puur wat er gebeurd is. Ben dan ook een vent en accepteer de negatieve beoordeling die bij jouw actie hoort.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnds
Ik heb de beoordeling aangepast naar aanleiding van de reactie van D3nnisd. Omdat hij gelijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 19:40
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2014 @ 19:15:
Ik heb geen kinderachtiger persoon dan jij gekend. Er word niet bedreigd het is de waarheid dat jij niet heb gereageerd. Volgens mij kan je niet tellen? 3 avonden? Ik heb jou 2 keer gevraagd om te komen en alsnog kom je niet of je hebt geen tijd dat is niet mijn probleem. Ik ga niet dagenlang op jouw reactie wachten. Jouw review is een wraakactie en te kinderachtig. Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik vraag moderator om de review te verwijderen omdat hier sprake is van wraakactie. Er heeft geen koop plaatsgevonden tussen mij en de tweaker. Gezien de onzekerheid (late reactie) over de koop vind ik dat de tweaker geen recht heeft om een negatieve beoordeling bij mij neer te zetten.

Ik vraag de moderator vriendelijk om de beoordeling van burnds te verwijderen. Hij heeft te laat gereageerd en er is niet echt duidelijk afgesproken of hij werkelijk langskwam. Na dagen niks gehoord te hebben is het toestel verkocht en daar heb ik recht op.
Over kinderachtig gesproken:
Wat moet ik hier mee ?

Misschien een keer tijd dat je in de spiegel kijkt?

[ Voor 88% gewijzigd door Erkel op 19-05-2014 10:21 ]

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-09 10:56
Misschien een keer tijd dat je in de spiegel kijkt?
Misschien moet je dat zelf ook doen :(
Uw V&A Score is ook niet helemaal geweldig.

Mijn mening is dat tegenwoordig iedereen te snel op z'n teentjes is getrapt en als wraak een -feedback bij de tegen partij schrijft.
En de Klada topic elke keer op GoT linken valt een beetje op.Angels-Demons zal misschien niet de beste verkoper zijn die op tweakers zijn spullen verkoopt,maar volgens mij hij doet zijn best op de tegen partij tegemoet te komen.
ik had nog onlangs een G35 te koop staan in de V&A gedeelte,en na 3x gegevens uit te wisselen met 3 verschillende tweakers was de headset nog niet verkocht.
Moet ik dan ook 3x negatieve feedbacks schrijven?
ik doe niet mee aan die onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we - zoals de sticky ook uitlegt, en waaraan de TS al niet voldoet - het overlaten aan de directe betrokkenen en crew?

Deze gaat sowieso op slot tot TS in staat blijkt een topic te starten zoals beschreven in de sticky.

Ook is het aan te raden dat TS zich op zijn minst een béétje verdiept in de rechten rond verkopen van tweedehands goederen. Dit is de tweede keer dat je in conflict komt omdat je zelfs in de verste verte de wet niet kent, en die zelfs afdoet als 'mening'.

1) Koper doet bod
2) Verkoper accepteert op voorwaarde dat er 'voor morgen' geen goed bod komt
3) De volgende dag laat verkoper blijken dat dat goede bod niet gekomen is, waarmee de voorwaarde komt te vervallen en dus acceptatie overblijft.

Overeenkomst komt tot stand, wat rest zijn de details over hoe verder af te handelen. Indien daar geen overeenstemming uit komt, zal met beider goedvinden een ontbinding mogelijk zijn, maar daar is geen sprake van geweest.

Per saldo kan koper gewoon nakoming eisen, en het verweer dat verkoper geen 2 dagen hoeft te wachten tot een afhaalmoment is besproken zal geen stand houden.

Saillant detail is dat je Vrijdag 16 Mei 14:13 nog aan een andere mogelijke koper laat weten dat je op zijn status wacht. Geen woord over andere afspraken. Diezelfde avond probeer je een nieuwe afspraak te maken met degene die je een beoordeling heeft gegeven.
Met andere woorden: je hebt ten bate van een paar euro meer naar beide partijen verzwegen waar je mee bezig was. Ik zal besparen hoe zo'n handelswijze uit te leggen is als oplichting, maar laat duidelijk zijn dat je met dergelijk gedrag op een héél dunne rand loopt om hier niet langer welkom te zijn.
Vooral dat je hier dan liegt over het wachten, terwijl je gewoon door bent blijven onderhandelen nadat je een deal had reken ik je zwaar aan.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2014 13:32 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.