I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
Vanaf 519 euro. Levertijd onbekend.
Edit: bij Castle.nl verwacht vanaf 15 juni
[ Voor 19% gewijzigd door Blackouts op 31-05-2014 21:49 ]
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Datum op voorraad * zondag 08 juni 2014
Volgens mij zijn die datums allemaal bullshit en is die gewoon pas vanaf eind juni leverbaar.
Dit is mijn laatste bestelling via centralpoint die je express valse hoop geeft.
Ik geloof niet dat de leverancier hun elke dag een nieuwe leverdatum doorgeeft.
Dus dat wordt of zelf de telefoon regelen met een sim-only abbo, of geduld hebben. (Mocht het kloppen wat mij verteld is geworden en hier niks in veranderd.)
Verwijderd
Goedemorgen Diego,
Dank voor de e-mail.
Ik ben bang dat ik geen goed nieuws kan brengen. We hebben afgelopen week vanuit Nokia vernomen dat de leveringen worden uitgesteld. Er wordt momenteel gesproken over levering in juli. Het spijt me. Wil je hier op wachten?
Met vriendelijke groet,
Bas de Vries
Medewerker Inbound Sales
Wel netjes dat ze er nog een mail achteraan sturen dat het waarschijnlijk later word maar wel erg jammer..
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2014 12:20 ]
Verwijderd
Nokia moet echt wat doen aan zijn distributieproces..
'Beste Diego,
Dat is voor heel Nederland het geval.
Met vriendelijke groet,
Bas de Vries
Medewerker Inbound Sales'
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
Samsung Flip 7
Heb die afgelopen weekend weer even vastgehouden in de MM (of nee, de 1320 want die deed het wel)dave1972 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:47:
Inmiddels de Nokia 1520 aangeschaft, had mn Iphone verkocht maar kon niet langer zonder telefoon...
Maar hij is zo groot
Ohw en de batterij van 1520 is echt wow
[ Voor 7% gewijzigd door dave1972 op 02-06-2014 14:56 ]
Samsung Flip 7
Verwijderd
Mee eens. Ze mogen onderhand wel eens de specs gaan updaten , aangezien hij toch nog niet uit is.Allard schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:34:
Als dat inderdaad waar is denk ik dat veel pre-orders weer geannuleerd gaan worden. Veel mensen willen het toestel natuurlijk vóór de vakantie in huis hebben om er ook de vakantiefoto's mee te maken.
Geachte heer / mevrouw,
Met deze e-mail willen we u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde Nokia Lumia 930 op ordernummer ----- .
Dit toestel staat momenteel gepland voor week 28 (2e week juli) Kunt u aangeven of u de bestelling wilt laten staan?
Met vriendelijke groet,
Team Castle.nl
Verwijderd
"
Wij willen u met deze e-mail op de hoogte brengen van het volgende: de introductieprijs van de Nokia Lumia 930 is bekend. De Nokia Lumia 930 is vanaf heden te bestellen op onze website. De (verwachte) introductie- en leverdatum is op dit moment week 27.
Zodra de Nokia Lumia 930 voor het eerst op voorraad is ontvangt u een tweede (en laatste) bericht. Let op: niet altijd is de eerste levering voldoende om zogenaamde "vrije voorraad" aan te houden. Bij schaarste krijgen reeds geplaatste orders op volgorde van binnenkomst het eerst uitgeleverd.
Bekijk de Nokia Lumia 930 op onze website:
https://www.studentmobiel...undle-anchor&ref=reminder
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
"
Realistisch? Week 27?
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik ga voor zwart, en dan stel ik een oranje tint in op wp8. Lijkt me erg mooi.Miki schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:21:
Zijn hier nog mensen die voor een specifieke kleur gaan? Ik twijfel zelf nog tussen groen en zwart, beide vind ik wel wat hebben.
Check bijvoorbeeld onderstaande case
http://www.incipio.com/ca...for-nokia-lumia-icon.html
Vandaar dat ik sterk twijfel tussen voor een kleur kiezen of juist de zwarte en dan een kleurrijke case pakken.
[ Voor 16% gewijzigd door Miki op 03-06-2014 18:12 ]
Ik had hetzelfde probleem, maar ik heb uiteindelijk voor de "klassieke" zwarte gekozen.Miki schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:21:
Zijn hier nog mensen die voor een specifieke kleur gaan? Ik twijfel zelf nog tussen groen en zwart, beide vind ik wel wat hebben.
Heb voor nu een doorzichtige case via Ebay besteld. Later zal dat een leuk kleurtje worden.
Same here, sinds release. Maar die van mij loopt nog als een zonnetje en de batterij gaat net een dag mee, bij actief gebruik. Maar tijd voor wat anders! Kan niet wachten om de 930 te mogen ontvangen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:27:
Nokia Support team houdt het vooralsnog op juni, maar juli is voor mij ook nog prima te doen. Mijn Galaxy S3 loopt op z'n laatste poten, maar met wat kunst en vliegwerk hou ik hem nog in leven (battery life van 17 uur idle op dit moment) en als hji toch besluit te overlijden, dan pak ik wel een oude telefoon uit de la.
Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)
We think alike!BlackwaterEl1te schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:10:
Dam had eigenlijks gehoopt volgende week of de week erop ergens. Want mijn Omnia 7 leeft nog maar ampers...
Ik check tegenwoordig dagelijks deze topic, omdat men omnia na 3 jaar toch aan vervanging toe was... En ik denk dat ik echt niet meeer zonder AMOLED kan
Iemand op de hoogte van coolblue en hoe zij de 930 gaan aanleveren?
Bringer of heat, food and silence!
Van wat ik uit het gelekte release schema van de Cyan updates voor Benelux op maak is dat de L930 vanaf week 25 leverbaar zal zijn. Eerdere geruchten over eind juni lijken daarmee te kloppen
Check: http://www.wpcentral.com/...yan-update-schedule-leaks
[ Voor 10% gewijzigd door Miki op 05-06-2014 09:57 ]
Verwijderd
"That's what she saidVerwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:08:
Is het nog maar de vraag of ze dat uitrolschema kunnen aanhouden. Ik houd voorlopig gewoon aan "when it comes, it comes."

Het schema lijkt wel redelijk betrouwbaar, maar iedereen met wat excel skills kan zoiets in elkaar knutselen. Ik zie het allemaal wel. Zolang ze eind juli maar leverbaar zijn! (verlengdatum abbo
Is "wit" trouwens echt wit of is dit aluminium ?shizoframia schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:55:
Ik ga terug voor wit...
Volgens verschillende video's en foto's: wit.r2504 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 19:31:
[...]
Is "wit" trouwens echt wit of is dit aluminium ?
YouTube: Images For Nokia Lumia 930 White
Zit de draadloze lader er trouwens standaard bij?
Mijn Lumia 920 is nog in topconditie maar kan sinds de aankondiging van de 930 niet wachten deze te bemachtigen..:)
Wellicht is het verstandig te wachten tot Augustus/September, Nokia zal zijn prijs zeker aanpassen aan de eiPhone 6 wanneer deze uitkomt.. Nu dalen WP toestellen en dan met name die van Nokia sowieso hard in prijs..
Maar hebben we dat geduld..
Dat is nog steeds niet duidelijk, totdat een van ons het toestel weet te bemachtigenMcMikeS schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:42:
Zit de draadloze lader er trouwens standaard bij?
Dat is denk ik vooral te wijten aan het feit dat Nokia haar toestellen later in NL uitbrengt dan in bijv. Duitsland. Helemaal op het begin is de prijs hoog omdat er niet veel telefoons beschikbaar zijn, daarna daalt de prijs snel omdat deze naar het niveau van de andere landen toe gaat. Althans dat is mijn theorieNu dalen WP toestellen en dan met name die van Nokia sowieso hard in prijs..
Mijn glazen bol is stuk, dus ik kan ook niet vertellen wat het optimale moment is om een 930 te kopen. Met enige zekerheid kan ik wel zeggen dat je, ongeacht de tijd dat je 'm koopt, beter had kunnen wachten omdat de prijs toch immer zakt. M.a.w: koop 'm wanneer je 'm nodig hebt
Ik wil deze waarschijnlijk laatste Nokia bemachtigen!! en wat voor een toestel zeg. Ik hoop wel voor onze vakantie, week 28 gaan we weg. Lekker stoer met mijn oranje telefoon rond lopen
UPDATE:
Ik krijg net van mijn leverancier te horen dat de Lumia 930 in week 28 geleverd gaat worden.
[ Voor 11% gewijzigd door Cybertroy op 06-06-2014 14:04 ]
Verwijderd
Laten we hopen dat ze in ieder gevan niet later komen hier in Nederland.Marly schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:02:
Nokia UK gaf gisteren op Twitter "begin juli" aan, lijkt me sterk, dat ze hier eerder leverbaar zouden zijn, tenzij een shop er een aantal importeert uit landen, waar ze eerder verkrijgbaar zijn.
Niet dat het iets tastbaars is, maar het is nog een indicatie voor juli bovenop de andere.
Het blijft giswerk, maar nu staat de datum op 15 juni.jurrie schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 08:32:
Centralpoint heeft de voorraaddatum van de witte (voorraadindicator) aangepast naar 7 juli, waar die de afgelopen weken 30 juni aangaf.
Niet dat het iets tastbaars is, maar het is nog een indicatie voor juli bovenop de andere.
Edit: En weer terug op 7 juli.
[ Voor 3% gewijzigd door Tjesus op 08-06-2014 19:13 ]
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
nieuws: Microsoft hint op Nederlandstalige versie CortanaDe hint komt enkele dagen voordat het bedrijf de door Nokia ontwikkelde smartphone Lumia 930 voor de Nederlandse markt zal presenteren; dat gebeurt donderdag.
jeuj
Bringer of heat, food and silence!
Verwijderd
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Verwijderd
http://www.wpcentral.com/comment/1014656
Mooie datum, mooie set. Ben benieuwd of Nederland iets soortgelijks krijgt.
Dus met draadloze lader...Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:29:
In Italië wordt de 930 op 20 juni geleverd met een drietal accessoires voor de eerste kopers; een DT-900 chargeplate, een mini speaker MD-12 en een Treasure Tag WS-10.
http://www.wpcentral.com/comment/1014656
Mooie datum, mooie set. Ben benieuwd of Nederland iets soortgelijks krijgt.
Als die niet te duur zijn haal ik er een extra, je telefoon opladen terwijl hij op je bureau ligt tijdens het werk, idéaal!
Is er geen mogelijkheid om naar Finland te rijden en hem nu al te halen?
Verwijderd
Ik weet niet of dit de echte leverdatum is, of nog steeds gewoon 3 weken vooruit.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2014 08:15 ]
Die datum veranderd bijna elke dag. Zoals Centralpoint mij ook eerder had gemaild verwachten ze hem op voorraad te hebben op week 28(7 juli). Ook andere websites geven meestal aan vanaf begin juli.Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:12:
Zojuist is de leverdatum bij centralpoint (zwarte lumia 930) veranderd naar 3 juli.
Ik weet niet of dit de echte leverdatum is, of nog steeds gewoon 3 weken vooruit.
Verwijderd
Ok, ik hou de zwarte al een tijdje in de gaten en hij stond al een weekje op de 30stesertan_deniz schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:24:
[...]
Die datum veranderd bijna elke dag. Zoals Centralpoint mij ook eerder had gemaild verwachten ze hem op voorraad te hebben op week 28(7 juli). Ook andere websites geven meestal aan vanaf begin juli.
Levertijd onbekend
Dat is wel een hele scherpe introductieprijs voor zo'n high-end toestel. Ik wilde deze al als vervanging voor mij iPhone 4S en met deze prijs zal ik dat sneller doen dan verwacht (ik wilde wachten totdat hij onder de €500 was gezakt). Vermoedelijk zal hij vrij snel onder de €400 schieten. Laat ik dat dan maar als richtprijs zettenbramv82 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:27:
Inmiddels staat ie bij Azerty voor 480 euro!
Levertijd onbekend
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Prijs is €499 en de verwachte leverdatum is 19-07-2014
Zou het nu echt gaan gebeuren dan:)
moet ik alleen de keuze gaan maken tussen een witte en een oranje... ik ben bang dat als ik afwacht tot hij in de winkels ligt ik weer weken kan gaan wachten tot ik er daadwerkelijk 1 kan kopen...
Nu met een pre-order heb ik hem dan waarschijnlijk wel snel maar krijg ik dan wel/geen spijt van het bestellen van een oranje versie
Verwijderd
Nog een paar weekjes....

[ Voor 13% gewijzigd door Instatic op 13-06-2014 11:57 ]
That Is The Question
Misschien bedoelden ze te zeggen eind juni begin juli?Instatic schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:54:
De facebook van Nokia zegt dat hij EIND BEGIN juli uitkomt![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Is er al bekend hoe de abonnementprijzen eruit gaan zien bij grote providers?
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Op de Belgische site staat er 25/7/14EmilyvanPutten schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:05:
Bij CoolBlue is het nu ook mogelijk het toestel te pre orderen.
Prijs is €499 en de verwachte leverdatum is 19-07-2014
De Nokia Wireless Charging Plate DT-900 zit er voor die prijs wel bij
http://web.mac.com/kl00n
NeePeter_Aragorn schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:01:
Hmmm. Ik wil deze telefoon nu ookStomme vriendin met een Lumia 520
Is er al bekend hoe de abonnementprijzen eruit gaan zien bij grote providers?
[ Voor 15% gewijzigd door Miki op 16-06-2014 00:41 ]
(citaat vd witte, maar het staat bij alle kleuren)Wanneer je vóór 19-07 de Nokia Lumia 930 Wit pre-ordered, dan ontvang je nu de Nokia Wireless Charging Plate DT-900. Deze draadloze lader is de ideale toevoeging aan deze toptelefoon.
Echter werd dat ook gezegd bij de 520 en de gratis extra cover, maar die kun je nu volgens mij nog steeds gatis krijgen dus wie weet. Het lijkt mij dat de pre-orders die lader sowieso krijgen; het zou vreemd zijn als die enkel van toepassing zou zijn op specifieke webwinkels.
Zo'n ding los is nogal prijzig zie ik...
In Ierland wordt de 930 vanaf 03-07 uitgeleverd. In Finland verwachte uitlevering vanaf 10-07.
http://www.wpcentral.com/...and-expected-ship-july-10
Groen is bit to much.
Oranje durf ik niet aan net na het WK (finale 2010 anyone?).
Zwart heb ik altijd al gehad.
Ik had het liefste de grijze gehad zoals de 925 heeft, maar die is helaas niet te bestellen
StealthyPeanut schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:33:
Kon niet meer wachten! Heb een pre-order geplaatst bij Coolblue. Eind juli kan ik pas verlengen en zou toch wel graag een draadloos dock hebben. Het is de witte geworden;
Groen is bit to much.
Oranje durf ik niet aan net na het WK (finale 2010 anyone?).
Zwart heb ik altijd al gehad.
Ik had het liefste de grijze gehad zoals de 925 heeft, maar die is helaas niet te bestellen.
Zeker wetenluifel schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:27:
gefeliciteerd...denk dat ik het ook ga doen..maar zit de draadloze oplader daar bij?
[...]
http://www.pdashop.nl/pro.../nokia-lumia-930-wit.html
Gratis draadloze lader t.w.v. € 54,99
Wanneer je vóór 19-07 de Nokia Lumia 930 Wit pre-ordered, dan ontvang je nu de Nokia Wireless Charging Plate DT-900. Deze draadloze lader is de ideale toevoeging aan deze toptelefoon.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Moet wel 1 weekje langer wachten dan de mensen in Nederland .
http://web.mac.com/kl00n
Btw, de facebook pagina van nokia NL werd aangepast naar 'begin juli'...Virtual Reality schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:58:
[...]
Misschien bedoelden ze te zeggen eind juni begin juli?

Wat zou er trouwens gebeuren moest hij eerder beschikbaar komen dan 19/7... en je hem normaal aankoopt ?StealthyPeanut schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:34:
[...]
Wanneer je vóór 19-07 de Nokia Lumia 930 Wit pre-ordered
Maw. krijg je de draadloze lader voor het pre-orderen, omdat het voor 19/7 is... al staan beide in de tekst.
En nu weet ik dat alles al is geregeld
@Peter_Aragorn
Bij een normaal abbo betaal je niks bij (bij Tele2), dus ik denk dat je hem nog gewoon zou kunnen annuleren. Alleen als je vooruit betaalt kan het wat curieus worden.
Heb een nieuwe order gekregen voor de nieuwe prijs. Sta ik waarschijnlijk wel weer achteraan in de wachtrij maar ik heb geen haast.
Ik heb mijn order geannuleerd. Had gevraagd of hun ook een gratis charging plate erbij leveren maar dit was volgens de medewerker van Centralpoint niet zo. Verwachte leverdatum is nog steeds begin juliAlpha89 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:58:
Gisteren met CentralPoint gebeld. Zag dat de telefoon in prijs was gezakt.
Heb een nieuwe order gekregen voor de nieuwe prijs. Sta ik waarschijnlijk wel weer achteraan in de wachtrij maar ik heb geen haast.
Verwachte leverdatum: 19e.StealthyPeanut schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:34:
[...]
Zeker weten.
http://www.pdashop.nl/pro.../nokia-lumia-930-wit.html
Wanneer je vóór 19-07 de Nokia Lumia 930 Wit pre-ordered, dan ontvang je nu de Nokia Wireless Charging Plate DT-900. Deze draadloze lader is de ideale toevoeging aan deze toptelefoon.
Mijn vriendin wou em graag voor de 22e hebben voor bepaalde redenen; mja... hoe precies is die schatting. Grote kans dat ze gewoon die datum een paar weken opschuiven?
[ Voor 24% gewijzigd door Silent Thunder op 17-06-2014 13:57 ]
Silent Thunder schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:55:
Verwachte leverdatum: 19e.
Mijn vriendin wou em graag voor de 22e hebben voor bepaalde redenen; mja... hoe precies is die schatting. Grote kans dat ze gewoon die datum een paar weken opschuiven?
Ik had ook gevraagd of de draadloze oplader in de doos zat. Het is helaas niet standaard.Beste meneer / mevrouw,
Wij verwachten de Lumia 930 te kunnen uitleveren op 25 juli. Er zit standaard geen draadloze lader in de doos. Deze actie gaat uit van Coolblue. Helaas kunnen we de Lumia niet sneller bekomen.
Nog 5 weken...
Beetje gemiste kans van Nokia...
Goh, tot nu toe zijn alle free goodies van Nokia verkregen via http://nokiapromotion.nl/promotions/5/ ...ImpaileR schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:43:
[...]
[...]
Ik had ook gevraagd of de draadloze oplader in de doos zat. Het is helaas niet standaard.
Nog 5 weken...
Lijkt mij persoonlijk sterk dat je bij Coolblue wel iets krijgt en bij de rest niet... Niet onmogelijk (bol.com 25 euro actie) maar tot nog toe alles via NokiaPromotion.nl ....
http://www.bol.com/nl/p/n...0-zwart/9200000028138374/
De initiële release date was 19 juni...? Te goed om waar te zijn?
Hoezo alleen zwart?shizoframia schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:31:
3 tot 5 werkdagen levertijd bij bol.com? Wel beperkt tot zwarte editie.
http://www.bol.com/nl/p/n...0-zwart/9200000028138374/
De initiële release date was 19 juni...? Te goed om waar te zijn?
Wit:http://www.bol.com/nl/p/n...930-wit/9200000028138384/
Oranje:http://www.bol.com/nl/p/n...-oranje/9200000028138388/
Groen:http://www.bol.com/nl/p/n...0-groen/9200000028138376/
Allen 3 tot 5 dagen levertijd...
De promotie-artikelen, die wij bij onze Lumia's hebben gekregen (draadloze lader bij de 920 en charging cover bij de 1020) kwamen idd via NokiaPromotion, maar in de AV van deze acties stond, dat ze alleen verkrijgbaar waren na aankoop bij een aantal "partners" o.a. Coolblue en Bol.com. Nu dus waarschijnlijk ook bij meer shops, dan alleen Coolblue, maar niet overal.Alpha89 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:07:
[...]
Goh, tot nu toe zijn alle free goodies van Nokia verkregen via http://nokiapromotion.nl/promotions/5/ ...
Lijkt mij persoonlijk sterk dat je bij Coolblue wel iets krijgt en bij de rest niet... Niet onmogelijk (bol.com 25 euro actie) maar tot nog toe alles via NokiaPromotion.nl ....