Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarde laptop i.v.m. verkoop

Pagina: 1
Acties:
  • 316 views

• J0B
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 19:33
Ik wil mijn huidige laptop gaan verkopen omdat ik volgend jaar ga studeren en graag een laptop wil kopen waar ik mijn gehele studie mee vooruit kan. Momenteel ben ik in het bezit van de Pricewatch: Asus R500VD-SX206V. Hier heb ik destijds 629,- voor betaald.

De laptop is van september 2012 en er zit dus nog tot september dit jaar garantie op. Verder ben ik er altijd zuinig mee omgegaan en hij ziet er dus ook nog prima uit, er zit amper een krasje op. Ik heb de specificaties van de laptop voor het gemak nog even op een rijtje gezet:

- Intel Core i5 3210M
- 4GB DDR3
- 320GB 5400rpm HDD
- 15,6" 1366x768 (WXGA Wide)
- GeForce GT610M
- 2,52kg

Ik zou graag van jullie horen hoeveel jullie denken dat ik er sowieso nog voor moet kunnen vangen. Eerder stond er eentje op marktplaats voor 550,- wat erg aan de hoge kant is denk ik zelf. Momenteel staat er geen meer op marktplaats/eBay dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal.

Alvast bedankt!

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-11 02:03

Swordlord

Act first, think never

Het vragen van waardebepalingen is niet meer de bedoeling hier op het forum.
Elektronica/computer markt is een altijd veranderend iets, er komt nieuwere sterkere hardware, voor een lagere prijs. Hierdoor is de waarde van een 2de hands product ook erg relatief... Daarom dat hier op tweakers.net er niet aan wordt gewaagd om voor jouw de prijs te gaan bepalen.

Zoals je zelf ook al ziet, die op marktplaats voor 550 euro... Jij vind 550 nog veel... Voor een ander is hij dat misschien wel waard...

Onderstaande is een mooie guide om tot je waarde bepaling te komen.
Howto: prijsbepaling (oude) hardware

[ Voor 24% gewijzigd door Swordlord op 15-05-2014 16:18 ]

• J0B
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-09 19:33
Mijn excuses, hier was ik mij niet van bewust aangezien ik nieuw ben op het forum. Bedankt voor de tip en de link naar de prijsbepaling-guide. Ik ga meteen kijken of ik dit topic kan verwijderen.

edit: ik zie nergens een optie om het topic te sluiten/verwijderen. wellicht kan een van de moderators dit doen? b.v.d.

[ Voor 23% gewijzigd door J0B op 15-05-2014 16:25 ]

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 15:25
voor 500 euro heb je een nieuwe lenovo bd5400 met betere specs, denk dat je daar onder zou moeten zitten

Star Citizen Referral Code

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Ik denk dat 400 wel een redelijke prijs zou zijn.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11 23:34

Bolletje

Moderator Harde Waren
Waardebepalingen zijn niet toegestaan op het forum, vandaar dat het topic op slot gat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.