Al dat gedoe...

Pagina: 1
Acties:

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Al dat gezeur tegenwoordig over te veel slotjes, moderators met onredelijk gedrag.. had dat niet allemaal voorkomen kunnen worden?

Volgens mij is het mis gegaan met het opdoeken van het onzin-forum. Dan was dit allemaal niet gebeurd.

Wat vinden jullie van het idee om het onzin-forum weer open te stellen, maar dan bijvoorbeeld alleen voor mensen die langer dan een x aantal dagen geregistreerd staan, of alleen geregistreerde gebruikers enzo?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Dat idee is helemaal niets nieuws, want de General Chat fora waren voor de BC3 alleen voor mensen toegankelijk die langer dan een maand geregistreerd stonden. Helaas is dat weer verloren gegaan door de crash. Verder denk ik dat niemand zit te wachten op nog meer onzin, dus een onzinforum lijkt me overbodig. Als mensen onzin willen, dan zijn er zat alternatieven ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-02 17:46
Sorry hoor, maar je bent pas nummer 341 die met deze vraag komt.
Het is hier Gathering of Tweakers en hier (vind ik) geen onzinforum bij passen. Zelfs SG vind ik hier niet echt thuishoren. Hiervoor heb je Fok!

• Ainnir
  • Niet online
Ik bedoel dan niet meteen onzin, maar gewoon de alledaagse dingen die je kwijt wilt, die je niet altijd op SG kwijt kunt (en mag).

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-02 17:46
Op zondag 10 juni 2001 02:01 schreef SnK het volgende:
Ik bedoel dan niet meteen onzin, maar gewoon de alledaagse dingen die je kwijt wilt, die je niet altijd op SG kwijt kunt (en mag).
http://www.netzone.nl/forum/
http://www.onzinforum.nl
http://www.fokforum.nl/

• Ainnir
  • Niet online
Ik persoonlijk vind SG toch net een klein beetje ontspanning naast al die stress, en het is fijn als je het daar met je mede-tweakers kunt bespreken die je al kent, ipv onbekenden op Fok!. Want lang niet iedereen van GoT zit op Fok!.

• Exirion
  • Laatst online: 12:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 10 juni 2001 02:01 schreef SnK het volgende:
GoT is een computer-forum en geen babbelbox natuurlijk. SG is al heel vrij voor een computerforum, en echte onzin daar zit zoals ik al zei geen hond op te wachten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:49

Jaymz

Keep on moving !

Het slotjes/onredelijk gedrag 'probleem' wordt hier ook aan de kaak gesteld.

Verwijderd

Onzinforum was wel cool, maar ik vind het nu ook wel oke :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
OnzinForum, hmm, was leuk, maar nu hoef ik geen onzin meer ofzo.

• PsYgHo
  • Laatst online: 12-02 00:30
Fok vind ik helemaal a relext!, dus daar kom ik niet, wel eens gekieken, en gouw al weer verder gegaan. Het is me daar een beetje TE "onzin", maar ik denk ook wel dat sg, mischien een beetje meer "onzin" mag bevatten.. Ik denk dat je hiermee een grote groep gebruikers tevreden stelt, en dat het algehele uitspatters in sg dan een stuk minder worden. Het lijkt me dan een goed idee dat sg dan een beetje aan de banden word gelegd wat betreft toegankelijkheid voor users, en dat dan het meer onzinniger sg open moet voor alle users, of mischien een naadloze integratie van die 2

Wel vind ik het belangrijk dat het hoofddoel niet verloren moet gaan, en dat is dan ook weer de vraag of dat zo kan, en je niet een hele stoet gebruikers krijgt die aleen op sg en iets onzinneger sg gaan fixeren.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Het volgens mij 'misgegaan' door het openen van SU. Daardoor hebben jullie de gebruikers min of meer aan het modden gezet, gevolg daarvan is dat gebruikers kritischer gaan kijken naar wat de moderators uitvoeren.

• IceStorm
  • Laatst online: 07:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Chaos, heb je misschien enigzins wel gelijk in maar ik denk dat SU toch echt NIET meer dichtgaat. Het is voor mods veel te handig (anders mag je er 100 aanstellen en dat schiet ook niet op ;) ).

• Daan
  • Nu online
Just you wait and see....

Verwijderd

Ze gaan toch niet weer dat systeem invoeren bij SG dat je 50 posts moet hebben he :?

Ik heb er pas 10 ofzo :P

Das nou het nadeel van nick-switching :(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:00

Floor-is

5.2

Op zondag 10 juni 2001 12:22 schreef -Wouter-W- het volgende:
Ze gaan toch niet weer dat systeem invoeren bij SG dat je 50 posts moet hebben he :?

Ik heb er pas 10 ofzo :P

Das nou het nadeel van nick-switching :(
Jawel >:)
En posts in SG tellen dan ook niet mee :P

Bericht hierboven

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 12:48 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Jawel >:)
En posts in SG tellen dan ook niet mee :P
GRRR

ff kijken of ik snel wat nuttigs kan neergooien in andere forums >:)

I ain't no f*cking newbie *&^$*&!$ :P
Mijn vorige nick-keuze was alleen niet echt optimaal te noemen met oog op de toekomst :P

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 13:15 schreef -Wouter-W- het volgende:

[..]

GRRR

ff kijken of ik snel wat nuttigs kan neergooien in andere forums >:)

I ain't no f*cking newbie *&^$*&!$ :P
Mijn vorige nick-keuze was alleen niet echt optimaal te noemen met oog op de toekomst :P
Laat me raden, je blijft niet eeuwig 17 jaar oud? >:)

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 14:02 schreef Revolution het volgende:

[..]

Laat me raden, je blijft niet eeuwig 17 jaar oud? >:)
ja, hoe gek het ook klinkt

kwam er laatst achter dat dat waarschijnlijk toch niet zo zou zijn, dus leek een nieuwe nick noodzakelijk.

Ik had Wouter18 ook al aangevraagd (oops... ben ik nu stout? > trash Wouter18 maar), maar toen bedacht ik me dat ik op die manier aan de gang zou blijven :P
Pagina: 1