Toon posts:

verkoper heeft een verkoop overeenkomst met mij

Pagina: 1
Acties:
  • 539 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte aan wie het betreft,

Deze verkoper heeft met mij een verkoop overeenkomst gesloten middels de DM: zaagje0488.

De betreffende DM is hier in te zien: http://gathering.tweakers...discussion/1313101/114278

Plots wordt het een paar dagen ineens heel stil geen reactie meer op DM.

3 dagen na de melding dat ik hem aan de koopovereenkomst houdt en in handen geef van rechtsbijstandverzekering omdat deze meneer nu voor de derde keer blijkens zijn feedback al iets wat hij wettelijk gezien verkocht heeft aan iemand aan een ander verkoopt.

Ik gaf deze meneer uiteraard de feedback die hij verdient met een dergelijk laakbare handelswijze met het oogmerk om juiste feedback te geven.

Tot overmaat van ramp heeft deze man die zich van geen enkel fatsoen bewust is mij onterecht negatieve feedback gegeven, deze feedback zie ik graag verwijderd en zou het op prijs stellen als deze meneer voor zijn oneerlijkheid beloond wordt.

Mocht er aanvullende informatie nodig zijn dan geef ik deze uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,
Kees de Jong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:21
Niet lullig bedoeld, maar je rechtsbijstandverzekering zal hier echt geen zaak van maken. Dit is helaas een inherent risico aan het kopen van internet. Helaas werkt het vaak zo dat de koop pas is gesloten als er betaald is. Dat is de mentaliteit van tegenwoordig, helaas maar waar. En andersom komt het voor de verkopende partij ook teveel voor dat de kopende partij afhaakt, niet dat het dit goedpraat, maar misschien een verklaring voor zijn gedrag.

Mijn advies: Het bij de negatieve beoordeling laten rusten. En hij is vrij om zijn mening over jou ook als beoordeling te geven. Helaas dat jullie er samen niet uit zijn gekomen, maar daar houdt het echt bij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee de wet is duidelijk aangaande een koopovereenkomst, daar gaat het mij in deze ook niet om daar heb ik geen hulp bij nodig.

Mij gaat het erom dat ik onterecht van een dergelijk iemand negatieve feedback krijg die een totaal vertekend beeld van mijn persoon geeft die wil ik verwijderd zien daar er niets van klopt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:28
Ik denk dat je beter een cursus "handelen op het internet" kan nemen Kees. Ook als ik zo je feedback aan die verkoper lees. Misschien sta je in je recht, ik ken de situatie niet goed genoeg maar ik vind je erg star overkomen.

Vervolgens gaan jullie je allebei als kleine kinderen gedragen. Niemand gaat hier ooit een zaak van maken, ook je rechtsbijstand niet. Dus doe je zelf een plezier en zet je er overheen. Vergeet deze slechte ervaring en ga gewoon op zoek naar de goede deal voor jou in V&A. :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jullie moeten er samen uit zien te komen, zie ook How to - V&A feedback laten aanpassen.
Ik zou hem op dit topic wijzen en dan kijken hoe ver hij bereid is om je tegemoet te komen. Jullie laten beiden een negatieve review over elkaar achter. Ik zou dan voorstellen om beiden de review te verwijderen en het voorval te vergeten.

Ik kan wel namelijk begrijpen waar de schoen wringt, jullie hebben beiden een ander beeld bij het handelen via internet. Ik kan je wel vertellen dat jouw taalgebruik en het direct dreigen met rechtsbijstand niet constructief zullen bijdragen aan een oplossing. Bij jou heeft een enkele review een stuk minder impact dan bij hem. Zou er geen tijd in gaan steken.

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 13-05-2014 20:10 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn taalgebruik is correct en dreigen doe ik niet ik beloof iets waar deze meneer gezien zijn laakbare handelswijze ook recht op heeft.

Bedankt voor de reacties, ik weet nu waar dit te plaatsen, dus deze kan dicht.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2014 20:38 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.