Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe rand apparatuur ~250euro

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:58

John Doos

ClaudZaque

Topicstarter
Dag medetweakers,

Vanwege een fiasco met mijn oude rand apparatuur ben ik nu flink opzoek naar nieuwe!
Ik heb eigenlijk altijd het liefst alles van 1 merk, en was nu opzoek naar iets nieuws!

Echter ken ik het merk niet, maar gebaseerd op foto's ziet de kwaliteit er wel vrij goed uit.
Het betreft de volgende onderdelen:

- Toetsenbord
- Muis
- Headset

De verkrijgbaarheid is op het moment van schrijven nog niet echt goed te noemen, maar ik hoef het niet op korte termijn in huis te hebben. (Wel voor de zomer vakantie het liefst :+ )

Heeft er iemand ervaring met het merk Func?

En ik ben een 5.1 headset gewend voor tijdens het gamen, maar gebruik nu tijdelijk mijn Sony stereo oortjes, dus denk dat stereo ook wel okee moet zijn voor gamen.

Ik hoop dat iemand dit leest met ervaring met dit merk, en zoniet mij wellicht een alternatief kan voorstellen. (Eisen, cherry red, >4000dpi, fatsoenlijk geluid en mic en een budget van ~250. GEEN CM STORM)

Alvast bedankt!

[ Voor 0% gewijzigd door John Doos op 13-05-2014 03:12 . Reden: typos everywhere ]

Nee

• Skobes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-11 07:49
Ik heb nu ongeveer een halfjaartje de http://tweakers.net/price...rsair-vengeance-2100.html. Wat een ongelooflijk fijn ding, maar het is wel draadloos. Daar moet je van houden.

De muis die ik gebruik is http://tweakers.net/price...-m95-zwart/specificaties/. Ontzettend fijn ding, ligt goed in je hand en werkt perfect.

Toetsenbord weet ik zo niet, ik heb een Corsair K95 maar die heeft geen Cherry red. Succes!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:58

John Doos

ClaudZaque

Topicstarter
Corsair heb ik ook even na zitten kijken, maar ik vind hun headsets zo foei lelijk :P

Nee

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Ervaringen zoek je op GoT met de search, vragen over aankoop kun je in de aankoopadviesfora stellen maar ook daar verwachten we eigen inzet die hier ontbreekt.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.