Lang getwijfeld of ik mee zou doen. Mijn laptop doet het namelijk nog prima, dus ik geef anderen ook graag de kans om te winnen. Ik weet ook niet of ik dat nieuwerwetse gedoe met Pentium en Windows XP enzo nodig heb. Mijn machine is niet zo goed in het weergeven van grafische dingen en het uitvoeren van javascript, maar dat heb ik ook niet nodig.
Met de paralelle-poort-ethernetadapter kun je nog prima surfen, helaas kon ik geen wireless vinden voor de paralelle poort. Ik haal zo'n 50KB per seconde over de printerpoort, dus een mp3 downloaden via bittorrent kan nog wel. Alleen zonder geluidskaart heb je er niet veel aan. Helaas is de speedtest maar 10MB en niet helemaal representatief, maar de hardeschijf is maar 120MB en er was nog maar 20MB vrij.
Het is een Compaq, dus zoals je ziet ben ik erg merktrouw. Hoewel deze laptop nieuw zo'n 10.000 gulden kostte, heb ik sindsdien geen nieuwe gekocht omdat ik dat niet nodig achtte, maar ik hoop dat het toch laat zien dat ik een trouwe klant ben. 512KB was niet genoeg RAM voor iedereen, maar 8MB is toch echt ruim voldoende om Tweakers te bekijken. Ik heb ook nog geen laptoptoetsenbord gezien dat beter typt dan deze. Ik ben ook blij dat het geen touchscreen is, want een touchscreen neemt algauw net zoveel ruimte in als het hele beeldscherm, terwijl de trackball juist supercompact is.
[
Voor 11% gewijzigd door
Solarsparc op 25-05-2014 19:31
]