Dit is mijn laptop voor prive gebruik.
Deze laptop is hard aan vervanging toe. Het is dat ik er geen geld voor over heb, maar anders zou hij al vervangen zijn. toch wat tekst als uitleg omdat een foto in mijn geval niet meer zegt dan duizend woorden.
Zoals je ziet zit de stekker van de oplader met een elastiek vastgezet omdat hij anders niet wil opladen. Ook de touchknoppen boven het toetsenbord werken vaker niet dan wel en heeft de strip ook een eigen leven waardoor je wifi uit en aan schiet wanneer hij er zin in heeft (utp werkt net als de nooit gebruikte vingerscanner en bluetooth niet meer) en zo zie je steeds je volume omhoog en omlaag gaan.
Er staat voor de grap Windows 8 op omdat het kan. Niet omdat het soepel loopt. Hij kwam oorspronkelijk met WinXP Home. Mocht je voor mij gaan dan is dat uiteraard wel met een geformatteerde hdd.
Hij heeft 2gb + 2gb aan geheugen, een celeron 2.1ghz dual core, een intel HD crapkaart die moeite heeft met 720p .mkv filmpjes, een standby tijd van nog geen uur (het is een buffer voor wanneer je stroomkabel geen contact maakt en je dat moet fixxen), er zitten 2 usb 2.0 poorten op, de scharnieren zijn niet meer optimaal en het beeld valt soms ook weg bij het open klappen. Daarom zit er meestal een externe monitor aan voor gegarandeerd beeld.
-edit-
Ohja, vergeet ook te melden dat een extern toetsenbord en muis een must zijn omdat de touchpad knoppen niet werken en sommige toetsen zoals de R een 50/50 kans hebben om geregisteerd te worden bij een aanslag. Vandaar dat ik ook een usb heb aan het ding heb zitten omdat je met deze laptop met 2 usb poorten er niet genoeg hebt.
Verder doet
(of probeerde eerder) hij al wel al jaren trouw wat je wil.
[
Voor 16% gewijzigd door
RadioKies op 03-06-2014 13:23
]