Toon posts:

Verwijderen User Review - [Ash86] [Vincenzo]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dat deze feedback verwijderd wordt: http://tweakers.net/aanbod/rating/147048/

Gezien de feedback lijkt me verdere uitleg overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 19:40
Ondanks de kwaliteit van bovenstaande review, lees toch dit even door:
How to - V&A feedback laten aanpassen

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van V&A aangeboden: Apple MacBook Air 2012 13.3" 128GB heb ik bij Ash86 een bod gedaan, en dat is geaccepteerd. Met andere woorden, de MacBook was verkocht aan mij. Adressen en telefoonnummers waren uitgewisseld, er werd nog overlegd welk moment het beste uitkwam om langs te komen. Diezelfde avond bleek dat Ash86 op de valreep nog een hoger bod had ontvangen van een andere Tweaker, en Ash86 stuurde mij een bericht dat ik thuis kon blijven en heeft sindsdien niet meer gereageerd op mail/telefoon/whatsapp. Wel zag Ash86 aanleiding om mij negatieve feedback te geven.

Wat dan wel weer karma is, is dat ik op dit moment achter de desbetreffende MacBook zit. De Tweaker die de hem voor meer geld opgehaald had wilde namelijk toch liever een Retina MacBook, en ik kwam zijn advertentie 10 dagen daarna tegen op Marktplaats. Super sportief van hem dat ik de MacBook bij hem heb mogen ophalen voor de prijs die ik oorspronkelijk was overeengekomen met Ash86, het verhaal zelf is natuurlijk ook wat waard!

Hoe leuk het ook is dat ik tóch de MacBook van Ash86 heb, zijn crappy feedback wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ash86 per DM op de hoogte gesteld van het bestaan van dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat over reviews van meer dan een jaar oud. We gaan daar niet meer van vereisen dat iemand binnen 2 weken reageert om tot verwijdering over te gaan.

Als je je beklaagt over het duidelijk moeten zijn dat feedback verwijderd moet worden, laat ik dan ook even duidelijk zijn;

Als wij nog een keer dit soort dingen terugzien in beoordelingen, dan mag je per direct en permanent een ander platform gaan zoeken.
Helaas onlangs eerdere positieve beoordelingen blijkt Sacha toch gewoon een ordinair marktplaatssletje te zijn.

[...]
Sacha, je bent echt een intense loser. Groei eerst op
Als ik beide reviews kwa vorm naast elkaar leg, dan spring er één uit die niet door de beugel kan.
Duidelijk ?

Inhoudelijk kan ik niet bepalen of er sprake is geweest van een overeenkomst. De communicatie heeft niet via Tweakers gelopen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2014 11:22 ]

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.