[iMac 21.5] Waar en wanneer aanschaffen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Topicstarter
Ik wil binnenkort een Imac 21.5inch basis model aanschaffen. Nu vraag ik me af waar en wanneer ik dat het beste kan doen.

pricewatch: Apple iMac 21,5" (najaar 2013) 2,7GHz

Nu heb ik wat research gedaan: eind mei komt er waarschijnlijk een actie bij Saturn. Begin juni bij Mediamarkt.

Verder wordt er op Macrumors gezegd dat er wellicht een goedkoper model wordt uitgebracht, mid 2014.
http://www.macrumors.com/...cbook-air-low-price-imac/
(dit is natuurlijk maar de vraag of dat echt gebeurt)

Verder wordt er in de loop van dit jaar ook een CPU upgrade verwacht:
http://www.macrumors.com/...tel-haswell-imac-refresh/

Ik heb ook op Ebay en Amazon.co.uk gekeken maar daar kwam ik niet echt goede deals tegen.

Wat denken jullie dat het beste is? Even wachten op de acties bij Saturn/MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:46
Heb je het nu nodig? Dan kopen. Kun je of wil je nog even wachten? Dan gewoon kopen.

De acties bij MediaMarkt en Saturn zijn volgens mij verleden tijd, dacht ik ergens op Tweakers gelezen te hebben. Als ik jou was zou ik sowieso nog even wachten op de update van de iMac, dan heb je weer een paar procent snellere Mac voor dezelfde prijs (en niet het gevoel dat je na een paar maanden een 'oude' computer hebt). En dan kun je ook nog eventuele kortingsacties afwachten.

Maar zoals eerder gezegd, mocht je hem nu willen, dan gewoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Topicstarter
Ik zou wel een maandje kunnen wachten. Ik verwacht eigenlijk niet dat er zo snel al updates komen. Jij wel?

Volgens mij was de BTW actie van MM gewoon weer aan het begin van het jaar. Ik heb nog niets gelezen over een einde van de acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:46
Binnen 3-4 maanden verwacht ik wel een update voor de iMacs, maar zal waarschijnlijk alleen een processorupgrade zijn. Dus een paar procent sneller, maar verder niet veel veranderingen. Binnen een maand verwacht ik geen update, maar met Apple weet je het nooit ;)

Ik zou zelf daar op wachten, maar ik snap wel dat je snel een nieuwe iMac wil hebben.

Lees ook even dit topic door over mogelijke acties bij Saturn/MediaMarkt:
[vraag] Binnenkort BTW actie bij Saturn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Topicstarter
Da's een interessant draadje. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 22:35

KRAI.7

Bwoah...

Ik heb ook nog een 21,5 inch 2011 iMac te koop, heb hem in Vraag en Aanbod staan. Weet niet of dat je wat lijkt maar das in ieder geval goedkoper dan een nieuwe, en mijn iMac ziet er nog zgan uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:11
Philflow schreef op zondag 11 mei 2014 @ 19:04:
Da's een interessant draadje. Bedankt!
Vorige week zijn er nog processor upgrades geweest van de MacBook Air. Andere hardware upgrades zie ik niet verschijnen op korte termijn tenzij deze bij de WWDC aangekondigd worden (over een aantal weken). Mocht er iets aan de iMacs gedaan worden dan zal dat alleen om een vernieuwde processor gaan. Standaard meer werkgeheugen of opslagcapaciteit lijkt me sterk.

Toevallig zelf studenten of studenten in directe omgeving? Dan levert je namelijk 8% korting op als je online bij Apple koopt.

Edit: je profiel bekeken en zo te zien ben je zelf geen student meer.

[ Voor 5% gewijzigd door SquareOne op 11-05-2014 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:55
@ marcovk , die 2011 zijn de beste. Ik heb er ook zo 1tje , het 2,7Ghz model.

Op vlak van cpu zitten ze nog steeds heel dicht met het huidige model. En op vlak van graphische performance zijn ze nog steeds heer en meester vergeleken met die iris pro graphics.
Gamen op de 2011 iMac gaat dus beter dan op de 2013 iMac
En het ram is zeer eenvoudig up te graden , tot 32 GB al het moet . Met het huidige 21' model is dit niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Topicstarter
Brm-G schreef op zondag 11 mei 2014 @ 20:06:
[...]
Toevallig zelf studenten of studenten in directe omgeving? Dan levert je namelijk 8% korting op als je online bij Apple koopt.
Nee helaas. Thanks voor de tips.
KRAI.7 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 19:56:
Ik heb ook nog een 21,5 inch 2011 iMac te koop, heb hem in Vraag en Aanbod staan. Weet niet of dat je wat lijkt maar das in ieder geval goedkoper dan een nieuwe, en mijn iMac ziet er nog zgan uit!
Mogelijk, maar ik kom qua prijs niet in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
Niet in de buurt ? Wat voor budget heb je dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Z
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-07 20:39

X-Z

Soulshaker schreef op zondag 11 mei 2014 @ 20:22:
Met het huidige 21' model is dit niet meer mogelijk.
Incorrect, prima mogelijk (ook met 2013 model) alleen wat meer werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsbeheer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-07-2024
Als er al een update komt van de iMac lijkt me vervanging van de 1TB HDD voor een 128GB SSD (hogere GB of Fusion Drive tegen meerprijs) eigenlijk het meest logisch. HDD's zijn niet meer van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Topicstarter
wjsbeheer schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 19:01:
Als er al een update komt van de iMac lijkt me vervanging van de 1TB HDD voor een 128GB SSD (hogere GB of Fusion Drive tegen meerprijs) eigenlijk het meest logisch. HDD's zijn niet meer van deze tijd.
Precies. Ook best zonde om ~1200 euro neer te tellen voor een computer met HDD anno nu.

Hopelijk komt er een goede actie van MM of Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
X-Z schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:46:
[...]

Incorrect, prima mogelijk (ook met 2013 model) alleen wat meer werk.
En met "wat meer werk" bedoel je dus de hele toegelijmde mac openmaken , en hopelijk weer goed en werkend terug in elkaar zetten. Ja tuurlijk ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 16:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Philflow schreef op zondag 11 mei 2014 @ 17:47:
Ik zou wel een maandje kunnen wachten. Ik verwacht eigenlijk niet dat er zo snel al updates komen. Jij wel?

Volgens mij was de BTW actie van MM gewoon weer aan het begin van het jaar. Ik heb nog niets gelezen over een einde van de acties.
Er schijnt (betrouwbare bron) inderdaad sprake te zijn van een einde aan de BTW acties bij de MM. Rationale achter het stoppen van die acties is dat er een natuurlijkere spreiding is van de omzet over het boekjaar, in plaats van dat je maanden lang het spreekwoordelijke kanon af kan schieten in de winkel zonder een klant te raken, en je vervolgens in 4 dagen tijd de omzet van 3 maanden binnen haalt.

Of het goed uit gaat pakken voor de MM zal de toekomst uitwijzen, maar voor de gemoedsrust van het personeel is het wel positief om niet een paar keer per jaar een veldslag van een week te hebben, en daarna maandenlang geen bal te doen hebben ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:11
Whieee schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:49:
[...]

Er schijnt (betrouwbare bron) inderdaad sprake te zijn van een einde aan de BTW acties bij de MM. Rationale achter het stoppen van die acties is dat er een natuurlijkere spreiding is van de omzet over het boekjaar, in plaats van dat je maanden lang het spreekwoordelijke kanon af kan schieten in de winkel zonder een klant te raken, en je vervolgens in 4 dagen tijd de omzet van 3 maanden binnen haalt.

Of het goed uit gaat pakken voor de MM zal de toekomst uitwijzen, maar voor de gemoedsrust van het personeel is het wel positief om niet een paar keer per jaar een veldslag van een week te hebben, en daarna maandenlang geen bal te doen hebben ;)
Het probleem voor de MM is dat bij dit soort acties mensen ook vaak dingen kopen die ze 'niet nodig hebben' maar het gewoon kopen vanwege de hoge korting.

Zonder deze uitzonderlijke aanbieding kopen ze het product gewoon niet totdat ze het 'echt nodig hebben'. Ik verwacht dus dat dit wel degelijk omzet kan kosten. Er blijft wellicht wel meer ruimte voor marge en dus winst ondanks de lagere omzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 16:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Brm-G schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:02:
[...]

Het probleem voor de MM is dat bij dit soort acties mensen ook vaak dingen kopen die ze 'niet nodig hebben' maar het gewoon kopen vanwege de hoge korting.

Zonder deze uitzonderlijke aanbieding kopen ze het product gewoon niet totdat ze het 'echt nodig hebben'. Ik verwacht dus dat dit wel degelijk omzet kan kosten. Er blijft wellicht wel meer ruimte voor marge en dus winst ondanks de lagere omzet.
Persoonlijk vermoed ik dat ze de BTW acties gaan vervangen met acties op specifieke producten of productgroepen. Daarbij kan de korting dan vergelijkbaar zijn, maar is het niet voor (vrijwel) het hele assortiment tegelijk feest. Op die manier lok je (hopelijk) de consument ook vaker naar de winkel voor een actie, en de impuls-aankoop die dan ook wordt meegenomen hoeft niet per se een product met korting te zijn.

Anyway, een berg speculatie (want hier heb ik dus geen bron voor ;) ). Laten we zien hoe e.e.a. uitpakt. Misschien bedenken ze zich wel en komt er gewoon weer een BTW actie. :P

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Hier in Spanje heeft MM dit jaar geen BTW dag had. Maar wel regelmatig superkortingen op een aantal produkten. Dus dat kan wel kloppen.

Overigens zou ik dit jaar niet per sé wachten op een iMac update. De eerste Haswell refreshes tonen al aan dat het om een paar procent verbetering gaat. Iets wat je IRL zeker niet gaat merken. (of Apple moet al standaard een SSD/Fusion drive op een iMac verkopen, dat zou wel interessant zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Z
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-07 20:39

X-Z

Soulshaker schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:33:
[...]

En met "wat meer werk" bedoel je dus de hele toegelijmde mac openmaken , en hopelijk weer goed en werkend terug in elkaar zetten. Ja tuurlijk ....
Bij meerdere exemplaren zowel ssd als geheugen toegevoegd in 30 minuten, dus inderdaad "wat meer werk" ja. De lijm is slechts een plakstripje en deze kun je op o.a Ebay vinden voor een paar cent, om dit model over te slaan omdat het niet mogelijk / teveel werk is is dus wat te kort door de bocht.

[ Voor 20% gewijzigd door X-Z op 16-05-2014 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Topicstarter
Heb ik er misschien toch goed aangedaan om te wachten:

nieuws: Gerucht: Apple geeft iMac-lijn volgende week een update

Nu maar hopen op een SSD in het basis model.

[ Voor 9% gewijzigd door Philflow op 11-06-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:55

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Philflow schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:13:
Heb ik er misschien toch goed aangedaan om te wachten:

nieuws: Gerucht: Apple geeft iMac-lijn volgende week een update

Nu maar hopen op een SSD in het basis model.
Vermoed dat het alleen een CPU update is, mogelijk Thunderbolt 2 een een prijsverlaging. De Grote Verandering zal waarschijnlijk pas gaan komen (dus SSD of Fusion Drive standaard) zodra de 4K modellen (of 5K volgens de geruchten) gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 14:56

Pat-Juh

Patrick

ankhie schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:50:
[...]

Vermoed dat het alleen een CPU update is, mogelijk Thunderbolt 2 een een prijsverlaging. De Grote Verandering zal waarschijnlijk pas gaan komen (dus SSD of Fusion Drive standaard) zodra de 4K modellen (of 5K volgens de geruchten) gaan komen.
Op de huidige zit al een "lege plek" op het moederbord voor een PCI gebaseerde SSD. Daarnaast zou een upgrade naar een snellere videokaart ook niet verkeerd zijn, een 850M levert toch al gauw zo'n 20-35% winst op (afhankelijk van de game of applicatie).

• funkyduck
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-01 12:14
Weet iemand al wanneer er nu nog een nieuwere iMac komt?

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
funkyduck schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:07:
Weet iemand al wanneer er nu nog een nieuwere iMac komt?
niemand met uitzondering van Apple-insiders kan je daar een antwoord op geven. Je kunt de buyers guide van Macrumors gebruiken als indicatie, maar dat geeft alleen een trend weer.

De iMac is afgelopen juni ververst, dus ik zou op korte termijn geen nieuwe update verwachten.

Als je kunt wachten, wacht (tot je een ons weeg). En anders gewoon aanschaffen.

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Wacht wel even tot na oktober. Misschien worden er dan, net zoals vorig jaar, nieuwe iMacs, MacBooks en iPads aangekondigd.

• Philflow

Philflow

Topicstarter
DAzN schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 11:32:
[...]
De iMac is afgelopen juni ververst, dus ik zou op korte termijn geen nieuwe update verwachten.
Er is in juni alleen een goedkoper basis model bij gekomen. De rest van de modellen is al geruime tijd op de markt en gebruikt nog CPUs van de vorige generatie.

Net als de poster hier boven verwacht ik in het laatste kwartaal updates.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

^^ mee eens. Als je nog kan wachten tm oktober (het event van OSX yosemite) dan zou ik nu nog niks kopen.

39

• funkyduck
Wachten we oktober nog even af :) Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook op een update te wachten! Qua processor vind ik het wat minder interessant; hoop vooral dat er in de nieuwe generatie standaard SSD zit. Upgraden naar SSD geeft een behoorlijke meerprijs en zelf durf ik het niet aan om te gaan sleutelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Topicstarter
Voor de mensen die het gemist hebben: er lijkt spoedig een update te komen... "The source says the new 27″ iMac will use a 5120 x 2880 panel" ... "the 21.5-inch model continuing to use the current 1920 x 1080 display."

http://www.macrumors.com/2014/09/29/retina-imac-27-amd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck
Dus, de 21.5 inch zal niet veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Volgens mij werd er niets concreets gezegd iver de 21" enkel over de 27". Zelf zou ik een SSD en GPU upgrade wel zien zitten. Een 256gb ssd is voldoende en een 800-900 serie kaart van nVidia met de nieuwe Maxwell architectuur zou mij over de streep trekken en mijn macbook pro wellicht doen verruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Topicstarter
funkyduck schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:14:
Dus, de 21.5 inch zal niet veranderen?
Jawel, ik verwacht dat de CPU zal worden geupdate en wellicht gaat er ook wat aan de storage veranderen. Resolutie zal hetzelfde blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_dude
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Hoop overigens ook dat de nieuwe mac uitgerust wordt met de nieuwe,snellere USB poort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck
Volgens het nieuws op Nu.nl over Apple, lijkt eigenlijk enkel de 27" veranderd te zijn en de 21,5" niet :-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:46

Typhone

Who Dares Wins

funkyduck schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:35:
Volgens het nieuws op Nu.nl over Apple, lijkt eigenlijk enkel de 27" veranderd te zijn en de 21,5" niet :-S
Sterker nog, alleen de 27" heeft een retina 5K scherm gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Topicstarter
Tot nu toe wel. Zou er nog een stille update komen van 2013 modellen? Goed mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
Denk het niet. Ik denk dat nu gewoon een goed moment is om een iMac te kopen. Anders kan je blijvén wachten en koop je er nooit een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:15:
Tot nu toe wel. Zou er nog een stille update komen van 2013 modellen? Goed mogelijk.
Ik ben er bang voor dat dit nog even uit blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Topicstarter
Ik zet in op een stille update het einde van dit jaar, anders Q1 2105.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:06:
Ik zet in op een stille update het einde van dit jaar, anders Q1 2105.
Is dat ergens op gebaseerd of puur op gevoel/vermoeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:35:
[...]
Is dat ergens op gebaseerd of puur op gevoel/vermoeden?
Educated guess. O.a. beinvloed door de gemiddelde duur tussen updates in het verleden en het feit dat er een verouderde CPU inzit. En tevens doet Apple dat soort updates wel vaker stil.

Maar voordat we hier hele lange discussies over gaan hebben: het blijft natuurlijk glazen bol werk, feit is dat niemand hier het weet. (tenzij er misschien iemand inside information gaat lekken ;) )

edit: en nog wat food for thought, stel dat je Apple bent en je wil zoveel mogelijk Imacs 5K verkopen, zou je dan alle modellen tegelijk updaten of zou je eerst even alleen de Imac 5K uitbrengen?

[ Voor 15% gewijzigd door Philflow op 20-10-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
En wanneer ga je dan de iMac kopen, Philflow? Op een update kan je wachten, maar er is net 4 dagen geleden een event geweest waarin ze de iMacs niet geüpdatet hebben. Ik denk niet dat ze dan nu, of iig voor 2015 nog een 'stille' update doen. In Q1 2015 kan wel een update komen, maar zo blijf je aan het wachten zijn. Na Q1 komt er in Q3 of Q4 ook een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Philflow schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:50:
[...]

Educated guess. O.a. beinvloed door de gemiddelde duur tussen updates in het verleden en het feit dat er een verouderde CPU inzit. En tevens doet Apple dat soort updates wel vaker stil.

Maar voordat we hier hele lange discussies over gaan hebben: het blijft natuurlijk glazen bol werk, feit is dat niemand hier het weet. (tenzij er misschien iemand inside information gaat lekken ;) )

edit: en nog wat food for thought, stel dat je Apple bent en je wil zoveel mogelijk Imacs 5K verkopen, zou je dan alle modellen tegelijk updaten of zou je eerst even alleen de Imac 5K uitbrengen?
Eerst de 27" 5K uitbrengen, later een 21". Hoewel de meeste verkopen volgens mij 21" iMacs zijn is het zo dat een 27" Retina scherm een hoop mensen doet durven of willen overstappen. Als ik nu kijk bij de V&A van Tweakers staan er een hoop 2009-2011 27" meer op dan voor de release, en voor gunstigere prijzen.

Zodra de hype wat afgenomen is een 21" model op de markt gooien met uitspraken als "De beste en goedkoopste Retina in zijn klasse" (thuis gebruik/ all-in-one oplossing), hierbij gebruikmaken van de onderdelen (CPU/GPU) uit de 27". De laatstgenoemde dan uitrusten met de volgende iteratie CPU en GPU om overschot te voorkomen.

Just my 2 cents als niet economisch-strategist. :+.

Als ik nu mag praten uit eigen wensen: een 21" Retina zou mooi zijn, zelfs een 1440P upgrade zou genoeg zijn in mijn ogen. Wat ik wel had gehoopt voor dit event was een GPU update voor de 21". Immers nu Apple steeds meer gebruikt maakt van AMD GPUs had ik gehoopt dat ze ook de 21" een update mee zouden geven, een M7 of M9 270X/275X combinatie zou geen overbodige luxe zijn vandaag de dag (gezien de prijs van de apparatuur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Topicstarter
Arthur-M. schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:02:
En wanneer ga je dan de iMac kopen, Philflow?
Geen idee. De 5k is mij wat te duur.
Op een update kan je wachten, maar er is net 4 dagen geleden een event geweest waarin ze de iMacs niet geüpdatet hebben. Ik denk niet dat ze dan nu, of iig voor 2015 nog een 'stille' update doen.
toch zijn CPU bumps vrijwel altijd stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:50:
[...]

Haha oke, ik begrijp het. Klopt; upgrade van de CPU en standaard SSD of op zijn minst een fusion drive zou mij over de streep trekken.

5K retina is een pracht machine maar mij toch wat te duur, zeker omdat ik hem zelf niet voor video en/of fotobewerking zal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 20:55
Philflow schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:49:
[...]

Geen idee. De 5k is mij wat te duur.

[...]

toch zijn CPU bumps vrijwel altijd stil.
Ik zou toch zeggen dat een Broadwell K (??) iMac in Q1 komt.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck
Zit er nu echt niets in de pipeline voor de 21,5 inch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck
Ook in 2015 nog helemaal geen zicht op een nieuwe versie 21,5 iMac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 11:32
dude, kap daar eens mee. Zoals eerder al gezegd, niemand hier heeft een glazen bol. Voor speculatie kun je het beste terecht op http://buyersguide.macrumors.com/

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Pagina: 1