Goedkoopste Battlefield 4

Pagina: 1
Acties:
  • 860 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:22
Beste Tweakers,

Ik ben opzoek naar de goedkoopste battlefield 4. Ik heb al een V&A advertentie geplaatst, alleen niemand reageert hierop.
Nu ben ik dus op zoek in winkels. Deze heb ik al gevonden.
G2play.net voor €22.88.
Dit is een betrouwbare site. Misschien weet iemand nog een goedkopere? Ik hoef niet perse een "tastbare" versie. Gewoon een code is genoeg. ;)

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
Volgens mij is dat het goedkoopst tenzij je het tweedehands kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lassieman
  • Laatst online: 21-01 22:15
Ik kijk altijd op deze site. Hij is dus nog wel voor wat minder te halen. http://www.dlcompare.com/...ownload-battlefield-4-519

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
6 dollar op g2a.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Die site is betrouwbaar? Want 6 dollar voor bf4...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Ja het is bijna te mooi om waar te zijn maar g2a is geen oplichting. Zelf een paar keer wat gekocht en dat werkte prima!

[ Voor 5% gewijzigd door dylanvana op 10-05-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

dylanvana schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:20:
Ja het is bijna te mooi om waar te zijn maar g2a is geen oplichting. Zelf een paar keer wat gekocht en dat werkte prima!
Krijg je hier alleen de key? want ik heb wel eens gelezen dat er soms keys worden verkocht voor zo weinig die naar een paar maanden vervallen kan de term zo snel even niet vinden. Maar lijkt mij lelijk als je naar een maand op 4-5 niet meer kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Waar dan? Ik zie enkel BF4 voor $21.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mick1990 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:54:
[...]

Waar dan? Ik zie enkel BF4 voor $21.
Hij heeft het mis, hij had het over de battlepack 8)7
Het is trouwens niet mogelijk om battlefield 4 goedkoper aan te schaffen, meestal ligt er maar een euro verschil tussen. Anders nog een jaar wachten tot de prijs omlaag gaat? Battlefield 4 zit immers nog steeds met storende bugs. Voorlopig kan je het wel doen met titanfall, die bugs zijn minder storend. Waarschijnlijk omdat het spel makkelijker is dan battlefield 4 dat de bugs niet zo storend zijn?

Alleen kost titanfall rond de 30 euro, maar je hebt tenminste wel een game van dit jaar in handen.

Natuurlijk is battlefield 3 ook een must have. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2014 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 09:17:
[...]

Hij heeft het mis, hij had het over de battlepack 8)7
Het is trouwens niet mogelijk om battlefield 4 goedkoper aan te schaffen, meestal ligt er maar een euro verschil tussen. Anders nog een jaar wachten tot de prijs omlaag gaat? Battlefield 4 zit immers nog steeds met storende bugs. Voorlopig kan je het wel doen met titanfall, die bugs zijn minder storend. Waarschijnlijk omdat het spel makkelijker is dan battlefield 4 dat de bugs niet zo storend zijn?

Alleen kost titanfall rond de 30 euro, maar je hebt tenminste wel een game van dit jaar in handen.

Natuurlijk is battlefield 3 ook een must have. :)
Ik speel BF4 met veel plezier terwijl Titanfall heel snel verveelt voor mij. Te weinig wapens, te weinig variatie, ik noem het geen game van 't jaar.

Dus dat is allemaal persoonlijke mening. Ik zou niet voor Titanfall gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pataar
  • Laatst online: 17-09 15:22
Ik heb Battlefield 4 van de humble bundel en heb het al 200 uur gespeeld. Het enige nadeel is dat de servers best leeg zijn. De nieuwe game modes zoals obliteration vind ik ook geweldig. Ik ben ook van plan om premium aam te schaffen over een jaar aangezien naval strike echt Super mooie maps heeft.

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Met wat zoekwerk had je makkelijk Online Gamekeys kopen - Deel II kunnen vinden en was je vraag over g2play beantwoord. Daarnaast is het niet de bedoeling om te vragen naar aanbiedingen. Als iemand ze tegen komt dan wordt het wel gepost in het eerder genoemde topic en als er geen aanbieding loopt dan kun je via bijvoorbeeld http://www.dlcompare.com of http://www.gamekeyfinder.de de goedkoopste keysite vinden.

Dit topic gaat nu op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.