Helaas kan de klanten service mij niet voldoende helpen hiermee, dus daarom de vraag op dit forum.
De situatie is als volgt.
Groene kabel CAI Ziggo -> Wandcontactdoos > F connector internet > Cisco Modem mede bewoner.
Ik wil graag mijn eigen internetverbinding hierbij hebben.
Kan de volgende situatie dan:
Situatie medebewoner:
Groene kabel CAI Ziggo -> Antenneversterker technetix FRA-752N (retourgeschikt) -> F connector internet > Cisco Modem
Mijn situatie:
Groene kabel CAI Ziggo -> Antenneversterker technetix FRA-752N (retourgeschikt) -> F connector internet > Cisco Modem .
Op de antenneversterker zitten 4 uitgangen dus zouden internet van mij en de andere op uitgang 1 en 2 komen, en TV op uitgang 3 en 4.
Werkt een dergelijke situatie met 2 modems..?
De situatie is als volgt.
Groene kabel CAI Ziggo -> Wandcontactdoos > F connector internet > Cisco Modem mede bewoner.
Ik wil graag mijn eigen internetverbinding hierbij hebben.
Kan de volgende situatie dan:
Situatie medebewoner:
Groene kabel CAI Ziggo -> Antenneversterker technetix FRA-752N (retourgeschikt) -> F connector internet > Cisco Modem
Mijn situatie:
Groene kabel CAI Ziggo -> Antenneversterker technetix FRA-752N (retourgeschikt) -> F connector internet > Cisco Modem .
Op de antenneversterker zitten 4 uitgangen dus zouden internet van mij en de andere op uitgang 1 en 2 komen, en TV op uitgang 3 en 4.
Werkt een dergelijke situatie met 2 modems..?