Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Android tablet vergrendelen op 1 webpagina/app

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views

Verwijderd

Topicstarter
Voor een toepassing van een tablet met android 4.2 in een winkel, moet ik hem zo instellen dat hij niet van bijvoorbeeld de browser af kan en dat hij vergrendeld staat op 1 webpagina.

Het moet een principe hebben van parrental control. Bijvoorbeeld dat er niet op andere sites kan worden gekeken dan de site waar gekocht kan worden en dat de app niet kan worden afgesloten om op andere apps te komen (bijvoorbeeld alleen door middel van een wachtwoord).

Na wat research heb ik wel gezien dat het met behulp van een app kan dat App-lock heet. Iemand hier ervaring mee of iemand die een oplossing heeft voor mij?

Ik hoor graag van jullie

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat houdt je tegen om die app uit te proberen? :?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zie ook Android tablet vergrendelen op 1 webpagina/app
Crossposten en/of dubbelposten wordt hier niet zo op prijs gesteld; je mag in het andere topic verder; het heeft toch ook meer raakvlak met Android Tablets dan met Programming. Dit topic gaat op slot ;)

[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 07-05-2014 17:32 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Android tablet vergrendelen op 1 webpagina/app

Crossposten staan we niet toe, en aangezien je vraag niks met zelf programmeren te maken heeft gaat deze op slot.

* Woy mept RobIII :(

[ Voor 8% gewijzigd door Woy op 07-05-2014 17:32 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat :P

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.