Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 594908

Topicstarter
Voor een toepassing van een tablet met android 4.2 in een winkel, moet ik hem zo instellen dat hij niet van bijvoorbeeld de browser af kan en dat hij vergrendeld staat op 1 webpagina.

Het moet een principe hebben van parrent control. Bijvoorbeeld dat er niet op andere sites kan worden gekeken dan de site waar gekocht kan worden en dat de app niet kan worden afgesloten om op andere apps te komen (bijvoorbeeld alleen door middel van een wachtwoord).

Na wat research heb ik wel gezien dat het met behulp van een app kan dat App-lock heet. Iemand hier ervaring mee of iemand die een oplossing heeft voor mij?

Ik hoor graag van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05:41
Ik denk dat je je eigen antwoord al gegeven hebt. Ik zou zo 1 2 3 ook niet iets weten, maar de oplossing van het programma wat je zelf nu aangeeft is goed.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Top, ik vraag het even voor de zekerheid om te voorkomen dat ik hier straks al die tablets heb liggen en dat er vervolgens geen oplossing voor is... Misschien iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Koop 1 tablet, installeer dit programma erop en probeer het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 594908 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:33:
Top, ik vraag het even voor de zekerheid om te voorkomen dat ik hier straks al die tablets heb liggen en dat er vervolgens geen oplossing voor is... Misschien iemand ervaring hiermee?
Wat heb je zelf al gevonden? We verwachten wat meer eigen initiatief dan wat je hier laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik vraag toch: "research gedaan en de app APP LOCK gevonden. Iemand ervaring ermee? "

Lijkt mij een normale vraag voor op een forum over android....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:04
Je kan misschien ook zoeken naar iets van kiosk-mode, bijvoorbeeld: Google Play: LOCKiosk.

En het vergrendelen op één webpagina , kan zoals je al aangeeft met iets van parent control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 11:31
Anoniem: 594908 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:08:
ik vraag toch: "research gedaan en de app APP LOCK gevonden. Iemand ervaring ermee? "

Lijkt mij een normale vraag voor op een forum over android....
Rustig maar, hij bedoelt het goed 8)7

Heb je de app geïnstalleerd en wat waren de resultaten? Als de app zegt wat ie doet zou ik um gewoon is installeren en kijken of het werkt, doe is gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
aryan schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:12:
Je kan misschien ook zoeken naar iets van kiosk-mode, bijvoorbeeld: Google Play: LOCKiosk.

En het vergrendelen op één webpagina , kan zoals je al aangeeft met iets van parent control.
Top ik ga het noteren en uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubey
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-01-2023

Rubey

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

Zoals al eerder is aangegeven, wanneer je "kiosk" intyped kom je op zat apps.
Pagina: 1