Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Bitcoin in V&A

Pagina: 1
Acties:

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11 18:45
Ik zou het zo vet vinden als ik bij betaalmogelijkheden naast bank, paypal, rembours en contant ook "bitcoin" aan zou kunnen klikken. _o_

Ik verwacht geen verdere implementatie met koersen en whatnot, net zoals Tweakers geen enkele implementatie van Paypal heeft. Ik wil het alleen maar aan kunnen klikken zodat op een uniforme manier is te communiceren dat ik het accepteer. :) Koersen, omrekenen en adressen regel ik wel met de koper. (net zoals ik dat al doe voor iedere andere betaalmogelijkheid)

Ik ben me bewust van Bitcoin support V&A maar die zit in het archief zonder dat er iemand die er iets zinnigs over kan zeggen ooit op heeft gereageerd

[ Voor 8% gewijzigd door Mentalist op 07-05-2014 00:21 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bitcoin, Dogecoin, Litecoin, e-Gulden of Guldencoin?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11 18:45
F_J_K schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 00:51:
Bitcoin, Dogecoin, Litecoin, e-Gulden of Guldencoin?
Volgens mij is bitcoin nog steeds met afstand de populairste coin en ook de enige die een beetje serieus gebruik kent (de rest is meer speculatie voorlopig afaik).

Maar als je daar echt mee zit dan vind ik het ook prima om in plaats van "bitcoin" dan "cryptocurrency" toe te voegen als betaaloptie. Dan mogen koper en verkoper zelf uitzoeken welke coin ze willen gebruiken.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:48
Cryptocurrency?

Inventaris - Koop mijn meuk!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-11 18:44

Tourniquet

Hiya, fellas!

*kick*

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/1K20002d1646/Screen%20Shot%202015-01-12%20at%2020.13.04.png

_/-\o_

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:02

rob_erwt

What does this button do?

Goed he. ;)

Anyway, done dus naar het archief. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1