"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb geen ervaring met die specifieke beamer, maar ik heb wel een namaaklamp voor mijn Epson EH-TW2900 gebruikt, en die werkte net zo goed als het origineel (of net zo slecht, zo wel de epson lamp als de namaaklamp waren na zo'n 1000 branduren op, ondanks dat volgens specificatie 3000 uur moeten meegaan). Qua lichtsterkte en kleuren maakte het echter niet uit. Aan de lamp zelf kon ik eigenlijk geen verschil zien (afgezien van het missende epson labeltje). Voor mijzelf zou ik dus gewoon voor de namaaklamp gaan aagezien dat toch behoorlijk wat scheelt.
Het type lijkt me hier weinig uit te maken. Ik ben wel benieuwd wat voor namaaklamp jij hebt gebruikt? Ik zie hier namelijk best veel verschillende mogelijkheden.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb (dacht ik) hier op tweakers een winkel gevonden die vervangingslampen levert: zie hier. Om eerlijk te zijn heb ik gewoon de gok genomen, en dat is in mijn geval goed uitgepakt.
Ik heb goede ervaringen met ReplaceDirect... Linkje voor jouw lamp: http://www.replacedirect....ampen.html?prrel=8970667#
Van datzelfde merk heb ik ook een accu voor mijn Vaio laptop welke zelfs stukken beter functioneerde dan de originele Sony accu. Ik zou voor dat bedrag de gok gewoon wagen. Ook is de service van dit bedrijf goed (1 keer moeten gebruiken).
edit: je krijgt zelfs meer garantie op de namaaklamp, lol!
Van datzelfde merk heb ik ook een accu voor mijn Vaio laptop welke zelfs stukken beter functioneerde dan de originele Sony accu. Ik zou voor dat bedrag de gok gewoon wagen. Ook is de service van dit bedrijf goed (1 keer moeten gebruiken).
edit: je krijgt zelfs meer garantie op de namaaklamp, lol!
[ Voor 7% gewijzigd door Michael Knight op 05-05-2014 14:19 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ik heb het vermoeden dat beide lampen vergelijkbaar zijn. Aangezien ze het beide hebben over de topmerken die de daadwerkelijke lamp maken.
Ik ga het iig uitproberen en zal mijn ervaringen laten weten
Ik ga het iig uitproberen en zal mijn ervaringen laten weten
Neem wel een lamp met frame. Het frame van mijn projector (Sony) heb ik na het vervangen even bekeken, maar had ik met geen mogelijkheid open kunnen krijgen zonder het te slopen.
Maar mijn oude lamp werd gewoon donkerder en groener (aanslag op het glas van de bulb), een lamp die gaat flikkeren heb ik nog niet meegemaakt. Is het wel de lamp die op raakt en niet een stukje electronica?
Maar mijn oude lamp werd gewoon donkerder en groener (aanslag op het glas van de bulb), een lamp die gaat flikkeren heb ik nog niet meegemaakt. Is het wel de lamp die op raakt en niet een stukje electronica?
Het is een bekend probleem met deze Epson. Op zich heeft ie daar geen last van op "Normal" stand. Maar ik wil graag een lamp klaar hebben liggen voor als die het helemaal begeeft... zeker met het oog op het WK
Pagina: 1