Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

router naast UPC Horizon

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:57
Ik ben er inmiddels achter gekomen dat de UPC Horizon Box gewoon bagger Is en daardoor Slechte Wi-Fi verbinding heb, ik wil nu een 2de router gaan plaatsen en die van UPC niet meer gebruiken, ik Heb hier over wat opgezocht op Google en het schijnt wel mogelijk te zijn.

Nou ben ik niet de slimste met netwerken en bij deze de vraag als iemand mij wil uitleggen hoe ik dit het beste kan doen, wat betreft de instellingen enz.

Had wel wat uitleg gevonden via Google maar snap er niet veel van 8)7

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:38
Al gekeken in de horizon topic?

PSN: Europhea

• DM89
Razenko schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:33:
Al gekeken in de horizon topic?
Nee is die er dan :P kan het niet vinden :o

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:38

PSN: Europhea

• DM89
Bedankt maar kan daar niet echt een uitleg vinden over wat ik wil weten. :

Wil zoiets als
pricewatch: Asus RT-N66U gaan gebruiken.

[ Voor 19% gewijzigd door DM89 op 30-04-2014 18:14 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Niet om het een of het ander, maar ik krijg de indruk dat je totaal niet de moeite hebt genomen om te zoeken voordat je een topic opende. *EXACT* dezelfde vraag, tot en met dezelfde N66U, is van de week nog langsgekomen en is ook eerste hit als je op de GoT search zoekt op "Horizon N66U" 8)7

Asus RT-N66U ivm horizon box

Oslik blyat! Oslik!

• DM89
dion_b schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:33:
Niet om het een of het ander, maar ik krijg de indruk dat je totaal niet de moeite hebt genomen om te zoeken voordat je een topic opende. *EXACT* dezelfde vraag, tot en met dezelfde N66U, is van de week nog langsgekomen en is ook eerste hit als je op de GoT search zoekt op "Horizon N66U" 8)7

Asus RT-N66U ivm horizon box
I'm Sorry 8)7. Had inderdaad niet gezocht op Horizon N66U, wel op andere maar of niet gezien of stond er niet bij, misschien kom ik er met deze topic uit, zie wel als het lukt :+ :+

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:16

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Eerst dus maar eens iets meer zoelen. Zoals je ziet, zijn er genoeg topics over dit onderwerp. Lees je eerst daar eens op in.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.