Het was een hardwareprobleem, BCC heeft me een nieuwe gegeven en nu gaat het perfect.LG0808 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:12:
[...]
Ik heb hem op vakantie veelvuldig aangesloten op mijn Salora TV zonder problemen, dus DAT werkt bij mij in ieder geval wel
Maar ik zou hem voor de Tweaker afraden:
De recovery partition kun je niet wegmikken, ook niet met diskpart en 'force' en zo.
Ik had een edition upgrade naar 8.1 Professional gedaan (legale surfspot key) om RSAT te kunnen installeren. Vervolgens kreeg ik allerlei Windows Update problemen die niet op te lossen waren (sfc, dism.exe, windows update troubleshooter) waardoor ik RSAT (ook een update) niet kon installeren.
Aangeland bij de optie 'clean install' blijkt dit niet mogelijk omdat de BIOS dusdanig dichtgetimmerd is dat je niet van USB kunt booten, ook als je uiteindelijk UEFI secure boot dood gekregen hebt.
Toch al weer bijna twee dagen werk in zitten.
Dus:
- surfen op de bank: ja
- Ultraportable admintool voor Windows beheerders: nee
- Met F2 kom je in de BIOS.
- Je moet een BIOS supervisor password instellen om de secure boot settings aan te kunnen passen.
Spock: If you eliminate the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
Als je de USB stick in de keyboard poort doet boot hij NIET...
Als de de USB stick (met een OTG kabeltje) in het tablet doet... wel

[ Voor 9% gewijzigd door UniMatrix op 14-08-2014 09:32 ]
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4