Kort en bondig:
- Omni struint als ervaren tweaker V&A af om voor zijn onervaren vrienden mooie elektronica te vinden
- Omni vindt iets interessants en toont interesse in HD7950 van GeoBeo. vraagt om meer informatie
- GeoBeo voorziet Omni van meer informatie
- Omni geeft aan dat hij nog geen definitief besluit kan maken en dat hij zsm GeoBeo zal laten weten wat het besluit wordt
- Omni geeft een dag later aan dat hij geen interesse meer heeft
- 5 dagen nadat Omni aangaf geen interesse meer te hebben laat GeoBeo een 2 sterren review achter op profiel van Omni
- Omni vindt dit onterecht, maakt dit topic aan en stelt GeoBeo op de hoogte
Belangrijke links:
Screenshot van DM conversatie
Screenshot van verstuurde DM als gevolg van het achterlaten van een slechte review, waarin ik GeoBeo op dit topic wijs.
V&A profiel van Omni
V&A profiel van GeoBeo
Ik ben akkoord met verwijdering van beide reviews.
- Omni struint als ervaren tweaker V&A af om voor zijn onervaren vrienden mooie elektronica te vinden
- Omni vindt iets interessants en toont interesse in HD7950 van GeoBeo. vraagt om meer informatie
- GeoBeo voorziet Omni van meer informatie
- Omni geeft aan dat hij nog geen definitief besluit kan maken en dat hij zsm GeoBeo zal laten weten wat het besluit wordt
- Omni geeft een dag later aan dat hij geen interesse meer heeft
- 5 dagen nadat Omni aangaf geen interesse meer te hebben laat GeoBeo een 2 sterren review achter op profiel van Omni
- Omni vindt dit onterecht, maakt dit topic aan en stelt GeoBeo op de hoogte
Belangrijke links:
Screenshot van DM conversatie
Screenshot van verstuurde DM als gevolg van het achterlaten van een slechte review, waarin ik GeoBeo op dit topic wijs.
V&A profiel van Omni
V&A profiel van GeoBeo
Ik ben akkoord met verwijdering van beide reviews.