Is dat dan niet gewoon een kwestie van iedereen een (even) hoog loon geven?sdk1985 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 16:31:
[...]
Als je in de laatste age alleen de rijke laat stemmen dan wil het bijvoorbeeld weleens mis gaan.[...]
Wie weet werkt dat, ik heb dat nooit gedaan. Ik zet meestal meer in op kapitalisme.
Maar waar ik op doel is het percentage op de minimap. Stel dat je daar 70% ziet staan dan blijf jij bij de komende verkiezing aan de macht. Pas je de grondwet aan en laat je iedereen stemmen dan is het niet gek als daar nog maar 40% van over blijft en je vervolgens de volgende verkiezing een vet probleem hebt.
Ik pak altijd een kiesmodel dat past bij het jaartal en bovendien probeer ik mijn inwoners een beter leven te bieden dan het caribisch gemiddelde. Dat kun je doen door voldoende service buildings te gebruiken en inderdaad door niet te weinig te betalen. Als je daar in slaagt dan heb je eigenlijk nooit problemen.
Uiteindelijk is alles natuurlijk wat genuanceerder en hechten communisten meer belang aan huisvesting etc. Dus het scheelt per "era" en eiland wat het belangrijkste is en dus eerst geregeld moet worden.
Maar waar ik op doel is het percentage op de minimap. Stel dat je daar 70% ziet staan dan blijf jij bij de komende verkiezing aan de macht. Pas je de grondwet aan en laat je iedereen stemmen dan is het niet gek als daar nog maar 40% van over blijft en je vervolgens de volgende verkiezing een vet probleem hebt.
Ik pak altijd een kiesmodel dat past bij het jaartal en bovendien probeer ik mijn inwoners een beter leven te bieden dan het caribisch gemiddelde. Dat kun je doen door voldoende service buildings te gebruiken en inderdaad door niet te weinig te betalen. Als je daar in slaagt dan heb je eigenlijk nooit problemen.
Uiteindelijk is alles natuurlijk wat genuanceerder en hechten communisten meer belang aan huisvesting etc. Dus het scheelt per "era" en eiland wat het belangrijkste is en dus eerst geregeld moet worden.
[ Voor 15% gewijzigd door sdk1985 op 03-06-2016 19:59 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ik kwam er vanmiddag achter dat je het best lang volhoudt als je ongeveer 5% van de bevolking achter je hebt staan. Gewoon een vliegdekschip in de baai en dan is alleen de meest heftige coup dodelijk. Je wordt alleen lijp van elke keer dat alarm.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik heb dit spel ook besteld voor de PS4.
Het lijkt me erg gaaf maar heb totaal geen ervaring met city builder games dus ben benieuwd.
Zijn er mensen die dit nog spelen want zou ook graag de online trophies willen halen.
Het lijkt me erg gaaf maar heb totaal geen ervaring met city builder games dus ben benieuwd.
Zijn er mensen die dit nog spelen want zou ook graag de online trophies willen halen.
Is alweer even geleden, maar ik moet de online trophies nog wel. Zal je even pm'en, kunnen we via PSN een keer (neem je tijd, speel eerst rustig door de campaign, die is erg vermakelijk) contacten.Inhumanous schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:32:
Ik heb dit spel ook besteld voor de PS4.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Hij is nu in de aanbieding op steam (-88%), morgen maar eens uitproberen