Ik heb net in mijn mailbox een mail van Mycom ontvangen en daarin wordt mij een waardebon van 5 euro aangegeven als ik een review over mycom ga schrijven.
Ik weet niet of dit bij jullie bekend is? Ik vind het een werkwijze waar ik absoluut niet achtersta en dit doet in mijn ogen afbreuk aan jullie betrouwbare shopreview.
De letterlijke tekst uit de email:
Desgewenst kan ik de email doorsturen.
Ik weet niet of dit bij jullie bekend is? Ik vind het een werkwijze waar ik absoluut niet achtersta en dit doet in mijn ogen afbreuk aan jullie betrouwbare shopreview.
De letterlijke tekst uit de email:
Even afgezien van mijn mening over deze actie, hoe gaat gecontroleerd worden dat de review daadwerkelijk van iemand afkomstig is. Delen jullie de accountinformatie met externe bedrijven?Wat moet je doen?
Schrijf een review op een van de onderstaande websites en mail een screenshot van jouw geplaatst review en gebruikte gebruikersnaam door met als onderwerp "mijn MyCom mening" naar community@mycom.nl. Wanneer wij gecontroleerd hebben dat jij de originele schrijver van de review bent, ontvang je per e-mail een kortingsbon t.w.v. € 5.-. Deze kortingsbon is te gebruiken bij een minimaal orderbedrag van € 25.-. Tevens geven wij bij elke 100e review een kortingsbon van € 50.- weg.
Desgewenst kan ik de email doorsturen.