Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 23:38:
Hij zat naast haar in het vliegtuig. Maar het lijkt me dat hij God is.
Klopt idd haha wie weet, maar denk niet, dat we hem gaan terugzien.

Wel artikel van de maker gevonden, gaat ook over hem en andere verbindingen.
One of the most peculiar talking points of the season has been Ray Wise’s permanent barroom dweller, Paul Marrane. First introduced in Episode 3 as a sympathetic ear for Gloria Burgle, as she became frustrated with her investigation in Los Angeles, Marrane returned to lend extravagant assistance to Nikki.

The scenes felt ethereal, especially the most recent one, when Marrane spoke of being “weighed and judged” while holding an adorable kitten who maybe, just maybe, was the reincarnated spirit of Ray (Ewan McGregor).

Both times Marrane was in a bar, but the second time he was in the bar of a bowling alley.

Hawley, noting that he always thinks about specific influences at the start of each season, said, “There was a certain amount of ‘Lebowski’ because the bridge and bowling have a lot in common in terms of their outdated-ness and representation of a part of America.”

“There’s no logic or math to it,” he said of the scene, but noted how the season is dealing with justice and what justice looks like when no one can agree on the facts.

“I was interested in a sense of cosmic justice,” Hawley said. “At some point, everyone’s going to have to face that bowling alley in the sky.”

But the “Lebowski” influences don’t end with Marrane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

MrVegeta schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 23:38:
Hij zat naast haar in het vliegtuig. Maar het lijkt me dat hij God is.
Of een buitenaards wezen ofzo (maar ik denk dat het verder niet verklaard gaat worden, dit is gewoon een beetje in lijn met die ufo-spottings van het vorig seizoen), er zitten wel meer gekke dingen in de serie. Ook met die ex-sherrif en electronica.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 11:15

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 10:47:
[...]

Klopt idd haha wie weet, maar denk niet, dat we hem gaan terugzien.

Wel artikel van de maker gevonden, gaat ook over hem en andere verbindingen.

[...]
Haha grappig, ik moest bij die bowlingbaan ook direct aan de Big Lebowski denken :P Toen die camera naar rechts schoof had ik bijna verwacht dat we Sam Elliot zouden zien zitten :D

Zou die bowlingbaan een soort limbo kunnen zijn? Want we hebben die Rus daarna niet meer gezien.

Afbeeldingslocatie: http://frocktalk.com/wp-content/uploads/2010/05/the-big-lebowski_sam-elliot_midbmp.jpg

Deze ep was iig lekker gory. Eerst die pijlen, toen dat hoofd en vervolgens z'n oor, wtf!

[ Voor 7% gewijzigd door Pendaco op 11-06-2017 18:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

analogworm schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:57:
[...]
Niet vaag? Man ik zat echt te kijken wat the hell doet die vent daar in de bowlingbaan, wie is dat en wat lult hij? En toen bleek hij die andere rus ook nog te kennen.. Heb ik wat gemist?
Dit was Fargo meets Twin Peaks 3.0 :+

Ray Wise speelde daar de vreemde vader van Laura Palmer.
Een geweldige rol van hem en aan de bowlingbar doet hij er als "wraakengel in wording" nog een stevig schepje bovenop.

Ik heb het vermoeden dat het eea vanaf nu niet meer geheel volgens plan gaat lopen voor de overigens briljante Mr. Varga en zijn moorddadige crew. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Pendaco schreef op zondag 11 juni 2017 @ 18:04:
[...]

Zou die bowlingbaan een soort limbo kunnen zijn? Want we hebben die Rus daarna niet meer gezien.
Klopt dat was natuurlijk niet echt.
Soort hemelpoort waar Nikki en Wrench terug aarde mochten, dat symboliseerd de groene kever ook, en nikki had nog wat te doen. Yuri is er denk ik wel geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:46:
[...]

Dit was Fargo meets Twin Peaks 3.0 :+

Ray Wise speelde daar de vreemde vader van Laura Palmer.
Een geweldige rol van hem en aan de bowlingbar doet hij er als "wraakengel in wording" nog een stevig schepje bovenop.

Ik heb het vermoeden dat het eea vanaf nu niet meer geheel volgens plan gaat lopen voor de overigens briljante Mr. Varga en zijn moorddadige crew. ;)
idd engel of wandering jew. Vond ook nog deze verwijzing naar hem ivm zijn naam. Hij gaf haar min of meer ook nog een opdracht.
Paul Marrane certainly hints at a greater knowledge of the universe and the nature of good and evil, which is fitting, as he's named after a famously ambiguous mythological figure. "The Wandering Jew," referred to by the name "Paul Marrane" in the classic text Letters Writ By A Turkish Spy, is an immortal man destined to wander the Earth, having been cursed by Jesus Christ for taunting him on his way to crucifixion. The legend has little basis in the Bible itself, but has transformed over centuries of storytelling.
Opdracht tevens dezelfde bron
Marrane asks Nikki to deliver a message. Specifically, he asks her to deliver Bible verse Obadiah 1:4: "Though thou exalt thyself like the eagle, though thou make thy nest among the stars, thence will I bring thee down, saith the Lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Blijft inderdaad een heerlijke serie die best wel de sfeer van de film vasthoudt. Seizoen 3 weer meer dan andere. Juist het klungelige, onwaarschijnlijke en altijd weer die strijd tussen goed en kwaad. De koppeling met Big Lebowski had ik dan weer niet gemaakt, maar dat zit er ook idd in.

Die tekst van Obadja is ook wel weer tekenend. Ook al denk je dat je zo groot en onaantastbaar bent, je zult worden aangepakt. Nikki is de 'ambassador' die gestuurd wordt. Ook het verhaal van twee broers (Esau en Jakob) zou je erin kunnen zien, maar misschien gaat dat wat te ver.

Nu wachten tot de volgende beschikbaar komt. Het is toch al 15 juni?

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
Wow wat een episode weer.
Vind S3 het beste tot nu toe.

Wrench en Nikki scenes waren geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:51
Is er een connectie tussen de namen Stussy en de Oost-Duitse Stasi (uit episode1)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 15:54
Waar is Yuri gebleven ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:06
LockeJohn in "[Serie] Fargo"

Dat lijkt mij een heel aardige verklaring :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:19

The_Scarabial

MTB for life!

s3e9, gaaf! Die politiegasten wederom weer lekker kort door de bocht net als in S1 en S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
The_Scarabial schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:40:
s3e9, gaaf! Die politiegasten wederom weer lekker kort door de bocht net als in S1 en S2.
Hhhaah ja geweldig weer, we got em! niet nadenken, tijd voor n feestje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:16
Discussies gaande in het Better call Saul topic over wel dan niet gebruik maken van spoilers. Ik zal geen spoilers meer plaatsen maar het gaat over de laatste aflevering. Dus niet verder lezen :)

Beetje gemengde gevoelens bij de laatste aflevering. Het einde deed me denken aan Lord of War. Zou Vargas dan de duivel zijn en die Big Lebowski bowling man god?

Dat geeft mij dan toch te denken of de woorden die Nikki moest zeggen tegen de grootste vijand niet voor Emmit bedoeld waren maar voor Vargas. De tussenkomst van de politie was dan goddelijke interventie?

Heb niets met geloof maar toch wel geinig gedaan. Trouwens Emmit en Ray worden beide gespeeld door dezelfde acteur. Is me nog nooit opgevallen.

Verder heb ik afgelopen week voor de eerste keer de film gekeken :). Yeah, jah, yea. Leuk om te zien waar de koffer van seizoen 1 vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
@luxzenburcht Ja, dat Varga de duivel zou moeten voorstellen bedacht ik mij ook tijdens de laaste scène. Toen zowel Nikki als de agent neervielen na de knal moest ik even hardop lachen, zo van "het zal toch niet waar zijn he"..

Hier ook gemengde gevoelen wat betreft het einde, aan de ene kant irritant dat het zo open eindigt. Aan de andere kant, als je dat deel met Varga = duivel in je achterhoofd houdt, weet je dat het waarschijnlijk zo eindigt zoals hij zelf al aangaf. Dat van devine-intervention had ik zelf nog niet bedacht (ben ook niet zo van de goddelijke zaken, dus was niet eens in me opgekomen eigenlijk :p) maar dat is misschien wel een goede verklaring. Past wel bij de stijl van deze serie.

Dat de twee Stussy broers beiden door dezelfde acteur werden gespeeld was voor mij ook een wtf-momentje een paar afleveringen geleden. 8)7

Wel irritant dat de twee tofste series van dit moment nu allebei weer afgelopen zijn (deze en BCS)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:36
luxzenburcht schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:00:
Discussies gaande in het Better call Saul topic over wel dan niet gebruik maken van spoilers. Ik zal geen spoilers meer plaatsen maar het gaat over de laatste aflevering. Dus niet verder lezen :)
De regel is super simpel: aflevering via officiele kanalen uit? Geen spoiler tags nodig! :) Is al zo lang ik mij kan herinneren in elk tv serie en film gerelateerd topic hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
Evil Cowman schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:12:
[...]

De regel is super simpel: aflevering via officiele kanalen uit? Geen spoiler tags nodig! :) Is al zo lang ik mij kan herinneren in elk tv serie en film gerelateerd topic hier
Daar ben ik het helemaal mee eensch :). Echter zijn er menschen die geen discipline hebben en toch in een topic kijken waar de laatste nieuwtjes te vinden zijn.

Nu kun je zeggen meh FU of je kiest de gulde middenweg en plaatst spoilers waar nodig :) Beetje om de tere zieltjes te bewaren tegen menschen zoals Varga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:36
luxzenburcht schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:28:
[...]

Daar ben ik het helemaal mee eensch :). Echter zijn er menschen die geen discipline hebben en toch in een topic kijken waar de laatste nieuwtjes te vinden zijn.

Nu kun je zeggen meh FU of je kiest de gulde middenweg en plaatst spoilers waar nodig :) Beetje om de tere zieltjes te bewaren tegen menschen zoals Varga :)
Tja misschien ben ik een ongelofelijke eikel, maar ik heb gewoon zoiets van FU regels zijn regels :P Anders kunnen ze contact opnemen met de mods (die vervolgens waarschijnlijk hetzelfde gaan herhalen wat ik nu zeg)

Maar goed, even on-topic: ik hoop dat ik de aflevering vanavond kan zien somehow... ben in het buitenland dus heb even niks aan Netflix... hopen dat mijn thuis-VPN het volhoud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:19

The_Scarabial

MTB for life!

Vanavond ook de finale gekeken, mooi, dat die Emmit Stussy nog ff werd omgelegd door die dove kerel, was nog wel even een wtf momentje. Die gast loopt vlgsmij als enige in elke seizoen mee.
Nja op naar GoT in een paar weken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

The_Scarabial schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:57:
Vanavond ook de finale gekeken, mooi, dat die Emmit Stussy nog ff werd omgelegd door die dove kerel, was nog wel even een wtf momentje. Die gast loopt vlgsmij als enige in elke seizoen mee.
Nja op naar GoT in een paar weken :D
Voor mij was dit laatste dus een minpuntje. Had het mooi gevonden als hij ongestraft had doorgeleefd, zoals immorele zakenmensen in het echte leven ook zo goed kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk seizoen.

De begin scene en eind scene lijken omgekeerd in de zin van goed en kwaad. De rollen letterlijk omgedraaid. Wellicht ook de kern de waarheid maakt niet zoveel uit, maar hoe het verhaal te boek komt te staan.

Las op reddit wat ik zelf wel tof zou vinden mocht dit waar zijn past goed bij het karakter. V.M Varga
V.M. could stand for the Latin words for truth and lie. Verum and mendacium. Just a thought :)
Wel gelezen dat er vermoedelijk geen nieuw seizoen komt wel jammer dit seizoen doet veel denken aan seizoen 1 plus een laagje vaag

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2017 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
zware teleurstelling dit seizoen, eigenlijk werd het nergens boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 08:26

avotar

P0werd by Black Coffee

lennox-06 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:25:
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04:21

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

lennox-06 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:25:
Daar ben ik het eigenlijk wel mee oneens.

Ik heb genoten van het seizoen :). Nikki was een tof karakter, jammer dat ze het einde niet haalde. Genoeg subtekst in de afleveringen om dingen uit te willen zoeken. Knappe acteerprestaties. Alleen al voor V.M Varga zou ik dit seizoen kunnen aanraden.

Ik vond de serie qua opbouw goed (dus ook boeiend). Het begon simpel met een kleine afpersing, maar het eindigde met een moord complot en grootschalige fraude. Ik was benieuwd of Emmit nog onder de duim van Varga weg kon komen, of dat Nikki echt verliefd was op Ray (blij dat het zo was). Of dat Ray zijn gelijk nog zou krijgen. En natuurlijk of Gloria achter het complot kon komen en de mensen verantwoordelijk kon oppakken ondanks de tegenwerking van haar baas.

[ Voor 32% gewijzigd door MrVegeta op 29-06-2017 11:31 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
MrVegeta schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:27:
[...]

Daar ben ik het eigenlijk wel mee oneens.

Ik heb genoten van het seizoen :). Nikki was een tof karakter, jammer dat ze het einde niet haalde. Genoeg subtekst in de afleveringen om dingen uit te willen zoeken. Knappe acteerprestaties. Alleen al voor V.M Varga zou ik dit seizoen kunnen aanraden.

Ik vond de serie qua opbouw goed (dus ook boeiend). Het begon simpel met een kleine afpersing, maar het eindigde met een moord complot en grootschalige fraude. Ik was benieuwd of Emmit nog onder de duim van Varga weg kon komen, of dat Nikki echt verliefd was op Ray (blij dat het zo was). Of dat Ray zijn gelijk nog zou krijgen. En natuurlijk of Gloria achter het complot kon komen en de mensen verantwoordelijk kon oppakken ondanks de tegenwerking van haar baas.
Sluit ik me volledig bij aan.

Vond het een erg goed verhaal met leuke karakters !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:51
Okay, Varga was een gaaf karakter, maar toch ... Billy Bob Thornton van Seizoen 1 vond ik nog sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
Vond em ook erg sterk weer.
Zn eigen sfeer zoals elke serie zn eigen sfeer heeft.
Behoorlijk wat kippenvel momenten gehad.

Zie graag nog een S4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:16
Hoe later in S03 hoe beter. Deze was bijna zo goed als S01. Erg van genoten en zie graag een S04 komen. Heerlijke serie met makkelijke good guys/bad guys, onschuldige slachtoffers, onnozele zielen en echte helden. En soms een beetje vaag: Ik snap die scene bij de bowlingbaan nog steeds niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Ook onlangs uitgekeken. Super!
Ik ga de seizoenen en de film niet rangschikken, daarvoor laat m'n geheugen me al te veel in de steek, maar ik heb me geen moment verveeld met dit seizoen. Die one-liners, die cinematografie. De humor. Heerlijk allemaal.

Die bowlingbaan zou staan voor "het vagevuur". Nikki & Wrench kregen nog een kans. Yuri niet meer. Paul Marrane (die oude man) zou God, een engel of de "wandering jew" voorstellen. In de Los Angeles episode vertelde Gloria ook tegen hem waar dat boek met die robot over ging, dat de robot miljoenen jaren de wereld rond liep. Paul zegt dan ook "I know how he feels" oid, vandaar "wandering jew"...

Meest walgelijke scene dit :p:
Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/media2.slashfilm.com/slashfilm/wp/wp-content/images/Varga-700x300.png

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
wat was die eerste scene in het begin (03e01) nou ? die ondervraging van de duitser ? waar moest dat op slaan ?

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 12-07-2017 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Een van de zaken die die Duitser daar vertelt tegen die verkeerdelijk gearresteerde man, Jakob Ungerleider:
"What you are giving me are words. (...) That is called "a story". And were are not here to tell stories. We are here to tel the truth."

(< fade to title sequence >
"THIS IS A TRUE STORY" :p)

Mooi gelinkt.
Wat is waarheid? Wie vertelt de waarheid? Zijn er 2 waarheden? Het komt geregeld terug doorheen de reeks.
"A lie is not a lie if you believe it's true." --Emmitt
"You don't have to like the truth for it to be true." -- Gloria
"Perception of reality becomes reality" --VM Varga
"If evidence is collected, if confessions are made, if a verdict of guilty is entered in a court of law, then its happening becomes as the rocks and rivers, and to argue that it didn't happen, is to argue with reality itself". --VM Varga (slotscene)
"One's eyes can be deceived. We see what we believe, not the other way around." --VM Varga (slotscene opnieuw)
Het linkt ook met Yuri die over een zekere Helga sprak tegen die gast die onthoofd werd in het bos. Helga was de vermoorde vrouw uit de intro. In de bowling scene leren we dat Yuri die vermoord heeft.

De openingsscene is ook een spiegeling van de slotscene.

Zie o.a. deze reddit quote:
There is a lot going on with the concept of Truth in this season. How one person's 'truth' can conflict with another person's 'truth' without either party really being correct.

It sort of reminded me of the Rashomon Plot device/effect used by legendary Japanese director Akira Kurosawa. In that movie by the same name, four travelers are describing the murder of a Samurai that recently occurred and in which they are all suspects. The four participants in the proceedings describe their 'truth,' but through their own perspective and with their own agenda in mind. In the end, the priest hearing their tales concludes that they are all full of beans, and that the actual truth may never be known due to the way these four 'dueling truths' have twisted and distorted the narrative.

The interrogator in East Germany mentions that for the prisoner 'Yuri Gurka's' truth to be correct, the states version of the truth must be incorrect. Basically, "Are you calling the state a liar?"

The henchman Yuri Gurka monologues about the nature of pravda, nepravda and istina. Truth, Untruth and God's Truth. Sort of like he is saying what is true is relative and based upon your perspective, interests and knowledge. One thing may be true to a commoner, but not to a leader, and from a diety's point of view, neither the leader nor the commoner is capable seeing the full truth. They can only understand and frame the information available to them, and arrive at an imperfect, biased, typically self-serving conclusion.

Nikki mentions truth on the phone with Sy. She offers to tell Stella the truth about the tape she and Ray made to blackmail Emmit. She refers to Stella's reaction to the tape as her truth and offers to share a whole new truth about the tapes origins, for a fee of course. Which truth does Stella get? The version most convenient to Nikki.

Meanwhile, Gloria (with Winnie's help) has arrived at her own truth regarding the events that happened on the night of Ennis's murder. But it's a truth that is difficult to prove, so her new boss (Eli Thompson from Boardwalk Empire) does not accept her version. He has another truth ready to go, one that is more convenient to him, and means the case is closed.

I think the last example sort of dovetails nicely with the Stassi interrogation. The Stassi man may know a different truth, and being unable to prove it, has decided to pin the tail on some unlucky schnook which better serves his interests.

Just my best guess ¯_(ツ)_/¯

Hard to say really, but I think the gist is truth is relative and difficult to come by. There are typically several different versions of it tied to any particular event. So in the end, truth is just a belief, as unknowable as God itself.
Het 2e seizoen had ook zo'n vage opener (die filmscene met indianen in het zwart wit).

[ Voor 4% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 12-07-2017 22:01 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
oei, laatste reactie hier komt weer uit 2017 zie ik. niemand iets meegekregen over seizoen 4 ? ziet er heel goed uit.

YouTube: Fargo (Season 4) Official Trailer

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 20-08-2020 02:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-08 22:45
Hamazaki schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 02:28:
oei, laatste reactie hier komt weer uit 2017 zie ik. niemand iets meegekregen over seizoen 4 ? ziet er heel goed uit.

YouTube: Fargo (Season 4) Official Trailer
Ik zag het op Netflix voorbij komen, dat er een nieuw seizoen komt. Jouw comment was weer even een reminder op te kijken. Ziet er inderdaad veelbelovend uit! Ook leuk dat de diverse settings nemen voor de seizoenen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@Hamazaki Nice. Sfeer ziet er weer tof uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 16:49

marapuru

db.

Grrrr....
Netflix-gebruikers die kijken naar de populaire serie Fargo (2014– ) zullen binnenkort een Videoland-abonnement moeten afsluiten als ze deze nog niet hebben. De serie verhuist namelijk naar de Nederlandse streamingdienst, waarop ook de nieuwe afleveringen zullen verschijnen.

Op Netflix zijn nu de eerste drie seizoenen te zien, maar binnenkort dus niet meer. Binnen twee weken verdwijnt de serie van Netflix en op Videoland verschijnen seizoen 1 tot en met 3 op 11 oktober. Vanaf die dag zijn ook meteen de eerste drie afleveringen van het gloednieuwe vierde seizoen te zien op Videoland. Daarna verschijnt elke week een nieuwe aflevering.
https://www.filmvandaag.n...ix-en-komt-naar-videoland

Daar mag je dus weer een nieuw abonnement voor afsluiten...

[ Voor 63% gewijzigd door marapuru op 30-09-2020 21:01 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Dat is echt balen zeg.. Ik keek uit naar de nieuwe afleveringen maar word echt een beetje moe van al die verschillende streamingsdiensten.. :F

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

Daar gaan de goede kijkcijfers in NL..

Knap waardeloos, ik zie het niet zitten om alleen hiervoor een abo op videoland te nemen.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:37

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Debiele actie weer. Dan wordt het maar weer eens tijd om de torrents aan te slingeren. Eigen schuld...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
Oraetta Mayflower :). Misschien de moeder van Lorne? Kwa karakter zie ik overeenkomsten. ik zeg maar wat hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:11

SomerenV

It's something!

Nou hebben we hier in huis Videoland (voornamelijk voor m'n vriendin) maar wat een kutstreek. Waarom moet alles altijd exclusief zijn? Prima dat je eigen geproduceerde content exclusief houdt (voor een bepaalde periode) maar waarom ook content van derden exclusief maken? Doe maar gewoon niet :N

Ergens ben ik ook geneigd om voor de minder legale optie te gaan omdat ik weiger dit soort idiote praktijken te steunen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:04
SomerenV schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 02:06:
Nou hebben we hier in huis Videoland (voornamelijk voor m'n vriendin) maar wat een kutstreek. Waarom moet alles altijd exclusief zijn? Prima dat je eigen geproduceerde content exclusief houdt (voor een bepaalde periode) maar waarom ook content van derden exclusief maken? Doe maar gewoon niet :N

Ergens ben ik ook geneigd om voor de minder legale optie te gaan omdat ik weiger dit soort idiote praktijken te steunen.
Voordeel is dat je dan nu al kan kijken O-) Als ik het goed begrijp blijf je met Videoland vanaf 11oktober een week achter lopen.

[ Voor 6% gewijzigd door analogworm op 03-10-2020 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nodgic
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 14-11-2023
Nyarlathotep schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:47:
Debiele actie weer. Dan wordt het maar weer eens tijd om de torrents aan te slingeren. Eigen schuld...
Precies dit ja. Ik ga ook niet voor 1 serie nog een streamingsdienst er bij nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

analogworm schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:46:
[...]

Voordeel is dat je dan nu al kan kijken O-)
Oei dat was goed om te weten! En al direct 2 8)

De eerste 2 waren weer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YIiLmKnCCSkvRePf-fVYeknP7Mc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/t45SfZexpM5DCbElxFvTbaky.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik denk dat ik naar het sterkste seizoen zit te kijken. wat een geweldige kwaliteit weer allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
wat is dat 'waargebeurd verhaal' stukje nu precies in het begin? dat had een andere reden dacht ik?

episode 5 net bekeken en moet zeggen dat dit de 1e aflevering is die ik minder vond.

[ Voor 31% gewijzigd door Farabi op 22-10-2020 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
Hamazaki schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:19:
wat is dat 'waargebeurd verhaal' stukje nu precies in het begin? dat had een andere reden dacht ik?

episode 5 net bekeken en moet zeggen dat dit de 1e aflevering is die ik minder vond.
Based on a true story. Hmmm mmm :)

Durf het nog niet met zekerheid te zeggen. Maar is dit het beste seizoen ooit? Geen idee dat er ook al sneeuw viel in 1950.

spoiler:
Leeft Doctor Senator nog of was dat een flashback?

Wat een geweldige acteer prestatie zet Chris Rock neer. Had altijd een beetje mijn vooroordelen met comedians en serieuze rollen, net zoals Jim Carry.

spoiler:
Wie of wat is die gast die uit de badkuip kruipt en bij Ethelrida naast haar kamer zat.

Ohja als je de broer van Josta leuk vindt check de serie Gommorah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
luxzenburcht schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 23:55:
[...]

Based on a true story. Hmmm mmm :)

Durf het nog niet met zekerheid te zeggen. Maar is dit het beste seizoen ooit? Geen idee dat er ook al sneeuw viel in 1950.

spoiler:
Leeft Doctor Senator nog of was dat een flashback?

Wat een geweldige acteer prestatie zet Chris Rock neer. Had altijd een beetje mijn vooroordelen met comedians en serieuze rollen, net zoals Jim Carry.

spoiler:
Wie of wat is die gast die uit de badkuip kruipt en bij Ethelrida naast haar kamer zat.

Ohja als je de broer van Josta leuk vindt check de serie Gommorah.
Die badkuip-scene moest magere hein voorstellen denk ik. Het was meer metaforisch bedoeld. En hoe bedoel je in 1950 geen sneeuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
Hamazaki schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 00:01:
[...]

Die badkuip-scene moest magere hein voorstellen denk ik. Het was meer metaforisch bedoeld. En hoe bedoel je in 1950 geen sneeuw?
Het verhaal begon met zo weinig sneeuw vandaar :). Een Fargo zonder ijs is een beetje raar :)

Magere Hein of
spoiler:
V.M Varga

Briljante serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:34
luxzenburcht schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 23:55:
[...]

Ik ken 'm voornamelijk van z'n stand up comedy shows (prima wat mij betreft) en rollen in diverse (vaak flauwe) films. In de films deed hij vaak een "typetje", viel vaak tegen. Maar in dit seizoen Fargo: perfect! Hij mag wat mij betreft vaker serieuze rollen spelen in films of series.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

sig69 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 00:26:
[...]

Ik ken 'm voornamelijk van z'n stand up comedy shows (prima wat mij betreft) en rollen in diverse (vaak flauwe) films. In de films deed hij vaak een "typetje", viel vaak tegen. Maar in dit seizoen Fargo: perfect! Hij mag wat mij betreft vaker serieuze rollen spelen in films of series.
Hij speelt een behoorlijk goede Bad Guy in Sons of Anarchy

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:38

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb nu de eerste drie afleveringen gezien, vind het zeker goed. Maar qua sfeer, absurditeit en zwarte humor vind ik het eerste seizoen toch nog steeds veruit het beste, direct gevolgd door het derde. Maar da's persoonlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nodgic
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 14-11-2023
Hamazaki schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:19:

Ja het is niet waargebeurd, de andere seizoenen ook niet :P Volgens mij zeggen ze dat alleen omdat ze dat ook bij de film zeiden. Maar ook de film is niet waargebeurd maar ik weet ook niet precies hoe dat zit.

Vond aflevering 5 ook iets minder maar 6 was weer sterk. Chris Rock doet het prima. Maar seizoen 1 is ook nog steeds mijn favoriet, Billy Bob Thornton was gewoon echt fantastisch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:49

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Kijk ook met zeer veel plezier naar dit nieuwste seizoen. Heerlijke sfeer en de diversiteit aan personages is super neergezet. Calamita is sowieso ook geweldig gedaan, wat een gluiperd

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megatron
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:22

Megatron

Intergalactic Planetary

Persoonlijk vind ik dit seizoen juist het minste van de vier. Het verhaal is top, de personages en setting wederom memorabel, maar toch mist er iets. Het lijkt allemaal wat duisterder, zwaarder en serieuzer, en ik mis de zwarte humor en de lulligheid van de personages in de eerste drie seizoenen. Waar ik de eerste seizoenen reikhalzend uitkeek naar de volgende episode, heb ik dat nu veel minder.

En inderdaad, Chris Rock in dit seizoen... man, man, man, dat is wel even een ijzersterk staaltje acteerwerk hoor :-) Overigens had ik geen idee dat hij ook die bad guy in Sons of Anarchy speelde, ondanks dat hij toch wel een herkenbare stem en voorkomen heeft. Leuk om te weten in ieder geval.

Scranton! What? The electric city.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

@Megatron Eens. Ik zit bij E03 en ik ben ondertussen andere series aan het kijken, iets wat ik bij E01 beslist niet had. Er mist inderdaad iets.

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:01
Megatron schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:14:
Persoonlijk vind ik dit seizoen juist het minste van de vier. Het verhaal is top, de personages en setting wederom memorabel, maar toch mist er iets. Het lijkt allemaal wat duisterder, zwaarder en serieuzer, en ik mis de zwarte humor en de lulligheid van de personages in de eerste drie seizoenen. Waar ik de eerste seizoenen reikhalzend uitkeek naar de volgende episode, heb ik dat nu veel minder.

En inderdaad, Chris Rock in dit seizoen... man, man, man, dat is wel even een ijzersterk staaltje acteerwerk hoor :-) Overigens had ik geen idee dat hij ook die bad guy in Sons of Anarchy speelde, ondanks dat hij toch wel een herkenbare stem en voorkomen heeft. Leuk om te weten in ieder geval.
Welke bad guy?
Krijg het niet gevonden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megatron
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:22

Megatron

Intergalactic Planetary

Arjantje72 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:22:
[...]

Welke bad guy?
Krijg het niet gevonden :)
Oh wacht, ik dacht hierboven gelezen te hebben dat Damon Pope in SoA gespeeld werd door Chris Rock, maar dat blijkt Harold Perrineau te zijn. Nou ja, die hadden broers van elkaar kunnen zijn. Mea culpa :)

Scranton! What? The electric city.

• pizzacabonara
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 13-12-2024

pizzacabonara

It's a put on..

Ben hem aan het herkijken en blijf het geweldig vinden. Jammer dat er maar 3 seizoenen zijn gemaakt.

Poah dikke Massey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:01
pizzacabonara schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:38:
Ben hem aan het herkijken en blijf het geweldig vinden. Jammer dat er maar 3 seizoenen zijn gemaakt.
Verkeerd topic

[ Voor 9% gewijzigd door Arjantje72 op 13-11-2020 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 20:36
Megatron schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:14:

Dat inderdaad. Na drie afleveringen heb ik er de brui aan gegeven.
De serie is zijn charme van de eerste twee seizoenen kwijt.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
Laatste aflevering alweer :( . Het einde van het seizoen vond ik iets minder maar over het algemeen weer zeer sterk. Laat seizoen vijf maar komen.

Tip: kijk even de aftiteling af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FelizNavidad
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-10-2023
Die zwart wit aflevering was t tofst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FelizNavidad
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-10-2023
Dit seizoen was anders ja dat knullige was weg wat je in S1,2,3 wel had
Daarom had het wel n andere vibe deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Veruit het slechtste en minst boeiende seizoen. Laten we hopen dat ze er nu mee stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noppesnada
Smaken verschillen, maar ik vond dit een prima seizoen. Sowieso een van de betere series, ik keek iedere week uit naar een nieuwe aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

In mijn beleving had dit beter een opzichzelfstaande serie moeten zijn zonder de link naar Fargo: volgens mij heeft dit (wat ik tot dusver gezien heb, ben gestopt) helemaal niks met Fargo als film of serie te maken? Ik kon het niet ontdekken tenminste. Inderdaad dat knullige, dat onbegrijpelijke af en toe, dat ontbrak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
GurbY{nl} schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:41:
In mijn beleving had dit beter een opzichzelfstaande serie moeten zijn zonder de link naar Fargo: volgens mij heeft dit (wat ik tot dusver gezien heb, ben gestopt) helemaal niks met Fargo als film of serie te maken? Ik kon het niet ontdekken tenminste. Inderdaad dat knullige, dat onbegrijpelijke af en toe, dat ontbrak.
Even de aftiteling kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Van de laatste aflevering? Of allemaal?
Los daarvan: de sfeer van de eerste 3 series zit em naar mijn mening niet in een aftiteling maar in de beelden. Maar dat ben ik hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
GurbY{nl} schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:17:
[...]

Van de laatste aflevering? Of allemaal?
Los daarvan: de sfeer van de eerste 3 series zit em naar mijn mening niet in een aftiteling maar in de beelden. Maar dat ben ik hoor.
Sorry had wat duidelijker moeten zijn. Van de laatste aflevering bedoelde ik. Sfeer zit inderdaad niet in de aftiteling maar wel de link naar een ander seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ah ok. Zal het binnenkort nog eens een poging geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Dit seizoen was dus de prequel van seizoen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 04:21

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nu net de finale gekeken. Vond de serie over zijn geheel goed, minder goed dan de anderen maar het had zeker zijn hoogtepunten. Qua twists zaten er wel een paar leuke tussen en de dood van Josto zijn broer met nadat ze het goed hadden gemaakt... Sowieso leuk dat meeste bad guys ook hun goeie kant hadden. Prima vermaakt, merk niet dat de kwaliteiten omlaag gaat, ben gewoon weer benieuwd naar het volgende seizoen.

Hierbij moet wel worden gezegd dat mijn partner na de pilot was afgehaakt terwijl ze de andere 3 seizoenen wel uitkeek.

Overigens is de bad guy van season 3 mijn favoriet.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:26
Voor de liefhebbers! Afleveringen 1 en 2 van het nieuwe seizoen 5 staan op Videoland!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

rscheper schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:00:
Voor de liefhebbers! Afleveringen 1 en 2 van het nieuwe seizoen 5 staan op Videoland!
Ah! Zal gaan kijken! Al enig idee waar deze qua stijl op kijkt? Ik vond nl seizoen 4 niks met Fargo te maken hebben; 1 t/m 3 meesterlijk.

• JK90
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:42
GurbY{nl} schreef op donderdag 23 november 2023 @ 09:41:
[...]

Ah! Zal gaan kijken! Al enig idee waar deze qua stijl op kijkt? Ik vond nl seizoen 4 niks met Fargo te maken hebben; 1 t/m 3 meesterlijk.
Critic ratings zijn redelijk positief iig: https://www.metacritic.co...-reviews/?season=season-5

• joderoo
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien en vond het weer geweldig. Ep1 deed me aan No Country For Old Men denken

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Heb de eerste gezien en is weer helemaal in de stijl van S1,2,3!
@joderoo: klopt, staan in de remarks op IMDb ook verwijzingen naar... Ik ben weer happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert Bortson
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 01-09 16:09
Eerste aflevering viel zeker niet tegen. Stoor me alleen een beetje aan het overdreven theatrale van sommige types, maar we gaan zien hoe dat uitwerkt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Bert Bortson schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:14:
Eerste aflevering viel zeker niet tegen. Stoor me alleen een beetje aan het overdreven theatrale van sommige types, maar we gaan zien hoe dat uitwerkt..
Zonder de afleveringen nog gezien te hebben, dat was juist een van de charmes van de film en ook de eerste 2 seizoenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Toen dorothy uit de auto van haar ontvoerders vluchtte en recht voorbij de polities rende, wist je al snel wat voor psycho's deze gasten waren en uiteraard dat het geen onbekende van haar waren. Goeie scene. Voor de rest weer zeer boeiend.

de serie lijkt een mix tussen far cry 5 en no country for old men.

[ Voor 12% gewijzigd door Farabi op 27-11-2023 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
E3 was een rare aflevering. waar heb ik naar gekeken?

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

rscheper schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:00:
Ow tof nieuw seizoen! Compleet gemist. Ehm, oke dus het is alleen op Videoland te kijken? Vroeger stonden ze allemaal op Netflix. Nah ja, dan maar downloaden O-)

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Farabi schreef op woensdag 29 november 2023 @ 22:13:
E3 was een rare aflevering. waar heb ik naar gekeken?
Ja! Wtf is dat met
spoiler:
500 jaar geleden?
Weird..!

• Farabi
  • Niet online
GurbY{nl} schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:46:
[...]

Ja! Wtf is dat met
spoiler:
500 jaar geleden?
Weird..!
daar kon ik nog op zich mee in komen. dat waren waarschijnlijk de gekke tradities van zijn voorvaderen. ik vond het juist tof. maar waar bleef de context van al die scenes? misschien zullen we het zien in E4.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 30-11-2023 14:21 ]

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Hoe dan ook: weer genoten. Echt een top serie (alhoewel ik S4 niet uit heb gekeken..)

• Farabi
  • Niet online
Prachtig gedaan met die poppenvertelling. Verfrissend.

[ Voor 20% gewijzigd door Farabi op 28-12-2023 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 06:18

dbzfan

Nee.

Heerlijk seizoen weer! Vanavond nieuwe aflevering kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
gisteren de laatste gezien. erg slecht. al met al een matig seizoen. jammer, het begon goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:04

JoepW

iRacer & Home Assistant

Net de laatste aflevering gekeken.
Was weer genieten.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:49

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ook seizoen gisteren afgekeken, geniaal seizoen weer. Zitten wat rariteiten in maarja, mede daarom kijk je Fargo 🤷😁

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Pagina: 1 2 3 Laatste