Edit 1:
NB Ik weet trouwens niet zo goed in welk subforum deze post het beste tot zijn recht komt.
Mijn vrouw wil graag een tablet gaan gebruiken voor haar bedrijf om onderweg zaken te kunnen regelen etc. Nu wil ze ook een navi in de auto, dus ik dacht waarom niet beide combineren? Aangezien er eigenlijk ook nog een carkit in moet, heb ik na behoorlijk wat lezen het volgende bedacht:
Auto = Citroen C3 2011 met basic radio met 1x AUX in.
Kwestie van mooi wegwerken en voila, mooie portable oplossing. Je zou zelfs nog voor je tablet de app Car Home Ultra kunnen installeren voor een slick omgeving.
Enige wat ik denk ik nog niet heb kunnen tacklen is hoe je bijvoorbeeld via je tablet een contact uit kan kiezen om te bellen. Apps zoals Qpair van LG en Tablettalk kunnen dit volgens mij niet.
Suggesties zijn meer dan welkom!
Trouwens ik heb deze post ook als reply gepost hier, maar is niet een heel levendig topic
NB Ik weet trouwens niet zo goed in welk subforum deze post het beste tot zijn recht komt.
Mijn vrouw wil graag een tablet gaan gebruiken voor haar bedrijf om onderweg zaken te kunnen regelen etc. Nu wil ze ook een navi in de auto, dus ik dacht waarom niet beide combineren? Aangezien er eigenlijk ook nog een carkit in moet, heb ik na behoorlijk wat lezen het volgende bedacht:
Auto = Citroen C3 2011 met basic radio met 1x AUX in.
- Auto radio met 1x AUX IN lekker laten zitten
- Kleine audiomixer aanschaffen om van 2 inputs 1 veilige output te maken voor de AUX IN van de radio
- Bijvoorbeeld Belkin Air nemen als Carkit voor de telefoon. AUX ingang in de mixer.
- Tablet mounten voor navigatie en audiobibliotheek.
- Audio van tablet of via BT naar BT-to-AUX reciever in de mixer of direct inpluggen via jack in mixer (via BT scheelt weer een kabeltje)
- Tablettalk installeren op Android tablet en Android telefoon. Deze praten met elkaar via de Wifi hotspot functie van je telefoon zodat je BT vrij blijft voor je carkit. Kan je met je Tablet je telefoon opnemen die in je broekzak zit.
Kwestie van mooi wegwerken en voila, mooie portable oplossing. Je zou zelfs nog voor je tablet de app Car Home Ultra kunnen installeren voor een slick omgeving.
Enige wat ik denk ik nog niet heb kunnen tacklen is hoe je bijvoorbeeld via je tablet een contact uit kan kiezen om te bellen. Apps zoals Qpair van LG en Tablettalk kunnen dit volgens mij niet.
Suggesties zijn meer dan welkom!
Trouwens ik heb deze post ook als reply gepost hier, maar is niet een heel levendig topic
[ Voor 3% gewijzigd door Pabz op 24-04-2014 21:30 ]