Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vaarwel Meuktracker :(

Pagina: 1
Acties:

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-11 10:30
Ik zat te zoeken naar de Meuktracker voor ~10 minuten. Zie ik opeens uit het niets dat het nu Downloads heet...

Waarom?! WAAROOOOM???!!! :'(

Het heet nu dus Downloads na hoeveel jaar?
;w

edit: toch iets formeler, nu ik mezelf teruglees na een paar uur ziet het er een beetje kinderlijk uit :X

[ Voor 90% gewijzigd door MrFax op 24-04-2014 00:35 ]

That's it, I'm done.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Klopt. Voor de rest is het gewoon nog hetzelfde :)
(...) omdat de term 'meuktracker' nogal oubollig begon over te komen en door veel mensen niet begrepen werd, is besloten om de Meuktracker te hernoemen naar Downloads. Updates van soft- en firmware vind je dus voortaan onder die naam in de tabjes en in ons menu.
plan: Development-round-up - Iteratie #49

Ik ben helemaal geen stagiair

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-11 10:30
Maar het gebeurde vandaag? Dit had ik dus gemist!

Ik vond Meuktracker de beste naam geen sarcasme).

Het is zo Tweakers.

Nu heb ik het gevoel dat ik "sponsored" software ga downloaden, dat klinkt misschien een beetje vaag, maar misschien begrijp je wat ik bedoel.

That's it, I'm done.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Het is al 3 weken lang zo ;)

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 18:52

AzzKickah

06-CENSORED

Beetje schreeuwerige openingspost, maar wel jammer dat zo'n 'begrip' overboord gekieperd wordt.

Het kan toch Meuktracker blijven heten en dan in het klein als soort ondertiteltje 'Firm- & software downloads' of iets dergelijks.

Maar ja, 't is al gebeurd :P

• Sp3dy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-10 11:13
Misschien iets voor de karmastore? Voor 50 karma per half jaar de naam downloads weer veranderen in meuktracker? Lijkt me nou niet zo'n heel gedoe om in elkaar te zetten.

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:32
nico-1 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:37:
Misschien iets voor de karmastore? Voor 50 karma per half jaar de naam downloads weer veranderen in meuktracker? Lijkt me nou niet zo'n heel gedoe om in elkaar te zetten.
:Y

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
hèhè goeie van die karmapunten.

zat ook 10min te zoeken. Meuk is als naam gewoon een stukje nostalgie en het had best aangekondigd mogen worden.

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:47
:'(
(alsof downloads niet oudbollig is.)

[ Voor 86% gewijzigd door Biersteker op 23-04-2014 23:46 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• novice.tweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
GR FAQ en Beleid
Dit forum is bedoeld voor feedback over alles wat de redactie op de Frontpage publiceert: de nieuwsartikelen, de reviews, meukposts, .plannen, blogs, polls, enzovoorts.
Heb je suggesties voor een nieuwsbericht of een meukpost, gebruik dan de nieuwssubmit;
... wordt beoordeeld door een redacteur en wordt dan verwerkt tot artikel, meukpost of wat dies meer zij ...
Vooral bij de Meuktracker, die niet zoals het nieuws in eerste instantie door de redactiecoördinator wordt bijgehouden
Veranderen in download(s)?

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:45

_David_

FP ProMod

llama llama duck

sambalbaj schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:41:
hèhè goeie van die karmapunten.

zat ook 10min te zoeken. Meuk is als naam gewoon een stukje nostalgie en het had best aangekondigd mogen worden.
Het is aangekondigd:

plan: Development-round-up - Iteratie #49

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-11 16:54

Achilles

Koning van de Myrmidonen

nico-1 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:37:
Ik ben voor _/-\o_

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Verwijderd

Na ongeveer 10 seconden ontdekte ik dat de naam veranderd was.
Pagina: 1