Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik word waarschijnlijk binnenkort door een piloot gevraagd of ik met hem wat luchtfoto's wil gaan maken. Iemand had namelijk ongevraagd een goed woordje voor mij gedaan. :P

Nu heb ik wel redelijk wat ervaring met fotograferen, maar eigenlijk niet vanuit een vliegtuig. Heeft er iemand hier ervaring mee? Wat is bijvoorbeeld belangrijk? Natuurlijk ben ik zelf ook al op zoek naar meer informatie, maar hier word wel relatief weinig over geschreven. De preciese opdracht is mij niet bekend, dus het kan zowel air to ground zijn of air to air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 16:51
vraag het hier eens.... [Verzamel] Jouw vliegtuigfoto's deel 3
en dan wellicht specifiek [Verwijderde gebruiker] & Verwijderd in "[Verzamel] Jouw vliegtuigfoto's deel 3"

[ Voor 52% gewijzigd door jorisjan op 22-04-2014 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga is kijken.

Volgens mij heb ik alleen dit topic per ongeluk verkeerd geplaatst. Had eigenlijk in workflow gemoeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 17:44
Wel eens gedaan, lichtsterke tele is een must omdat je met korte sluiters moet schieten; je bent immers continu in beweging. Hoewel dat met een 105L f/4 wel gaat lukken :p

Plaatje op 105mm f/7.1 (alweer 5 jaar geleden; toen wist ik nog niet erg veel over sluitertijden en f-stops)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E2kGvGV.jpg

Beetje wazig omdat het ruitje er nog voor zat, probeer te zorgen dat je met het raampje open kan schieten.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED