Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• wiespt
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-10-2024
Dag mensen, ik stond op het punt om de Moto X te bestellen maar toen kwam ik toch wat verontrustend nieuws tegen. Een klein aantal mensen hadden op fora gepost dat hun home en volume knoppen erg los zitten en soms wel eens ratelen als ze de telefoon bewegen of vibreren. Nu hebben een hoop mensen hierop gereageerd en het tegendeel bewezen met hun apparaat. Maar voordat ik de koop daadwerkelijk maak, wil ik toch nog even vragen aan alle moto x gebruikers die dit lezen of jullie apparaat dit probleem hebben of totaal niet.

Positieve reacties maken mij erg blij!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je [Motorola Moto X] ervaringen & discussie al doorgelezen/doorgezocht?

Ik vraag me overigens af wat je denkt te bereiken met dit topic. Het kan af en toe eens voorkomen dat iets niet goed werkt. Als een willekeurig aantal mensen hier roept dat ze er geen last van hebben betekent natuurlijk niet dat jij er geen last van gaat krijgen, of andersom.

• wiespt
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik heb de discussie inderdaad helemaal doorgelezen, maar er wordt niet echt iets over gezegd. Ik hoop met dit topic eigenlijk te bereiken dat ik wat meer duidelijkheid heb over de kansen van die foutieve knopjes. Het liefste probeer ik de telefoon uit maar hij ligt alleen nog nergens in de winkel. Vandaar dat ik hoop dat de Moto X gebruikers op het forum er misschien wat over willen zeggen. Ik ben nogal een vervelend persoon op dit gebied, en zou me er echt aan dood ergeren als ik zo'n telefoon zou krijgen. En even peilen bij de rest kan niet zo veel kwaad.

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:21
Wat doe je als de verhoudingen
80% / 20%
50% / 50%
20% / 80%
zijn?

Dus vanaf wanneer gaat het je er van weerhouden het wel of niet te kopen? Daarnaast, worst case, je koopt het toestel en de knopjes zitten los. Zet je het een paar tientjes goedkoper online en ben je er weer vanaf. Garantie dat jou toestel het niet heeft kan niemand hier jou geven. Zelfs al reageren er nu 100 man dat ze er geen last van hebben.

ps. gratis kickje >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Card Nox op 22-04-2014 22:26 ]

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik heb inmiddels 2 Moto X' in hand gehad. Wat knoppen betreft geen problemen hier. Wel heb ik er eentje moeten terug sturen omdat er wat vreemde coating vlekken op mijn scherm zaten, maar die kon ik zo omruilen zonder problemen.

Kan alleen een ding zeggen eigenlijk, gewoon kopen je krijgt er geen spijt van. Heb in tijden niet zo'n leuk mobiel gehad. TIP: koop bij Bol.com en hou alles netjes, dan kun je binnen 30 dagen de boel weer retour sturen en geld terug krijgen mocht het niet je ding zijn.

Ik heb er mijn HTC one X voor gedumpt en geen moment spijt van.

[ Voor 31% gewijzigd door Port187 op 23-04-2014 12:45 ]

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

excuus verkeerde topic.

[ Voor 97% gewijzigd door 3x3 op 23-04-2014 14:09 ]

| live and give like no one else |

Pagina: 1