GTA2 wil maar niet functioneren achter winroute :(

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
Hallo,

Na uren klooien lukt het me nog steeds niet om gta 2 over internet te spelen.

Als iemand een server opstart dan kan iedere (direct connecte) user daarop inloggen.

Ik zit achter een router (winroute) en zie gewoonweg zijn server niet.

Na uitgevogeld te hebben dat de gta2 server listened op poort 47624, dacht ik laat ik die poort mappen naar mijn pc.
En dan ZELF een server maken.
(dit werkt bij tot nu toe alle andere spellen)

Nou de mensen zien me server mooi (das dus al positief, want ik zag bij mijn pogingen om bij hun te connecten niks), klikken op me naam om "echt" te joinen, en dan gebeurt er bij niks meer. Hij timed gewoon uit.

Toen ik via netstat na ging wat er allemaal gebeurde kwa connecties en poorten, dan zag ik dat er elke sec een andere poort aangemaakt werd richting de clients.
Die poorten werden dan established voor 1 sec en dan werd er weer een nieuwe poort gemaakt. ( :? established en dan toch weer nieuwe poorten proberen... das weird volgens mij )

Nu is mijn vraag:

Heeft iemand ooit gta2 achter een router online gespeeld ?? Zo ja, please reageer en vertel me je instellingen.
Ik kan ftp servers bouwen, half life, icq file transfers etc.. maar gta 2 doet ut nie :r

Please help me :Y)

Unique

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Ik kan ftp servers bouwen, half life, icq file transfers etc.. maar gta 2 doet ut nie
help help ;(
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/158990

En ik kan je niet helpen met GTA 2. Nooit vanachter een proxy proberen te spelen..

• Unique
"Ik heb WinProxy op m'n servertje staan, maar ik kan vanaf een client PC niet connecten met FTP."

Om te connecten op een andermans ftp hoef je niks te mappen... in ieder geval met winroute niet. Winroute gebruikt namelijk geen proxy maar nat.

Alleen als je op je "achter" de server een FTP server ZELF wilt maken, dan zul je moeten instellen dat de server poortje 21 doorstuur naar jou pc...

En gamen kun je heel goed achter een router.
Alleen dat gta 2 wil nie lukken. :(

Greetz

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Heb je ook NAT draaien ?

Aannames zijn fataal.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Op zaterdag 09 juni 2001 22:47 schreef Unique het volgende:
"Ik heb WinProxy op m'n servertje staan, maar ik kan vanaf een client PC niet connecten met FTP."

Om te connecten op een andermans ftp hoef je niks te mappen... in ieder geval met winroute niet. Winroute gebruikt namelijk geen proxy maar nat.

Alleen als je op je "achter" de server een FTP server ZELF wilt maken, dan zul je moeten instellen dat de server poortje 21 doorstuur naar jou pc...

En gamen kun je heel goed achter een router.
Alleen dat gta 2 wil nie lukken. :(

Greetz
Ik gebruik WinProxy, maar connecten met een ftp lukt niet.. (NAT is ingesteld trouwens)

• Unique
Op zaterdag 09 juni 2001 23:01 schreef GaMeOvEr het volgende:
Heb je ook NAT draaien ?
:?

ja duh

• Unique
Op zaterdag 09 juni 2001 23:15 schreef InterCC het volgende:

[..]

Ik gebruik WinProxy, maar connecten met een ftp lukt niet.. (NAT is ingesteld trouwens)
Ik ken winproxy niet.... dus ik weet niet hoe die werkt.
Maar als dat ding ook nat gebruikt dan zou het moeten werken. Zo niet install sygate of winroute :7

Cu

• Roelant
  • Niet online
Op zaterdag 09 juni 2001 23:47 schreef Unique het volgende:
:?
ja duh
Zo vanzelfsprekend is dat niet, je had het nl. niet in je post vermeld |:( en er zijn meer dan genoeg mensen die alleen een proxy draaien, zonder NAT dus.

• Unique
Oh kan dat ook dan lol.. ik weet dat ie een proxy optie heeft maar die zet ik altijd uit lol

proxy=blaat
:)
Pagina: 1