Poort forwarden met WinProxy

Pagina: 1
Acties:

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Ik heb WinProxy op m'n servertje staan, maar ik kan vanaf een client PC niet connecten met FTP. (heb de search gebruikt, maar kon weinig vinden waar ik wat aan heb)
De instellingen die ik bij "Mapped Ports" kan zetten zijn:
Mapped Port name:
Proxy port:
Desination:
Destination port:

Type protocol: TCP of UDP (heb ik op TCP staan)
Direction: Outgoing of Incomming (heb ik op incomming)

Maar als ik bij Proxy port 21 neerzet zegt ie dat de poort die ik wil gebruiken als in gebruik is door de ftp proxy (?)

Ik een FTP opgezocht met een andere poort. Heb ik een FTP gevonden die poort 19000 gebruikt. Ik alles instellen (dus proxy poort 19000, destination 192.168.1.2 etc), maar hij doet het nog steed niet :(

en de FTP's zijn wel goed, want met de server kan ik wel gewoon op de FTP's komen. (maar de HD is te klein om de dingen die ik van de FTP's aflhaal ;) tijdelijk op te slaan).

Wie o wie kan me helpen? :)

• InterCC
Kom op zeg. Er is toch wel iemand die het weet. Enne probleem wordt een beetje groter, want CS en UT doen het ook niet meer (kan niet connnecten met server en met CS kan ie zelfs geen servers zoeken) :(

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

gebruik winroute, probleem opgelost

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 03:20 schreef GambitRS het volgende:
gebruik winroute, probleem opgelost
Hij heeft ik weet niet hoeveel betaald voor winproxy, ga jij hem winroute aansmeren?

Neem dan MASQ, sneller, stabieler en goedkoper

• InterCC
Probleem met linux is dat ik er weinig tot niks van af weet (op school beetje met VI lopen kloten enzo).. Ik hou het dus liever nog ff bij Win2k

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 04:12 schreef InterCC het volgende:
Probleem met linux is dat ik er weinig tot niks van af weet (op school beetje met VI lopen kloten enzo).. Ik hou het dus liever nog ff bij Win2k
Moet je zelf weten. Het is jouw geld :)

VI is btw niet het makkelijkste. de editor in mc is sneller aan te leren. Vi heeft natuurlijk wel meer mogelijkheden. :)
Pagina: 1