Ik heb WinProxy op m'n servertje staan, maar ik kan vanaf een client PC niet connecten met FTP. (heb de search gebruikt, maar kon weinig vinden waar ik wat aan heb)
De instellingen die ik bij "Mapped Ports" kan zetten zijn:
Mapped Port name:
Proxy port:
Desination:
Destination port:
Type protocol: TCP of UDP (heb ik op TCP staan)
Direction: Outgoing of Incomming (heb ik op incomming)
Maar als ik bij Proxy port 21 neerzet zegt ie dat de poort die ik wil gebruiken als in gebruik is door de ftp proxy (?)
Ik een FTP opgezocht met een andere poort. Heb ik een FTP gevonden die poort 19000 gebruikt. Ik alles instellen (dus proxy poort 19000, destination 192.168.1.2 etc), maar hij doet het nog steed niet
en de FTP's zijn wel goed, want met de server kan ik wel gewoon op de FTP's komen. (maar de HD is te klein om de dingen die ik van de FTP's aflhaal
tijdelijk op te slaan).
Wie o wie kan me helpen?
De instellingen die ik bij "Mapped Ports" kan zetten zijn:
Mapped Port name:
Proxy port:
Desination:
Destination port:
Type protocol: TCP of UDP (heb ik op TCP staan)
Direction: Outgoing of Incomming (heb ik op incomming)
Maar als ik bij Proxy port 21 neerzet zegt ie dat de poort die ik wil gebruiken als in gebruik is door de ftp proxy (?)
Ik een FTP opgezocht met een andere poort. Heb ik een FTP gevonden die poort 19000 gebruikt. Ik alles instellen (dus proxy poort 19000, destination 192.168.1.2 etc), maar hij doet het nog steed niet
en de FTP's zijn wel goed, want met de server kan ik wel gewoon op de FTP's komen. (maar de HD is te klein om de dingen die ik van de FTP's aflhaal
Wie o wie kan me helpen?