Wijziging User Review - [DES_MX] [pietervdc01]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DES_MX
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-06 14:12
Beste,

graag dien ik verzoek in om een beoordeling te wijzigen.
Met name heb ik onterecht een negatieve feedback van user pietervdc01 gekregen.
pietervdc01 heeft mij feedback gegeven over een transactie die met hem nooit plaatsgevonden heeft, namelijk over de advertentie "3x Asus Radeon R9 290 Direct CUII met doos en alle toebehoren z.g.a.n." - deze is in werkelijkheid aan user "Mukomada verkocht".

De feedback die pietervdc01 had moeten geven heeft betrekking tot een eerdere advertentie, namelijk, V&A aangeboden: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 + PCI-E Raiser + BF4 voucher

Deze transactie heeft inderdaad plaatsgevonden, met akkoordbedrag van EUR300,- ZONDER de BF4 voucher, waarover beide partijen akkoord bereikt hadden. Hieronder het bewijs van ons schriftelijke akkoord:

Modbreak:Het plaatsen van volledige DM-logs is niet toegestaan, zeker niet als ze NAW gegevens en dergelijke bevatten.

Enige betrekking is dus dat pietervdc01 geen gehoor van mij kreeg op zijn veel latere verzoek. Reden daartoe is dat ik 2 maanden in het buitenland was voor werk was en niet in de mogelijkheid was om te reageren

Gaarne deze negatieve review verwijderen. Als gebruiker pietervdc01 alsnog de bon wilt, kan ik het per post opsturen aangezien ik alweer terug in Amsterdam ben.

Met vriendelijke groet,

DES_MX
0624967847

[ Voor 58% gewijzigd door Dirk op 20-04-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DES_MX
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-06 14:12
Beste Dirk,

excuus voor het plaatsen van DM log bij mijn aanvraag tot wijziging van de user review, had er niet helemaal goed erover nagedacht. Mijn enige bedoeling was dat het duidelijk is dat er onterecht een negatieve beoordeling is geplaatst. Zou je mij hiermee verder kunnen helpen?

MVG,

DES_MX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check even dit topic; daar staat hoe het werkt :)
How to - V&A feedback laten aanpassen

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.