Ik dacht, dat doe ik even. Helaas niet dus. Het probleem is niet de SSD inbouwen en laten herkennen, nee. Het probleem is om er Windows op te krijgen. Nou is dat natuurlijk ook niet zo'n probleem, maar de Dell kwam niet met installatie DVDs (was volgens mij ook geen optie om deze mee te laten leveren), dus probeer ik het via de system restore functies. Maar de recovery partitie kan alleen restoren naar een harddisk die even groot of groter is dan waarmee de PC uitgerust was. En de SSD is natuurlijk kleiner. Ik vond deze tutorial hoe het dan wel zou kunnen, maar ik krijg dus dat system image niet voor elkaar. Ik krijg steeds een error (0x807800C5) Als ik op die error zoek, blijkt dat deze functie dus kapot gemaakt is in Windows 8.1. Of dit nou expres of per ongeluk is, is even niet belangrijk. Belangrijker (voor mij dan) is dat ik niet verder kan.
Nou zou je zeggen, download even een Win8 DVD en installeer daarmee, maar volgens mij hebben de nieuwe Dells de key in het BIOS gebakken, dus of dat gaat werken weet ik niet. Iemand ervaring hiermee?
Nou zou je zeggen, download even een Win8 DVD en installeer daarmee, maar volgens mij hebben de nieuwe Dells de key in het BIOS gebakken, dus of dat gaat werken weet ik niet. Iemand ervaring hiermee?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD