• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-11 10:13
Xstreamdigital schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:33:
Wat zijn de gemiddelde levertijden? Heb hem ng niet besteld, kan ook helaas niet zonder invite. Iemand idee wanneer die gemakkelijk verkrijgbaar is?
Hangtg ervan af. Het was redelijk vlot, vanaf 29-07 lijkt er een probleem te zijn met de voorraad en is eea vertraagd.
Op basis van een topic op OnePlus forum https://forums.oneplus.ne...gen-dhl-dpd.73055/page-27, en op basis van data vanaf +/- 17-7 zijn de levertijden in werkdagen gemeten gemiddeld 7 voor DHL express en 8 voor DPD standaard.

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:09
mhulsegge schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:42:
[...]

Hangtg ervan af. Het was redelijk vlot, vanaf 29-07 lijkt er een probleem te zijn met de voorraad en is eea vertraagd.
Je had het hierboven ook al over een announcement dat er een tekort zou zijn aan Europese toestellen. Waar heb je dat precies gelezen?

• miggeltje
Mr Magic schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:46:
[...]

Je had het hierboven ook al over een announcement dat er een tekort zou zijn aan Europese toestellen. Waar heb je dat precies gelezen?
Production remained on track this past week, and we are producing phones even faster. Unfortunately a customs-related issue caused our shipment out of Hong Kong to be delayed, and we expect our inventory in Europe to be low for the next days. However, we are actively working to resolve this issue.
https://forums.oneplus.ne...atherings-and-swag.75950/

Er schijnen ook mensen mails te hebben gehad voor zover ik kon zien, waarin aangegeven werd dat er in Juli eigenlijk te veel invits uit zijn gegaan waardoor er dus ook daardoor enigszins tekort zou zijn. Die combo dus.

Verwijderd

mhulsegge schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:42:
[...]

Op basis van een topic op OnePlus forum https://forums.oneplus.ne...gen-dhl-dpd.73055/page-27, en op basis van data vanaf +/- 17-7 zijn de levertijden in werkdagen gemeten gemiddeld 7 voor DHL express en 8 voor DPD standaard.
Ik heb hem gisteren ontvangen na 7 werkdagen met DPD, daar kwamen jammergenoeg ook wel nog 4 weekenddagen bij.

• miggeltje
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 08:50:
[...]

Ik heb hem gisteren ontvangen na 7 werkdagen met DPD, daar kwamen jammergenoeg ook wel nog 4 weekenddagen bij.
Dus, naar "hun" begrippen, niet slecht / normaal. Ze werken obv werkdagen (helaas).
Ik verwacht dus zelf inmiddels, gezien hij gisteren naar processing is gegaan, dat mijne Maandag of Dinsdag gaat komen.
Dat zou inhouden 9 of 10 werkdagen / 13 of 14 dagen.

• Mr Magic
Lijkt toch mee te vallen met de tekorten. Mijn bestelling van 31-07 is vanmorgen naar "Processing" gegaan.

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-10 10:30
OPO

Wachtende sinds de 28e ... Zou hij vandaag nog binnen rollen of wordt het morgen ... als ik 1200KM verderop zit op vakantie -O-

Al met al, 9 a 10 dagen, toch best netjes :Y) (heb met iBood meerdere malen langer moeten wachten)

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Ik zou bijna zeggen dat alleen voor de levertijd (kwestie van ongeduld) het importeren van een Chinees toestel al de moeite waard is, haha. Als ik zie hoelang mensen hier moeten wachten op hun internationale versie. Nee, afgezien misschien van een gebrekkige garantie trouwens sowieso echt geen enkele spijt van keuze voor Chinees toestel.

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:40
Mr Magic schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:38:
[...]

Dan zou de mijne vandaag op processing moeten gaan (31-07 in de middag besteld) en dat is vooralsnog niet het geval... Het is natuurlijk ook pas 3 werkdagen nu, als je het weekend niet meetelt...
Processing hier *O*

1/8/2014 : Bestelling 's avonds ingevoerd
2/8/2014 : Pending Shipment
3/8/2014 : Pending Shipment
4/8/2014 : Pending Shipment
5/8/2014 : Pending Shipment
6/8/2014 : Processing

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:50
Hoopvol naar mijn eigen order van 1/8 in de ochtend gekeken, maar helaas heb ik nog wel pending shipment:(

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Fist schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:54:
Hoopvol naar mijn eigen order van 1/8 in de ochtend gekeken, maar helaas heb ik nog wel pending shipment:(
Hier ook nog pending, heb nu wel goede hoop dat hij snel op processed komt. Dat wachten is echt killing :P

• Fist
Ja inderdaad, echt 1000x per dag even refreshen in de hoop dat er wat veranderd is :D

• miggeltje
Last month, we promised to seed invites to early supporters. We’re in August, and a significant amount of you now have the One.

A hypothesis that we had when starting OnePlus, was that good products would spread on their own via word of mouth. This hypothesis has certainly been validated, and today we see a demand that still keeps growing. Every day, many users will ask us when they’ll receive invites to share.

On our end, we’ve revised further our production targets for August, as we know many are eager to have a One to call their own. At the same time, our current demand situation is many times that of our initial estimations, and we’re having issues with scaling up customer support fast enough. We understand that our current support is far from the seamless experience we designed from the outset, and are working against the clock to improve in this regard. We will pace shipments with our actual customer support situation to try and mitigate the scaling issues.

In terms of invites, this month we’ll start shifting the focus from seeding early members to giving our users the ability to spread the love of the One with their friends and family. Despite focusing on shareable invites, we’re still targeting reaching forum member 100k through early supporter invites late this month.

Looking back at the past few months, the support we’ve received has surpassed our wildest imaginations. Thank you for this. Our road has been a bumpy one, but the issues that we’ve been facing are due to growth rather than stagnation. We still have a long way to go before fulfilling our dreams, and if you think you can lend a hand, please don’t hesitate to visit the careers section of our website and apply.

Finally, I wish you all an amazing late summer, and that you’ll soon receive your One.

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
mhulsegge schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:33:
Last month, we promised to seed invites to early supporters. We’re in August, and a significant amount of you now have the One.

A hypothesis that we had when starting OnePlus, was that good products would spread on their own via word of mouth. This hypothesis has certainly been validated, and today we see a demand that still keeps growing. Every day, many users will ask us when they’ll receive invites to share.

On our end, we’ve revised further our production targets for August, as we know many are eager to have a One to call their own. At the same time, our current demand situation is many times that of our initial estimations, and we’re having issues with scaling up customer support fast enough. We understand that our current support is far from the seamless experience we designed from the outset, and are working against the clock to improve in this regard. We will pace shipments with our actual customer support situation to try and mitigate the scaling issues.

In terms of invites, this month we’ll start shifting the focus from seeding early members to giving our users the ability to spread the love of the One with their friends and family. Despite focusing on shareable invites, we’re still targeting reaching forum member 100k through early supporter invites late this month.

Looking back at the past few months, the support we’ve received has surpassed our wildest imaginations. Thank you for this. Our road has been a bumpy one, but the issues that we’ve been facing are due to growth rather than stagnation. We still have a long way to go before fulfilling our dreams, and if you think you can lend a hand, please don’t hesitate to visit the careers section of our website and apply.

Finally, I wish you all an amazing late summer, and that you’ll soon receive your One.
Nice, hopelijk heb ik dan ook snel wat invites om uit te delen aan vrienden.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-11 13:05
Hehe eindelijk binnen.
1e indruk is snel en mooi. De achterkant lijkt wel van een ruwe stof gemaakt te zijn.
Wel jammer dat het scherm alleen hoger is maar niet breder dan mijn galaxy Note 1.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Fist
DigitalError schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:12:
[...]

Hier ook nog pending, heb nu wel goede hoop dat hij snel op processed komt. Dat wachten is echt killing :P
Yay hij is zojuist veranderd naar Processing! Ook de 1e besteld?

• RubenSaurus
Fist schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:30:
[...]

Yay hij is zojuist veranderd naar Processing! Ook de 1e besteld?
bij mij ook net veranderd! In de nacht van 1 op 2 augustus rond 2 uur besteld!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-11 21:10

Toppertje

www.davideografie.nl

Zo! ik heb vandaag mijn One Plus One besteld, ik ben benieuwd hoelang alles gaat duren ;)
Trouwens met Express verzending besteld, ben benieuwd of dat daadwerkelijk sneller gaat...

[ Voor 34% gewijzigd door Toppertje op 07-08-2014 17:47 ]

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-11 13:43
Ik heb m vandaag ook besteld en hij staat nu ,'al'?, op processing. Ik heb gekozen voor standard shipment.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:40
Rooke schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:54:
Ik heb m vandaag ook besteld en hij staat nu ,'al'?, op processing. Ik heb gekozen voor standard shipment.
Same here..

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Die van mij stond inderdaad ook al na een uurtje op processing... :)

• Eisenhower
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-10 10:48
Vandaag in de middag besteld en gekozen voor Express shipment, net gekeken en stond op pending shipment...

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Toppertje schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:45:
Zo! ik heb vandaag mijn One Plus One besteld, ik ben benieuwd hoelang alles gaat duren ;)
Trouwens met Express verzending besteld, ben benieuwd of dat daadwerkelijk sneller gaat...
Nee, alleen kans op zaterdagbezorging :)
Ik heb m vandaag ook besteld en hij staat nu ,'al'?, op processing.
Kan prima, als die op voorraad is :)

Hier net één besteld, met m'n ervaringen gok ik op maandag de 18e, maar hoop volgende week :P

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 07-08-2014 23:25 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:21:
[...]
...
Hier net één besteld, met m'n ervaringen gok ik op maandag de 18e, maar hoop volgende week :P
Huh, ik meen ergens gelezen te hebben dat je er al 1 of meerdere had maar dat je ze verkocht had omdat je huidige toestel nog voldeed 8)7

• HyperBart
Eisenhower schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:18:
Vandaag in de middag besteld en gekozen voor Express shipment, net gekeken en stond op pending shipment...
Het is al vaker aangehaald, maar Express shipment maakt voor ons geen flikker uit.

Pending shipment is trouwens de eerste status van je OpO:

Pending shipment
Processing
Complete
OpO is onderweg

Iemand had in zijn review (appleseed) alle statussen netjes beschreven maar die zijn nu weg, zeker terug te vinden hier in dit topique.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Joosie200 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:46:
Besteld/pending shipment: 17-7 om 22:33 uur standard shipping
Processing: 17-7 tot 22-7
High five email/complete: 23-7 om 16:23 uur
Ontvangen: 24-7 om 16:16 uur
De mijne was dus een dag nadat ie verzonden was bij Opo al binnen met standard shipping. Lag nog wel een weekje bij de buren, want daar had DPD geen problemen mee. Week later mocht ik hem bij thuiskomst dan eindelijk ophalen en in gebruik nemen. :)

• Hoyden
Zijn er hier ook mensen die een bestelling hebben gedaan na of op 02-08-2014 en waarvan de bestelling nu is processing of verzonden ?

[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 08-08-2014 08:51 ]

• paidur
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-06 20:56
Hoyden schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:50:
Zijn er hier ook mensen die een bestelling hebben gedaan na of op 02-08-2014 en waarvan de bestelling nu is processing of verzonden ?
Gister besteld en toen ik vanochtend keek stond hij op processing

• CLB
  • Niet online
Hier ook, gisteravond om 22.59 besteld zie ik in m'n mail en nu inderdaad al processing, snelste ooit :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• miggeltje
29-07 besteld.
05-08 processing
nu net (08-08) completed, tracktrace ontvangen, en hij is al in de route voor uitlevering.
Navraag bij DPD leert dat hij tussen 10:00 en 13:00 afgeleverd moet gaan worden.
En stipt om 10:00 was ie er :)

Speeltijd

[ Voor 9% gewijzigd door miggeltje op 08-08-2014 10:08 ]

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-11 17:08
Zojuist besteld en binnen 10 minuten op processing :) Ik las verhalen dat het allemaal wel even kon duren, maar vind dit toch aardig snel gaan :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Mr Magic
Er is even een tekort geweest vanwege een douane probleem naar het schijnt, maar dat lijkt nu opgelost :)

Mijne 31-07 besteld en sinds vanmorgen op Completed met een T&T nummer van DPD. Volgens DPD is het pakket nog wel in Oldbury (GB).

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-11 15:40
Iemand ervaring met de procedure als je pakket weer terug wordt gestuurd? Mijn pakket is de 6e door DHL bezorgd maar ik ben op vakantie. Volgens mij wordt bij DHL het pakket terug gestuurd als je het niet binnen 2 dagen op komt halen bij het distributiecentrum..

• Hoyden
Grimmie187 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:46:
Iemand ervaring met de procedure als je pakket weer terug wordt gestuurd? Mijn pakket is de 6e door DHL bezorgd maar ik ben op vakantie. Volgens mij wordt bij DHL het pakket terug gestuurd als je het niet binnen 2 dagen op komt halen bij het distributiecentrum..
Volgens DHL:

Hoe lang blijft het pakje op het DHL Servicepoint beschikbaar?

Indien het pakje na 2 dagen nog niet bij ons is opgehaald, ontvangt je een herinnering. Dat doen we nog een keer na 5 dagen. Als het pakje 7 kalenderdagen na ontvangst van het pakje op het DHL Servicepoint niet is afgehaald, sturen we het pakje terug naar de verzender. Zowel de verzender als jij ontvangen hiervan een bericht per sms of mail. Het pakje is vanaf dat moment niet meer beschikbaar op het DHL Servicepoint.

--

Zelf heb ik er geen ervaring mee.

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-11 15:04

Nohead

PSN ID: Nohead

Als ik een bestelling plaats voor de OPO dan krijg ik standaard een US charger in mijn cart.
Is het niet de bedoeling dat ik een EU charger krijg?

• CLB
  • Niet online
Dan bestel je waarschijnlijk ook in dollars, oneplus.net/nl zal beter werken denk ik ;)

• Nohead

Nohead

Heb ff mijn adres gegevens in de store en web profiel aangepast naar Netherlands. En nu staat er EU charger :P

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Je kan hem niet eens bestellen als die op US/UK/whatever staat. Althans, dan kan je geen afleveradres in NL kiezen...

• Nohead

Nohead

Geen idee gewoon via de link besteld via de invite mail. Ik heb betaald in euro's via paypall

• Ambling_Alp
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:15:
Waarom zo gestresst over een invite 8)7 je kan hem gewoon bestellen bij Aliexpress of soortgelijke shops, zijn niet duurder dan via een invite en je kan ook kiezen voor een 64GB silkywhite :)
Hou rekening met plm. 2 weken levertijd.
Twee weken hoeft trouwens echt niet. Had die van mij (niet via Aliexpress dan) binnen vier werkdagen.

Verwijderd

Ambling_Alp schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:28:
[...]
Twee weken hoeft trouwens echt niet. Had die van mij (niet via Aliexpress dan) binnen vier werkdagen.
2 weken max, kan dus ook eerder zijn :)
Welke verkoper uit China heb jij hem vandaan en wat heb je ervoor betaald incl. verzendkosten? Ben erg benieuwd...

Het verschil met een internationale versie is:
- dat het Cyanogen logo niet op de achterkant staat :+
- hij geleverd wordt met ColorOS (maar er wordt meestal voor versturen CM op gezet).
- dat je een verloopstukje nodig hebt voor de adapter (wordt erbij geleverd).
- dat hij de LTE bands 4 (1700 MHz) en 17 (700 MHz) niet ondersteunt.
- dat hij de WCDMA band 4 (1700 MHz) niet ondersteunt.

Nogmaals hij is beslist NIET duurder dan met een invite, soms zelfs goedkoper, moet je wel een beetje moeite voor doen zittend achter je laptop _/-\o_
Terugsturen hmmm... ze moeten beiden naar China dus :O

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-11 23:09
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:51:
[...]

Welke verkoper uit China heb jij hem vandaan en wat heb je ervoor betaald incl. verzendkosten? Ben erg benieuwd...

Het verschil met een internationale versie is:
- dat het Cyanogen logo niet op de achterkant staat :+
- hij geleverd wordt met ColorOS (maar er wordt meestal voor versturen CM op gezet).
- dat je een verloopstukje nodig hebt voor de adapter (wordt erbij geleverd).
- dat hij de LTE bands 4 (1700 MHz) en 17 (700 MHz) niet ondersteunt.
- dat hij de WCDMA band 4 (1700 MHz) niet ondersteunt.

Nogmaals hij is beslist NIET duurder dan met een invite, soms zelfs goedkoper, moet je wel een beetje moeite voor doen zittend achter je laptop _/-\o_
Terugsturen hmmm... ze moeten beiden naar China dus :O
1. You won’t have warranty. If your phone was intended to be used in the Chinese market, you still have a one-year warranty, but only in China. Only the global versions are covered by the international warranty. Your attempt to communicate with scalpers could be ignored, and even if they do agree to take back your phone, you’ll face significant delays due to shipping and customs.
Je hebt trouwens maar één jaar garantie in plaats van twee. Of je hebt dus gewoon wat geduld en wacht op een invite.

Bron :)

[ Voor 3% gewijzigd door BleuZ op 08-08-2014 15:56 ]

• Ambling_Alp
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:51:
[...]

Flosmall. Geen verzendkosten, geen invoerrechten (vast door handigheidje dat ze productnaam en prijs op pakket veranderden. Lekker louche). Betaalde ongeveer 350 euro voor telefoon, haalde er ook nog flipcase bij.

OnePlus via invite kost je 310 volgens mij, want er komen verzendkosten bij. 40 euro extra, ik vond het de moeite waard. Echt waar. Nog steeds zo weinig voor zó veel.

• JanisH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-07-2024
Hey iedereen :) Ben net de OPO tegengekomen en de eerste indrukken lijken me best goed. Maar als ik het goed heb kan je dus alleen de gsm verkrijgen op uitnodiging? En hoe geraak je dan aan zo'n uitnodiging?

• CLB
  • Niet online
In de eerste post van dit bericht, de zogenaamde TS, kun je meer informatie vinden, neem dat eens door ;)

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:42
Jammer genoeg veel te laat ingeschreven bij OnePlus.
Zal dus nog wel erg lang duren voordat ik een invite krijg :/
Wist niet eerder dat je deze phone kon kopen.

Hoe lang hebben jullie moeten wachten?
Hopelijk houd mijn S2 het nog zolang vol.
Hem eerst maar eens loshalen en mijn GPS en wifi proberen te fixen.

• thespeed
Wel mooi trouwens dat er geen douane kosten zijn :)
Daar hebben ze wel mooi aangedacht.

• TripleQ
  • Niet online
Tjah, die zit natuurlijk gewoon bij de prijs inbegrepen. Zij hebben gewoon import kosten betaald om het toestel vanuit China de EU (Engeland) in te krijgen.

• RubenSaurus
thespeed schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:50:
Jammer genoeg veel te laat ingeschreven bij OnePlus.
Zal dus nog wel erg lang duren voordat ik een invite krijg :/
Wist niet eerder dat je deze phone kon kopen.

Hoe lang hebben jullie moeten wachten?
Hopelijk houd mijn S2 het nog zolang vol.
Hem eerst maar eens loshalen en mijn GPS en wifi proberen te fixen.
vorige week woensdag aangemeld op OPO forum, vrijdag een invite gescoord!
Dus het kan allemaal reuze meevallen. ligt er net aan hoeveel tijd je er in wilt steken

• JanisH
CLB schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:50:
In de eerste post van dit bericht, de zogenaamde TS, kun je meer informatie vinden, neem dat eens door ;)
Ok, bedankt. Zal ik is direct doen ;)

• thespeed
DigitalError schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:11:
[...]

vorige week woensdag aangemeld op OPO forum, vrijdag een invite gescoord!
Dus het kan allemaal reuze meevallen. ligt er net aan hoeveel tijd je er in wilt steken
Ahh okey.. dus gewoon flink actief zijn op het forum daar?
Ben nu al wel wat aan het posten :)

• Hoyden
thespeed schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 20:40:
[...]

Ahh okey.. dus gewoon flink actief zijn op het forum daar?
Ben nu al wel wat aan het posten :)
Beetje offtopic, maar het posten op dat forum daar gaat echt over onzin zeg..
Alsof iedereen denkt, hoe meer ik post hoe eerder een invite :+

• RubenSaurus
Hoyden schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 20:57:
[...]

Beetje offtopic, maar het posten op dat forum daar gaat echt over onzin zeg..
Alsof iedereen denkt, hoe meer ik post hoe eerder een invite :+
je moet gewoon een avatar nemen die mensen snel herkennen ;)

• batumulia
Die topics op het officiele forum slaan inderdaad nergens op. Topics als ga je 4G gebruiken, wat voor browser en wat voor navigatie. Dat is gewoon posten om het posten en voegt werkelijk waar niks toe.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• RubenSaurus
batumulia schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 21:59:
Die topics op het officiele forum slaan inderdaad nergens op. Topics als ga je 4G gebruiken, wat voor browser en wat voor navigatie. Dat is gewoon posten om het posten en voegt werkelijk waar niks toe.
het gaat inderdaad nergens over daar, maar als je dan toch de tijd moet doden kan je net zo goed even een berichtje achterlaten toch :P

• batumulia
DigitalError schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 22:05:
[...]

het gaat inderdaad nergens over daar, maar als je dan toch de tijd moet doden kan je net zo goed even een berichtje achterlaten toch :P
True, maar ze hebben ook het slowchat topic waar ze net zo goed dat soort dingen neer kunnen zetten :P
Heb je ondertussen al een invite gescoord?

Mijn One ging vandaag binnen 10 minuten van Pending naar Processing. Als ik de verhalen een beetje lees zo op het forum duurt het normaal veel langer. Laat hem overigens gewoon versturen via de normale shipping. Heb hem nu niet meteen nodig al is mijn iPhone 5 zo ondertussen wel een beetje aan vervanging toe.

• RubenSaurus
batumulia schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 22:17:
[...]

True, maar ze hebben ook het slowchat topic waar ze net zo goed dat soort dingen neer kunnen zetten :P
Heb je ondertussen al een invite gescoord?

Mijn One ging vandaag binnen 10 minuten van Pending naar Processing. Als ik de verhalen een beetje lees zo op het forum duurt het normaal veel langer. Laat hem overigens gewoon versturen via de normale shipping. Heb hem nu niet meteen nodig al is mijn iPhone 5 zo ondertussen wel een beetje aan vervanging toe.
had mijn invite 7 dagen geleden al, toen 5 dagen pending shipment en nu al 2 dagen processing... je hebt dus echt geluk :P

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-11 03:01
Die van mij is vandaag binnengekomen! (besteld op 29 juli). Eigelijk heb ik hem alleen maar op 'processing' zien staan, maar vanochtend werd hij opeens bezorgd! :-)
Redelijk snel nog eigenlijk.

• AmigaWolf
  • Laatst online: 14-10-2021
Voor de mensen die niet willen wachten en hem met 12-14 dagen in huis willen hebben, en alleen maar €12,- of €20,- meer willen betalen voor hun OnePlus One kunnen hem kopen bij DHGate, 16GB versie $376.97 = €281.22 en 64GB versie $446.60 = €333.16 met verzend kosten al mee gerekend, en kan je gewoon met iDEAL betalen, ze hebben er 96 op voorraad, en hoef je niet maanden (wat ik heel veel gelezen heb) te wachten.

En bij OnePlus kost de 16GB versie €269 en de 64GB versie €299, en dat is zonder verzend kosten, Express 22,99 (Normaal 12,99).

Er is kans dat je de Douane 21% BTW moet betalen, maar dat het gebeurt is erg klein.

En je moet zelf Cyanogenmod 11S er op zetten wat maar letterlijke minuten duurt :)

OnePlus One - Color OS to Cyanogenmod Conversion (/w OTA & Google Play)

[ Voor 93% gewijzigd door AmigaWolf op 09-08-2014 02:33 ]

• CLB
  • Niet online
10,99

• AmigaWolf
Vreemd dan want ik kan iemand die de 64 GB versie gekocht heeft, en die betaalde €12,99 voor Normaal verzending.

[ Voor 9% gewijzigd door AmigaWolf op 09-08-2014 02:27 ]

• CLB
  • Niet online
Tevens raad je een Chinese variant aan, zonder CyanogenMod, waarbij je ook nog eens kans hebt op douanekosten, importkosten en BTW. Allemaal prima natuurlijk, maar noem dat er dan wel even bij ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 09-08-2014 03:31 ]

• AmigaWolf
CLB schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 02:27:
Tevens raad je een Chinese variant aan, zonder CyanogenMod, waarbij je ook nog eens kans hebt op gamebedrijven, importkosten en BTW. Allemaal prima natuurlijk, maar noem dat er dan wel even bij ;)
Zal ik er voor jou even bij zetten dan, want ik denk dat 99% van de Tweakers wel dat weten, van importkosten, wat bij mij nog geen een keer gebeurt is, en bij vele andere die ik ken en ook allemaal spullen uit China gehaald hebben.

Zo beter ;)

• CLB
  • Niet online
Doe jij dat eens...

• batumulia
Plus het feit dat je tegen mogelijke garantie probleem aan kan lopen.

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Toppertje schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:45:
Vanmorgen om 6:18 een status update met track en trace nummer, en bij My Orders op de One Plus site is de status nu veranderd naar Complete.
Wordt blijkbaar verzonden met DHL, waar ze de verzendinformatie gister om 16:23 al hebben ontvangen.
Service Area plaats van herkomst: LONDON - HEATHROW - Poyle - UK

Hopen dat ze de vaart erin houden :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Toppertje op 09-08-2014 08:44 ]

• Nohead

Nohead

Mijn order gisteren geplaatst en status sinds gisteren staat nog steeds op pending shipment. Enig idee hoelang dat bij jullie bleef staan?

• JanisH
Heb inmiddels mijn invite al ontvangen na een dagje google rondspeuren ;) Nog 23u tijd heb ik om hem te bestellen.
Raden jullie de express delivery aan of de gewone?

• HyperBart
Gewone. Express verandert niks bij ons lage landen buiten zaterdaglevering.

Hier sinds gisteren op completed.

Dpd nummer is bekend.

• batumulia
Ik lees van veel mensen dat er geen verschil zit tussen expres en standaard. Ik heb ook voor standaard gekozen.

• Leo. P. Klepper
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 07:39
Volgens mij is dit de goedkoopste en snelste manier van bestellen en zonder invite:

Bij de Efox Shop kun je de 64 GB Cyanogen Mod versie bestellen voor € 318,-, daar komen geen invoerrechten e.d. meer bij, want de verzending is vanuit Duitsland.

http://www.efox-shop.com/...s-3-jdi-4g-g-292334%20319

• FDMK
Vanmorgen om 620 een mail gehad dat 'ie verzonden is. Dat is echt rap :9

• Mr Magic
Leo. P. Klepper schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 10:58:
Bij de Efox Shop kun je de 64 GB Cyanogen Mod versie bestellen voor € 318,-, daar komen geen invoerrechten e.d. meer bij, want de verzending is vanuit Duitsland.
Lagerbestand: Ausverkauft

Mijn Duits is niet top, maar dit lijkt me duidelijk :)

• JanisH
Oké heb met standaard delivery besteld :D Hopelijk komt hij snel en zonder yellow band en dergelijke. Hoelang hebben de meeste hier moeten wachten op de gsm? :)

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:39
Ambling_Alp schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:21:
[...]

Flosmall. Geen verzendkosten, geen invoerrechten (vast door handigheidje dat ze productnaam en prijs op pakket veranderden. Lekker louche). Betaalde ongeveer 350 euro voor telefoon, haalde er ook nog flipcase bij.

OnePlus via invite kost je 310 volgens mij, want er komen verzendkosten bij. 40 euro extra, ik vond het de moeite waard. Echt waar. Nog steeds zo weinig voor zó veel.
Hoe lang duurde die verzending bij Flosmall?

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
AmigaWolf schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 02:29:
[...]

Zal ik er voor jou even bij zetten dan, want ik denk dat 99% van de Tweakers wel dat weten, van importkosten, wat bij mij nog geen een keer gebeurt is, en bij vele andere die ik ken en ook allemaal spullen uit China gehaald hebben.

Zo beter ;)
Tot vorig jaar kwamen hier 4 van de 5 bestellingen zonder douane kosten binnen. Inmiddels nog maar 1 op de 5. Zou er toch zeker wel rekening mee houden. TNT, DHL, Fedex e.d. letten hier namelijk veel strenger op nu.
Daarnaast, ALS je verzending vastgehouden wordt voor import, reken dan maar op 2-3 weken extra wachttijd

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Ambling_Alp
D-TECH schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:28:
[...]

Hoe lang duurde die verzending bij Flosmall?
Bestelde zondag na middernacht, dus het was officieel maandag. Eerste bezorgpoging was donderdagochtend. Ik had hem vrijdag, want ik was donderdag niet thuis.

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Van een mede-tweaker gisteren een invite gekregen :). De telefoon zojuist besteld, ben erg benieuwd hoe lang het duurt voordat deze aankomt.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-11 10:08
erikjannemann schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:30:
Van een mede-tweaker gisteren een invite gekregen :). De telefoon zojuist besteld, ben erg benieuwd hoe lang het duurt voordat deze aankomt.
Lucky you! Veel plezier met je toestel. Ik moet nog even wachten op mijn Tweakers held :'(

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
Volgens mij is dit de goedkoopste en snelste manier van bestellen en zonder invite:

Ten eerste is ie uitverkocht (dus snelste manier gaat niet op), ten tweede is ie hier 318 euro, dus goedkoopste manier gaat ook niet op :)

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Op dit moment weer voorraad bij efox . twijfel nog wel over aanschaf van de oneplus....

Twitch

Verwijderd

Dus als je bij flossmal koopt kan je gsm mogelijk niet op 3g of 4g wegens andere frequenties?
De frequenties van mijn maatschappij in belgie zijn GSM 900/1800, UMTS 900/2100 and LTE 1800 (Band 3) frequencies.
Zijn deze ondersteund door de chinese OPO?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2014 13:45 ]

• MintyDoerak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 23:54

Nu weer op voorraad, maar verzending uit China, dus mogelijk extra kosten/invoerrechten + langere levertijd.

• Ambling_Alp
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 13:26:
Dus als je bij flossmal koopt kan je gsm mogelijk niet op 3g of 4g wegens andere frequenties?
De frequenties van mijn maatschappij in belgie zijn GSM 900/1800, UMTS 900/2100 and LTE 1800 (Band 3) frequencies.
Zijn deze ondersteund door de chinese OPO?
Yes. Enige verschil met internationale OPO is de bij ons (en in België volgens mij ook) niet gebruikte 700 en 1700 band voor LTE en 1700 voor WCDMA.

Chinese versie:

Band:2G GSM 850/900/1800/1900;3G:TD-SCDMA 1880-1920/2010-2025;WCDMA 2100/1900/850/900
4G:TD-LTE 2750-2620 / 1880-1920 / 2300-2400MHz FDD-LTE:2100/1800/2600

http://i2.wp.com/www.gizc.../images/bands_int-chi.jpg

Verwijderd

is die site wel betrouwbaar?

• Fist
Ik vertrouw het ook niet zo, je kan een witte 64 GB variant kopen, naar mijn weten is enkel de 16 GB in het wit te verkrijgen

• CLB
  • Niet online
Is gewoon een los covertje

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:37
Fist schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:43:
Ik vertrouw het ook niet zo, je kan een witte 64 GB variant kopen, naar mijn weten is enkel de 16 GB in het wit te verkrijgen
Het is de versie die voor de Chinese markt is bedoeld. Daar is de 64GB Wit te koop.
Voor die telefoons is geen invite nodig. Dus kopen importeurs die dingen op, flashen ze er CM11S op en verkopen ze ze hier.

TheS4ndm4n#1919

• Ambling_Alp
Fist schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:43:
Dat is aan jou/jullie. Ik heb in ieder geval een zeer positieve ervaring gehad, that is all.

• Hoyden
Ik vind de verzending zelf met DHL nog best wel snel gaan (incl weekend)

Monday, August 11, 2014 Location Time
10 Delivery attempted; recipient not home AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:51
9 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 9:47
8 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 6:55
7 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 2:08

Saturday, August 09, 2014 Location Time
6 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 15:06
5 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 7:17

Friday, August 08, 2014 Location Time
4 Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 21:54
3 Processed at LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 21:15
2 Arrived at Sort Facility LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 21:02
1 Shipment information received LONDON-HEATHROW - UK 14:12

Nu alleen kijken waar ik het pakketje wel kan afleveren, want morgen ben ik er ook niet.
Heeft de chauffeur snel gedaan. Van A'dam naar provincie Groningen, er van uit gaande dat dit pakketje niet als enige in de auto lag..

[ Voor 8% gewijzigd door Hoyden op 11-08-2014 14:19 ]

• FDMK
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/vcyred.png

Ik zit nog steeds hier tegenaan te kijken....

Meanwhile:

Afbeeldingslocatie: http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20130901012301/epicrapbattlesofhistory/images/0/02/F5.gif

:9

• thespeed
Haha, dat doe ik nog steeds op dat forum
Ach ja komt vanzelf :P

• FDMK
Is niet op dat forum he ;) is de TnT van DPD.

• Trabbie_
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:51
Mocht je meer informatie willen hebben en niet constant willen F5'en kun je ook een mailtje sturen ( http://www.dpd.com/nl/hom...er_particuliere_ontvanger ) of bellen. Ik had binnen 5 minuten reactie op mijn mail. Vrijdag is er een bezorgpoging gedaan bij mijn ouders huis is Assen, maar ben momenteel in Wageningen op mijn kamer, als het goed is wordt hij nu morgen in Wageningen bezorgd. Tot nu toe niks anders dan lof over DPD, terwijl ik ook veel andere verhalen gehoord heb.

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Hoyden schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 14:10:
Ik vind de verzending zelf met DHL nog best wel snel gaan (incl weekend)

Monday, August 11, 2014 Location Time
10 Delivery attempted; recipient not home AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:51
9 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 9:47
8 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 6:55
7 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 2:08

Saturday, August 09, 2014 Location Time
6 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 15:06
5 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 7:17

Friday, August 08, 2014 Location Time
4 Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 21:54
3 Processed at LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 21:15
2 Arrived at Sort Facility LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 21:02
1 Shipment information received LONDON-HEATHROW - UK 14:12

Nu alleen kijken waar ik het pakketje wel kan afleveren, want morgen ben ik er ook niet.
Heeft de chauffeur snel gedaan. Van A'dam naar provincie Groningen, er van uit gaande dat dit pakketje niet als enige in de auto lag..
Deksels, mijn nummer 1 begint bij vrijdag 8 aug om 16:23, en ik ben nog steeds bij nummer 1...
Ik heb hem de 7e besteld met express shipment. Jij toevallig ook?

• Hoyden
Toppertje schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 14:59:
[...]

Deksels, mijn nummer 1 begint bij vrijdag 8 aug om 16:23, en ik ben nog steeds bij nummer 1...
Ik heb hem de 7e besteld met express shipment. Jij toevallig ook?
Yup. Volgens mij is het zo:

DPD = Standard
DHL = Express

Btw, ik heb de telefoon besteld op August 3, 2014 2:25:31 PM
Blijkbaar net toen de telefoons even op waren, want de personen die ze later hebben besteld zijn ook al even verzonden.

[ Voor 20% gewijzigd door Hoyden op 11-08-2014 15:07 ]

• FDMK
Trabbie_ schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 14:49:
Mocht je meer informatie willen hebben en niet constant willen F5'en kun je ook een mailtje sturen ( http://www.dpd.com/nl/hom...er_particuliere_ontvanger ) of bellen. Ik had binnen 5 minuten reactie op mijn mail. Vrijdag is er een bezorgpoging gedaan bij mijn ouders huis is Assen, maar ben momenteel in Wageningen op mijn kamer, als het goed is wordt hij nu morgen in Wageningen bezorgd. Tot nu toe niks anders dan lof over DPD, terwijl ik ook veel andere verhalen gehoord heb.
"Dit pakket is sinds 9 aug onderweg naar Nederland" :z ohjajoh /haagsaccent

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Hoyden schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:05:
[...]

Yup. Volgens mij is het zo:

DPD = Standard
DHL = Express

Btw, ik heb de telefoon besteld op August 3, 2014 2:25:31 PM
Blijkbaar net toen de telefoons even op waren, want de personen die ze later hebben besteld zijn ook al even verzonden.
Ah okee.
Nou ja, hopen dat ze bij mij ook een beetje de vaart er in krijgen ;).

• Emsung
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 17:43
Woensdag bij Flosmall.com besteld:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eFaq0bD.png

Nu wachten op de koerier :)

• Hoyden
Emsung schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:37:
Woensdag bij Flosmall.com besteld:

[afbeelding]

Nu wachten op de koerier :)
Netjes :9
Pagina: 1 ... 8 ... 38 Laatste

Let op:
Het vragen naar en het vergeven van invites betreffende de OnePlus One zijn NIET toegestaan.

Berichten waar dit toch gebeurd worden verwijderd.

Voor het uitwisselen van invite codes: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic